Links på forsiden
Fra : K-m

Dato : 26-03-06 14:27

Jeg har to sider på min hjemmeside, som skal lægges om som links
på min forside, så folk kan linke sig videre til de to sider fra
forsiden?
Hvordan gør jeg? Kan du gøre det for mig - mod betaling?

Jeg er virkelig dårlig til sådan noget, og eftersom jeg ikke selv
har designet min hjemmeside er jeg temmelig lost.

Hjælp mig venligst..

Venlig hilsen K-M

Svar mig gerne tilbage via mail.... km@gallerihedeland.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 26-03-06 15:24

K-m skriblede bla:
> Jeg har to sider på min hjemmeside, som skal lægges om som links
> på min forside, så folk kan linke sig videre til de to sider fra
> forsiden?
> Hvordan gør jeg?

Mener du skal starte helt forfra.
Lær lidt om html og css.
Du har ingen glæde af at nogen laver det for dig.
Hvorfor betale sig fra noget man selv snilt kan lave.
Prøv at følg de udemærkede tutorials om html/css på www.html.dk

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-03-06 15:47

Den 26-03-06 15.26 skrev K-m følgende:

> Jeg har to sider på min hjemmeside, som skal lægges om som links
> på min forside, så folk kan linke sig videre til de to sider fra
> forsiden?

Du skal indsætte linkene på din forside. Enten skal du bruge et program
som Notesblok, hvor du finder den ønskede placering på siden og
indsætter kode som denne:

Eller du kan bruge et hjemmesideredigeringsprogram som fx Nvu, som du
kan hente siden ind i og derefter indsætte linkene, næsten som i Word,
tjek denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu.html
om selve programmet, og tjek de tilhørende trin for trin-guider mht. til
indsættelse af links, eller hvis du fx vil ændre tekst og indsætte
billeder på siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og hvordan du