Loade forskellige pics på samme side?
Fra : co@ch [4130]

Dato : 26-03-06 13:49

Jeg aner ikke hvordan jeg skal takle dette problem...men håber I kan hjælpe
på vej?

Jeg bruger Dreamweaver MX.

Jeg har et billedegalleri som består af små thumbs.
Jeg vil ha' dem til at åbne i stor når der klikkes med musen.
Alle billeder åbner nu på hvid bagrund (ucentreret), da jeg ikke vil oprette
en htm side for hver billede.

Det kan jeg snilt finde ud af.

For at undgå at lave en .htm side for hver billede med bagrund og billede
centreret,
ville jeg jo gerne bruge samme .htm side (alle skal bruge samme baggrund),
med det billede jeg har valgt at se.

Jeg har en blank.htm liggende med den valgte bagrund.
Jeg har alle thumbs'ene oploaded på gallerisiden.
Jeg har alle billederne liggende i stor .jpg fil.

Men jeg kan ikke takle den der med at bruge den samme blank.htm

Kan I hjælpe?

mvh
Bri@n

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-03-06 14:19

"co@ch [4130]" <coach [fjern] @ [venligst] lite.danmark> skrev:

> [...]
>Jeg vil ha' dem til at åbne i stor når der klikkes med musen.
>Alle billeder åbner nu på hvid bagrund (ucentreret), da jeg ikke vil oprette

Du kunne brugejavascript til at skrive en htmlside for dig, så
kan du få det som ønsket og skal ikke ligge og lave separate
htmlsider.

Du kan lade dig inspirere af koden på
http://ellentoft.1go.dk/pop/
så ryger du på min ignoreringsliste.