VR spil
Fra : cogco

Dato : 25-03-06 19:13

Er Virtual Reality genren gået helt død.

Med de computerkræfter vi sidder med hjemme i stuerne idag, burde det
efterhånden være muligt at lave noget hæderligt.

Claus

Fra : Vegetaren fra Aros \~

Dato : 26-03-06 10:31

"cogco" <cogco@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Er Virtual Reality genren gået helt død.
>
> Med de computerkræfter vi sidder med hjemme i stuerne idag, burde det
> efterhånden være muligt at lave noget hæderligt.
>

> Claus

Ja godt spørgsmål, kan huske da de ikke snakkede om andet på messer og i
datablade. Nu ville det snart komme, nej NU ville det snart komme, bare vent
og se, i kan godt glæde jer, revolution inden for edb, men ak, der skete
ikke en skid, og det er vel snart 6-8 år siden.
Men måske i morgen, eller måske først på onsdag, eller måske skal vi lige op
på en Pentium22 , 4 terrabyte ram, optiske diske, Windows 2020 o.s.v.

Sådan er det jo tit når noget nyt er på vej, doom3 kommer om et par år, bare
vent og se, slår alt og alle, men ak, det ebbede ud i verdens første
hørespil til PC og en luset multiplayer del.

Nå men UT2007 kommer snart, den tror jeg faktisk på, har brugt mangen en
time på UT2004,2003 og bare Unreal

--
Venlig hilsen Vegetaren fra Aros ( 8000 )
---------------------------------

Fra : TommyF

Dato : 26-03-06 18:56

On Sat, 25 Mar 2006 19:13:15 +0100, "cogco" <cogco@aub.dk> wrote:

>Er Virtual Reality genren gået helt død.
>
>Med de computerkræfter vi sidder med hjemme i stuerne idag, burde det
>efterhånden være muligt at lave noget hæderligt.
>

>Claus

Der har været lavet mange forsøg men med for dårlig kvalitet så inge
ville købe det og prisen var urealistisk høj og er det stadig, ingen
tvivl om at Mohaa i 3D ville være for sygt, glæder mig hvis det var
lavet.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/