BF2 våben opgradering
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 25-03-06 17:26

Jadav!

Det står der ikke meget om i manualet!

Hvordan er det, jeg spiller Special forces, jeg har opgraderet til det næste
væben, nu kan jeg opgraderer igen, men jeg kan ikke få det nædet Special
force våben?????

Skal man først have "alle" første opgradering, eller skal man samle sammen
til to opgraderinger før jeg kan får det næste våben???????

Der er ingen grund for mig til at opgraderer de andre (typer soldat) våben,
for jeg spiller kun Special forces!

Mvh.
Hans

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 25-03-06 17:30

Hvordan er det jeg staver ???????

Mvh.
Hans

Fra : BuFFerz

Dato : 25-03-06 21:47

Hver mand har har 3 våben
1 starter våben og 2 unlocks

Du kan først unlocke det 3. våben når du har unlocket nr 2.

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 26-03-06 09:33

Jadav!

Ja.....
Det er det jeg forsøger at fortælle!

Det våben man startet med som Sp. Forces hedder vis M16A.
Jeg har unlock våben nr. 2 som hedder G36C
Jeg har nu igen mulighed for at unlock et våben, MEN jeg har ikke muligheden
for at unlock det sidste våbet til Sp. Forces som hedder SCAR-L??????

Jeg kan tilgengæld unlock de andre soldat typers våben nr 2!

Så spørger jeg så:
Skal jeg unlock alle soldat typers våben nr. 2 før jeg kan starte på "runde"
3

Eller

Skal jeg samle 2 unlock sammen for at få våben nr. 3 "SCAR-L"

Mvh.
Hans

Fra : BuFFerz

Dato : 26-03-06 20:11

> Skal jeg unlock alle soldat typers våben nr. 2 før jeg kan starte på "runde"
> 3

Jeg kunne godt unlocke runde 3 inden jeg havde unlocket nr 2 våben ved
alle mænd.

> Eller
>
> Skal jeg samle 2 unlock sammen for at få våben nr. 3 "SCAR-L"

næppe-. 1 unlock = 1 våben

men kan ikke lige sige hvad det så er der går galt hos dig.

Fra : Brian Lund

Dato : 27-03-06 00:44

> Jeg kunne godt unlocke runde 3 inden jeg havde unlocket nr 2 våben ved
> alle mænd.

Det må være en fejl... Idag skal du ihvertfald have unlocked alle "level 1"
våben, før du kan unlocke de andre! - Du kan f.eks. heller ikke starte med
at unlocke "SCAR-L" - Du SKAL tage G36C først!

Brian

Fra : Jean Husted

Dato : 27-03-06 18:57

Tjaaa....

Jeg har lidt samme problem - har nogle unlocks stående som jeg ikke har
brugt. Jeg har bla unlocket G36 - men der dukker ikke scar op....Så tror
desværre at der er lidt "bug" i den unlock funktion ting. Jeg kan kun vælge
en stak våben jeg ikke kan bruge.(næste unlock er ved 20000gp)

Hvis du vil læse mere om spec ops våbene kig her:

http://wiki.bf2s.com/classes

AFM[ENEMy]