PET roser danske imamer
Fra : Michael Weber

Dato : 26-03-06 06:52

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3879623

citat :
På spørgsmålet, om imamerne er blevet uberettiget dæmoniseret, svarer Hans
Jørgen Bonnichsen:
"De bliver dæmoniseret, og jeg er heller ikke i tvivl om, at de også selv
oplever det sådan.
Vi må erkende, at der er en generel tendens til dæmonisering og
polarisering i det danske samfund."
citat slut.

ironi :
At omtale en befolkningsgruppe som f.eks. rotter, er da ikke dæmonisering.
Blot en alm. høflig omtale, der bevidner udtalerens gode opdragelse og
almene dannelse.
ironi slut.

Med venlig hilsen
Michael Weber.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 26-03-06 07:17

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> At omtale en befolkningsgruppe som f.eks. rotter, er da ikke dæmonisering.
> Blot en alm. høflig omtale, der bevidner udtalerens gode opdragelse og

Jamen skal vi da ikke bare bruge ordet myg i stedet for ?

imamer kalder jo muslimer for myg i forvejen, da muslimer jo former sig som
myg i EU og myg er jo ubehagelige, når der er mange af dem og de kan give
dødelige sygdomme som malaria

Mvh.
Svend

Fra : Per Rønne

Dato : 26-03-06 09:35

Michael Weber <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote:

> [...]
> oplever det sådan. Vi må erkende, at der er en generel tendens til
> dæmonisering og polarisering i det danske samfund."

Af JP fremgår at PETs udtalelse kom umiddelbart /før/ Abu Labans
udtalelser til fransk tv blev kendt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-03-06 14:32

"Per Rønne" fortalte:

> Af JP fremgår at PETs udtalelse kom umiddelbart /før/ Abu Labans
> udtalelser til fransk tv blev kendt.

Men kedeligt at folk som skal overvåge terrormuha ikke er klogere.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Svend Poulsen

Dato : 26-03-06 18:49

> "Per Rønne" fortalte:

> Men kedeligt at folk som skal overvåge terrormuha ikke er klogere.

> [...]

Måske der skal andre folk til i PET, når de uden videre tror på Abu løgn.

Svend

Fra : Egon Stich

Dato : 27-03-06 11:44

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Måske der skal andre folk til i PET, når de uden videre tror på Abu løgn.
>
> Svend

PET har i så mange mange år været vant til at ligge på maven for udenlandske
magthavere.
Og agere på deres ordre.

Så opførslen i forhold til en udenlandst terrorideologi er ikke andet og
mere end en fortsættelse af "gamle skikke".

MVH
Egon

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-06 15:52

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in message
> [...]
> dæmonisering.
> Blot en alm. høflig omtale, der bevidner udtalerens gode opdragelse

I romaner af Hans Kirk og Martin A Hansen siger hovedpersoner - uden
foragt - om deres nabo-venner, hvis disse har 4 børn og de selv kun
har 2
"De formerer sig som rotter"

Greverne Bernstorf og Reventlov , der overtog og videreførte
Struensees ophævelse af stavnsbåndet, skrev også kærligt om deres
slavebønder ,
at disse ikke kendte til anden livskvalitet end at bolle og gør konen
tyk.

Der er intet had mod de fortræffelige og ligeværdige eksemplarer af
homo sapiens dyrearten, som muslimer er, ved at man sagligt og venligt
påviser analogi mellem rotters og den imamdikterede multifødsels-vane,
som gør ulande fattige og som civiliserede lande er vokset fra. Hvis
analogi til aber mht abstraktionsevne er nærliggende, så er dette
pædagogisk forklaring og ikke racisme

Om at få børn gælder "Har man penge så kan man få, og har min ingen så
må man gå" og hvis ulandsfolk prioriterer børneglæde og finder sig i
stor børnedødelighed, så er det DERES afgørelse. Ingen skal dog påstå
at disse har rettigheder som os, og især ikke i vore lande.