Anonym udsender dødstrusler mod islamiske ~
Fra : Vidal

Dato : 26-03-06 12:58

Anonym skriver bl.a.:

mit syn på løsning af problemet med de muhammedanske
verdensforbrydere
har været postet flere gange - ud af landet eller dræbes - hvis vi
selv ønsker at leve i et frit demokratisk land

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : sylfede

Dato : 26-03-06 13:33

"Vidal" <viidal@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Altså er Anonym ikke et hak bedre end dem, han er sur på -tværtimod er det
jo trusler, som han åbenbart selv er leveringsdygtig i, selvom han er
forarget over at andre truer! Dobbeltmoral?
--
Sylfede

Fra : Anonym

Dato : 26-03-06 13:38

"sylfede" <syl@fedeinvalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> jo trusler, som han åbenbart selv er leveringsdygtig i, selvom han er
> forarget over at andre truer! Dobbeltmoral?

Læs lige tråden igen.
Det er ikke undertegnede, som er forfatteren til denne tåbelige formulering.
Tværtimod tager jeg udtrykkeligt afstand fra dette og lignende underlødige
og kontraproduktive udsagn.

Fra : Anonym

Dato : 26-03-06 13:45

"Anonym" <anonym@anonym.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> formulering.
> Tværtimod tager jeg udtrykkeligt afstand fra dette og lignende underlødige

Dokumentation:

Fra : @

Dato : 26-03-06 14:38

On Sun, 26 Mar 2006 14:32:57 +0200, "sylfede" <syl@fedeinvalid.com>
wrote:

> [...]
>selv ønsker at leve i et frit demokratisk land
>

>Altså er Anonym ikke et hak bedre end dem, han er sur på

det sagde du ikke jeg

jeg går ikke rundt og befatter mig med at tro mig selv bedre end andre
- gør du?

> -tværtimod er det
>jo trusler, som han åbenbart selv er leveringsdygtig i, selvom han er
>forarget over at andre truer! Dobbeltmoral?

hvor og hvornår har jeg givet udtryk for forargelse?

eller dobbeltmoral?

Fra : Vidal

Dato : 26-03-06 13:49

Anonym wrote:
> [...]
> Tværtimod tager jeg udtrykkeligt afstand fra dette og lignende underlødige

Anonym er ikke navn. Forfatteren betegner sig som @.
Hvordan skal jeg håndtere den betegnelse, som andet
end anonym?

Anonymiteten florerer jo her i gruppen. Måske skulle du
kald dig Anton(ym).

--
Venling hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Anonym

Dato : 26-03-06 13:52

Anonym wrote:
> [...]

Hvordan skal jeg håndtere den betegnelse, som andet
end anonym?

Anonymiteten florerer jo her i gruppen. Måske skulle du

Det er så i orden. Jeg undskylder, hvis jeg var lidt skarp i tonen i mit
tidligere svar til dig.
Jeg plejer sædvanligvis at holde en sober tone, men jeg skal indrømme, jeg
blev ret sur, da jeg læste dit indlæg som en beskyldning rettet mod mig for
noget, jeg brugte lang tid på at forklare jeg overhovedet ikke synes om.

Fra : Vidal

Dato : 26-03-06 17:17

Anonym wrote:

> [...]
> noget, jeg brugte lang tid på at forklare jeg overhovedet ikke synes om.

Hvis jeg havde tænkt mig lidt mere om, ville jeg
nok have givet det en anden form, så jeg havde
undgået dit alias.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Rea721

Dato : 26-03-06 14:02

I news:1143377310.787626.46810@e56g2000cwe.googlegroups.com
skrev Vidal følgende tekst:

> Anonym er ikke navn. Forfatteren betegner sig som @.
> Hvordan skal jeg håndtere den betegnelse, som andet
> end anonym?

Ja til at starte med kunne du jo betegne forfatteren som "@".... så ved vi
hvem du mener...hvor svært kan dét være?

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Denmark needs your support.
http://www.supportdenmark.com

Fra : @

Dato : 26-03-06 14:41

@

mvh @

Fra : @

Dato : 26-03-06 14:30

On 26 Mar 2006 03:57:42 -0800, "Vidal" <viidal@gmail.com> wrote:

> [...]
>har været postet flere gange - ud af landet eller dræbes - hvis vi
>selv ønsker at leve i et frit demokratisk land

Den bog som muhammedanerne siger er deres sandhed kommer med trusler
om død terror røveriske overfald og undertrykkelse mod alle ikke
muhammedanere:

Qur’an 9:5 “Fight and kill the disbelievers wherever you find them,
take them captive, harass them, lie in wait and ambush them using
every stratagem of war.”

Qur’an 8:7 “Allah wished to confirm the truth by His words: ‘Wipe the
infidels out to the last.’”

Qur’an 8:39 “So fight them until there is no more Fitnah (disbelief
[non-Muslims]) and all submit to the religion of Allah alone (in the
whole world).”

Ishaq:587 “Our onslaught will not be a weak faltering affair. We shall
fight as long as we live. We will fight until you turn to Islam,
humbly seeking refuge. We will fight not caring whom we meet. We will
fight whether we destroy ancient holdings or newly gotten gains. We
have mutilated every opponent. We have driven them violently before us
at the command of Allah and Islam. We will fight until our religion is
established. And we will plunder them, for they must suffer disgrace.”

Qur’an 2:191 “And kill them wherever you find and catch them. Drive
them out from where they have turned you out; for Al-Fitnah
(polytheism, disbelief, oppression) is worse than slaughter.”

Qur’an 9:123 “Fight the unbelievers around you, and let them find
harshness in you.”

Ishaq:578 “Crushing the heads of the infidels and splitting their
skulls with sharp swords, we continually thrust and cut at the enemy.
Blood gushed from their deep wounds as the battle wore them down. We
conquered bearing the Prophet’s fluttering war banner. Our cavalry was
submerged in rising dust, and our spears quivered, but by us the
Prophet gained victory.”

Qur’an 2:193 “Fight them until there is no more Fitnah (disbelief) and
religion is only for Allah. But if they cease/desist, let there be no
hostility except against infidel disbelievers.”

Qur’an 8:12 “I shall terrorize the infidels. So wound their bodies and
incapacitate them because they oppose Allah and His Apostle.”

Ishaq:326 “If you come upon them, deal so forcibly as to terrify those
who would follow, that they may be warned. Make a severe example of
them by terrorizing Allah’s enemies.”

Ishaq:327 “Allah said, ‘A prophet must slaughter before collecting
captives. A slaughtered enemy is driven from the land. Muhammad, you
craved the desires of this world, its goods and the ransom captives
would bring. But Allah desires killing them to manifest the
religion.’”

Tabari IX:69 “Killing disbelievers is a small matter to us.”

Fra : Vidal

Dato : 26-03-06 17:15

@ wrote:

> [...]
> religion.’”
>

> Tabari IX:69 “Killing disbelievers is a small matter to us.”

Så i realiteten er du ligesom muslimerne? Hvorfor
skal man så vælge det, du står for, frem for muslimerne.
Tag dig dog sammen mand og vis du ikke er islamist.

Hvis vi skal være bedre end terroristerne, skal vi
give et ordentligt alternativ. Det må du da kunne
forstå.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 26-03-06 17:45

On Sun, 26 Mar 2006 18:14:49 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Så i realiteten er du ligesom muslimerne?

nej, absolut ikke

mit land og min måde at leve på er under angreb fra muhammedanere, som
ønsker at undertrykke mig eller tvinge mig til at blive muslim

så jeg påberåber mifg bare retten til at forsvare mig med de midler
jeg finder nødvendige

> Hvorfor
>skal man så vælge det, du står for, frem for muslimerne.

p.g.a.

frihed
demokrati
ytringsfrihed
kvinders ligeret
pigers ret til selv at finde en ægtemand
adskillelse af statsmagt og religiøse dogmer

>Tag dig dog sammen mand og vis du ikke er islamist.

nemt - den falske profet Muhammed har jo vist sig blot at være en
pædofil massemorder tyv racist og kvindeundertrykker

>Hvis vi skal være bedre end terroristerne, skal vi
>give et ordentligt alternativ. Det må du da kunne
>forstå.

vi!!! -- tal for dig selv

går du virkelig rundt og bilder dig ind at du er bedre end andre

det er da racisme der vil noget

Fra : Vidal

Dato : 26-03-06 20:24

@ wrote:

> [...]
>

> vi!!! -- tal for dig selv
>
> går du virkelig rundt og bilder dig ind at du er bedre end andre

Jeg truer da ihvertfald ikke med at slå andre ihjel,
om det er bedre eller ej, lader jeg andre om.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard