downloade spil lovligt?
Fra : Johs32

Dato : 25-03-06 17:32

Er det kun HL2 man kan downlade lovligt eller findes der andre spil hvor det
også kan lade sig gøre? Tænkte fx på battlefield 2.

Mvh
johs

Fra : BuFFerz

Dato : 25-03-06 21:46

> Er det kun HL2 man kan downlade lovligt eller findes der andre spil hvor det
> også kan lade sig gøre? Tænkte fx på battlefield 2.

Udviddelsen til BF2: Euro Force hentes og betales over nettet
http://downloader.ea.com/

Men ellers er der det pi... smarte Steam. (hvor du også henter HL2 ja)
http://storefront.steampowered.com/ > All games

Men de har efterhånden en hel god samling spil.

Fra : SonofonoS

Dato : 26-03-06 16:11

Prøv her. http://www.direct2drive.com/

Ved ikke helt hvordan det fungerer, men det har eksiteret i en del tid.
Værd at prøve måske.

SonofonoS

Fra : Johs32

Dato : 26-03-06 17:20

"SonofonoS" <henrik@wendelbo-hansen.dk> skrev i en meddelelse
Prøv her. http://www.direct2drive.com/

Ved ikke helt hvordan det fungerer, men det har eksiteret i en del tid.
Værd at prøve måske.

SonofonoS

pis...

You are not in a country that can download this game.

Fra : Johs32

Dato : 26-03-06 21:36

[...]

....hmm fungerede fint efter jeg ændre til toronto...problemet er at man max
kan hente med 26 KB/sec