Som hund og kat
Fra : Leyna

Dato : 25-03-06 16:49

Jeg har endlig fået taget mig sammen til at få opdateret min
hjemmeside, og jeg kom sådan til at tænke på John, og hans
"dræbermaskine" (overfor katte, i hvert fald iflg. hans eget udsagn),
og tænkte at I måske ville kigge med på et lille klip om hvordan det
er at leve her... som hund og kat.

http://www.leyna.dk/samson-galleri/HPIM0842.AVI
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 17:27

> http://www.leyna.dk/samson-galleri/HPIM0842.AVI

Hvor er de søde sammen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Leyna

Dato : 25-03-06 20:13

On Sat, 25 Mar 2006 17:27:15 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Hvor er de søde sammen.

Hehe... Ja det var dengang. Samson er blevet en hel del større nu, og
jeg er ikke sikker på at han må æde Vaks' mad længere.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 20:47

> Hehe... Ja det var dengang. Samson er blevet en hel del større nu, og
> jeg er ikke sikker på at han må æde Vaks' mad længere.

Jeg har svært ved, at holde Filur fra hundemaden ( ja, normalt er det jo
omvendt ).
Her spiser de stadig af samme skål, indtil jeg får flyttet Filur væk.
Biva venter gerne pænt på katten. Det må være schæferen i hende....

Hun leger også gerne plejemor for hvalpene:

http://tjekmig.dk/galleri/images/forum3/32219534147.jpg

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : jopa

Dato : 25-03-06 17:55

Leyna skriblede bla:
> Jeg har endlig fået taget mig sammen til at få opdateret min
> hjemmeside, og jeg kom sådan til at tænke på John, og hans
> "dræbermaskine" (overfor katte, i hvert fald iflg. hans eget udsagn),

Min havde da ædt katten først

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 25-03-06 20:13

On Sat, 25 Mar 2006 17:54:40 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:
>
>Min havde da ædt katten først

Milo får vel heller ikke andet mad end det han selv kan fange?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 25-03-06 21:43

Leyna skriblede bla:

> Milo får vel heller ikke andet mad end det han selv kan fange?

Han kan sgu ikke fange noget. Jeg må skyde dem og servere dem.
Han kan bedst lide dem med halsbånd på de er fedest

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 26-03-06 00:57

On Sat, 25 Mar 2006 21:43:03 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Han kan sgu ikke fange noget. Jeg må skyde dem og servere dem.
>Han kan bedst lide dem med halsbånd på de er fedest

*Sorry* Da mine katte render ude, så har de IKKE halsbånd på. Det kan
de komme rigtigt galt afsted med... altså udover faren for at du
skyder dem!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 26-03-06 05:07

> *Sorry* Da mine katte render ude, så har de IKKE halsbånd på. Det kan
> de komme rigtigt galt afsted med... altså udover faren for at du
> skyder dem!

Nemlig, halsbånd er noget hunde bruger og ikke katte.
Hunde kravler nemlig ikke ret ofte i træer

/Jens

Fra : pwh

Dato : 25-03-06 19:05

Leyna wrote:
> http://www.leyna.dk/samson-galleri/HPIM0842.AVI

Herligt klip
Men trænger den hund ikke til at smide et kilo eller fem

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 25-03-06 20:15

On Sat, 25 Mar 2006 19:05:28 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Herligt klip
>Men trænger den hund ikke til at smide et kilo eller fem

Han vejer omkring 39 kg og er 68 cm i skulderhøjde. Hvad er det nu
dine måler og vejer, søde Jensebasse?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 25-03-06 20:23

> Han vejer omkring 39 kg og er 68 cm i skulderhøjde. Hvad er det nu
> dine måler og vejer, søde Jensebasse?

Han så bare lidt buttet ud på klippet.
Tyson på 45 kg er også på skrump, han ser nu ikke fed ud,
men det er ikke sundt for han at værer for tung, så 42-43kg skal han ned på.
Angel er helt perfekt, hun er 40kg muskler og i perfekt foderstand ifølge dyrelægen.

Nu glæder jeg mig til at damhussøen tøer op så Tyson kan komme ud og svømme,
så ryger de par kg hurtigt af ved jeg fra sidste år, han er bare vinterisoleret

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 25-03-06 21:44

On Sat, 25 Mar 2006 20:22:41 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Han så bare lidt buttet ud på klippet.

Det gør han faktisk osse IRL, men jeg synes jo han ser ud som han
skal. Han er ikke specielt madglad (så VED man at han ikke er en ægte
lab *G*), og som du ser, så deler han gerne med en ven.

>Angel er helt perfekt, hun er 40kg muskler og i perfekt foderstand ifølge dyrelægen.

Tykke kone!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk