Islamister og naivister, af RALF PITTELKOW
Fra : NoTrabajo

Dato : 26-03-06 16:36

Islamister og naivister, af RALF PITTELKOW:
http://www.jp.dk/meninger/artikel:aid=3639674/
http://www.jp.dk/popup:print=3639674

God læsning. Det ser ud til at Ralf Pittelkow, den tidl. venstrefløjser, er
ved at forstå, hvilke problemer vi står overfor. Nogle steder i teksten,
sad jeg med en følelse af, at det var noget der var skrevet af Mogens
Glistrup, som jeg sad og læste.
--
NoTrabajo

Fra : Per Rønne

Dato : 26-03-06 17:42

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> wrote:

> Nogle steder i teksten, sad jeg med en følelse af, at det var noget der
> var skrevet af Mogens Glistrup, som jeg sad og læste.

Altså, når du skriver på den måde virker det som når en missionsk jyde
taler om Jesus Kristus ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : *-* NEiL DANELAW *-*

Dato : 26-03-06 17:32

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
> Islamister og naivister, af RALF PITTELKOW:

Det må efterhånden også være rigtig svært at være Halal-hippie.

Er der overhovedet nogen af denne letterede retarderede race tilbage?

Her ser vi dem jo ikke længere.

Fra : Tony

Dato : 26-03-06 22:36

"*-* NEiL DANELAW *-*" <mail@topbanana.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det må efterhånden også være rigtig svært at være Halal-hippie.
>
> Er der overhovedet nogen af denne letterede retarderede race tilbage?

Jeg tror nu nok, at efter adskillige elektrochok, de vender tilbage som
tilbagekonverterede gode Danske kristne borgere.

Tony

Fra : Egon Stich

Dato : 27-03-06 12:06

> [...]
>
> Det må efterhånden også være rigtig svært at være Halal-hippie.
>
> Er der overhovedet nogen af denne letterede retarderede race tilbage?

De sidder omkring deres variant af "kakkelbordene" og ynker sig over dem
selv.
Og taler meget om det uretfærdige i, at de for en stund er nødt til at holde
"taktisk tavshed".
Samtidig med, at de afventer tiden, hvor deres skøre ideer atter, i fuldt
omfang, kan luftes under dække af at være "expertudtalelser".

MVH
Egon

Fra : Martin K

Dato : 26-03-06 18:13

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> God læsning. Det ser ud til at Ralf Pittelkow, den tidl. venstrefløjser,
er
> ved at forstå, hvilke problemer vi står overfor.

Sådan synes jeg nu, det har virket længe. De er ikke så tossede, ham og hans
kone. Af socialdemokrater at være i hvert fald.

--
Martin K