Abdul Rahman skal mentalundersøges
Fra : Tim

Dato : 26-03-06 18:08

Abdul Rahman skal mentalundersøges, for at klarlægge, hvorfor han
konverterede fra Islam til kristendom.

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/03/26/161403.htm?nyheder

OMFG

Tim

Fra : Martin K

Dato : 26-03-06 18:20

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> OMFG

Sådan er det jo mere eller mindre i alle samfund. Dem der er anderledes end
gennemsnittet bliver betragtet som sindssyge. I Danmark er det f.eks. folk,
der har downloadet porno med medvirkende under 18 år, der bliver sendt til
mentalundersøgelse.

--
Martin K

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-06 18:46

"Martin K" <n@da.spam> wrote in message
> [...]
> f.eks. folk,
> der har downloadet porno med medvirkende under 18 år, der bliver

Hvorfor skulle der være mere sindsyge i at samle på fotografisk
gengivelser af smukke ynglinge end på frimærker?

Sindsyge betød engang umoralskhed - det er man ved på vej tilbage
imod, for det handler om menneskeofring og heksejagt. Folk skal have
noget at forarges over. Medierne styrer. Sandhed er ikke prioritet.

MANGLENDE SITUATIONSFORNEMMELSE er bedste beskrivelse af sindsyge, og
med kunstfærdig videnskabelig terminologi kan psykiaterne ændre deres
diagnosekriterier, så de er en dikkende lammehale til den dømmesyge
folkestemning og dens journalistskabte modeskift.

Følgende citat siger noget om "summen af lasterne er konstant" og har
vi ikke det ene at hetze imod, vælger vi noget andet.

"Hvis menneskene en morgen vågnede op og pludselig var af samme race,
tro og farve, ville der opfindes andre grunde til fordomme inden
middag". Senator George Aiken

Er der tegn på at de der samler på børneporno bliver
pædofil-forbrydere ? Tværtimod er det sandsynligt at når de onanerer
foran skærmen, så styrer de lyst til at befamle reelt.
1965-pornoforbudophævelsen betød fald i sædelighedsforbrydelser.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 26-03-06 18:27

Martin K schrieb:

> [...]
> der har downloadet porno med medvirkende under 18 år, der bliver sendt til

Ja, men mester Andersen fortæller os ikke om det samme skete med den
lille dreng som sagde sandheden om kongen i undertøjet. Fandtes
mentalundersøgelser ikke dengang, eller slap han pga hans alder?

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-06 19:42

"Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> wrote in message
Martin K schrieb:
> [...]
lille dreng som sagde sandheden om kongen i undertøjet. Fandtes
mentalundersøgelser ikke dengang, eller slap han pga hans alder?

Det siges at HC Andersen til sit geniale og tidløse Kejserens Ny Klær
eventyr omarbejdede et sagn om den tyske hofnar Till Eulenspiel - ved
du noget om det.?

Da alle beundrede det fantasi-tøj som de i kor forestillede sig på den
folkekære Kejser , var der ikke porn i sagen. Drengen der så klart og
uden fordomme "Han har jo ikke tøj på" ville nok være blevet straffet
i tidligere tider, eller hans forældre sat under observation., hvis
ikke man havde held at fortie det "oprør i folkestemningen" som
drengens Sokrates-fornuft udløste

Da Stalin havde processer mod politiske modstandere i 30erne og nogle
sendtes til Sibiriens sindsygehospitaler var der ikke meget gang i
mentalundersøgelse, men Freud slog igennem pga WW2 og i 1945-50
retsopgøret havde vinderlandene bl.a. DK psykiatere til at kulegrave
"stikkeres" sexualvaner og sindsyge - og en norsk justitsminister der
selv havde skrevet love om retspsykiatri klarede sig fri af
henrettelse, selvom han havde været langt mere nazi end sin chef
Quisling. Efter få års nervesanatorium-ophold - lukket afdeling a la
Ezra Pound - pralede han til sine østriske SS-venner om hvor let det
var at fuppe psykiatere.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-03-06 17:29

Michael Laudahn <laudahn2002@yahoo.se> wrote:

> Ja, men mester Andersen fortæller os ikke om det samme skete med den
> lille dreng som sagde sandheden om kongen i undertøjet.

Kongen havde /ikke/ undertøj på. Kun i de »dydige« tegninger ses noget
sådant. Han var splitter ravende nøgen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Vidal

Dato : 26-03-06 20:38

Tim wrote:

> OMFG

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=omfg

Melodramatic Chatspeak, often used by hormonally-deprived girls on AOL
Instant Messenger. Means "Oh my Fucking God."

--
Regards

Vidal

Fra : Tim

Dato : 26-03-06 20:46

Fra : Trans

Dato : 27-03-06 06:07

Michael Laudahn wrote:

> Ja, men mester Andersen fortæller os ikke om det samme skete med den
> lille dreng som sagde sandheden om kongen i undertøjet. Fandtes
> mentalundersøgelser ikke dengang, eller slap han pga hans alder?

Forsorgssamfundet var ikke så veludbygget dengang. I dag ville drengen
i det mindste være blevet tvangsfjernet.

Bent.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-06 07:43

Trans <kongaead@my-deja.com> wrote:

> Forsorgssamfundet var ikke så veludbygget dengang. I dag ville drengen
> i det mindste være blevet tvangsfjernet.

Min tip-tip-oldefars børn blev tvangsfjernet, da han i forbindelse med
Københavns bombardement gik fallit, og da myndighederne efter hans kones
død ikke mente at han kunne tage vare på børnene.

De to sønner blev sat i pleje hos to håndværksfamilier, og blev selv
begge håndværksmestre. De to døtre gik det ikke så godt; den ene døde
som lille, den anden er »forsvundet« fra registrene. De blev heller ikke
sat i pleje i København, men på fjerne bondegårde.

Men det korte af det lange er at selv for 200 år siden fandt
tvangsfjernelser sted. Da H.C. Andersen blev født.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk