problemmer med min hp
Fra : Zmølf

Dato : 10-01-01 19:39

Hej,
jeg har lige lavet lidt i dreamweaver og lagt det op på min side ved
get2net, men jeg kan kun se mine filer, der starter ikke nogen *.htm fil op,
når man går ind på min side, hvad er der galt, det er min første side.

--
***Zmølf***Vojens***
***Mikboy63@Hotmail.com***

Fra : Mikkel Madsen

Dato : 10-01-01 20:26

"Zmølf" <Mikboy63@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
fil op,
> når man går ind på min side, hvad er der galt, det er min første side.

har du kaldt din startside index.htm ?

hvis ikke, så prøv at gøre det, da de fleste
servere opfatter denne som startsiden.

Mikkel Madsen

"Det er vigtigere at have ret, end at få ret" - Nichroe

Fra : N/A

Dato : 10-01-01 21:06

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 10-01-01 21:06

Wed, 10 Jan 2001 20:34:38 +0100, udtrykte "Zmølf" <Mikboy63@hotmail.com>
Følgende:

>ok, er gjort, nu skriver den fejl 404 og jeg kan ikke se filene nu

Har du en adresse vi kan kigge på?

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
a_svendsen@hotmail.com

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 10-01-01 20:47

Wed, 10 Jan 2001 19:39:07 +0100, udtrykte "Zmølf" <Mikboy63@hotmail.com>
Følgende:

> [...]
>når man går ind på min side, hvad er der galt, det er min første side.

Din forside skal hedde noget bestemt. For eksempel index.htm eller
index.html

I øvrigt:
Et link til pågældende side er altid en god ting, det gør det lidt
nemmere at hjælpe.

Fra : Claus Schmidt

Dato : 11-01-01 23:42

"Andreas Kleist Svendsen" skrev
> Wed, 10 Jan 2001 19:39:07 +0100, udtrykte "Zmølf" Følgende:

> Din forside skal hedde noget bestemt. For eksempel index.htm eller
> index.html

-jeg tror det er et godt bud at prøve med
index.html (i stedet for htm)

På min abonnements-jemmeside hos
teledanmark har jeg erfaret at man ikke
kan bruge htm, men skal have det sidste l
med.

Et alternativ er default.htm(l) som jeg
har set anvendt på MS-baserede
servere.