Opdatere K750i
Fra : BorreBoy

Dato : 25-03-06 14:56

Hej.

Jeg har ver. R1N005 i min telefon, og vil gerne opdatere den. Når jeg kører
Update servicen, får jeg beskeden, at der ikke er nogen tilgængelig
opdatering. Nyeste version skulle være R1BC002 i følge:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737

Andre der har problemer med at opdatere?

Fra : Shsj

Dato : 25-03-06 18:08

"BorreBoy" <borre@xxxlucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737
>
> Andre der har problemer med at opdatere?

Jeg har version R1L002. Jeg kan heller ikke opdatere til den nyeste version
via Update Service.
....Har det noget at sige, at jeg på et tidspunkt installerede dansk ordbog
via DaVinci Team.com?

Fra : BG

Dato : 25-03-06 20:03

"Shsj" <Silverdrengen1to3@gmail.com> skrev i meddelandet
> [...]
> via Update Service.
> ...Har det noget at sige, at jeg på et tidspunkt installerede dansk ordbog

Ja helt korrekt. Det er efter DaVinci umuligt at opdater via SEUS.

Börje, fra Sverige

Fra : Shsj

Dato : 25-03-06 21:07

"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "Shsj" <Silverdrengen1to3@gmail.com> skrev i meddelandet

> version
>>
> Ja helt korrekt. Det er efter DaVinci umuligt at opdater via SEUS.
>
> Börje, fra Sverige

Ok (øv, det skulle jeg have vidst).
Er der i øvrigt nogen der ved, om jeg, hvis jeg vælger at reflashe min
K750i-software til w800-software, også kan bruge diktafonfunktionen uden at
åbne telefonen?

Mvh.
Shsj

Fra : BorreBoy

Dato : 25-03-06 21:55

"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Ja helt korrekt. Det er efter DaVinci umuligt at opdater via SEUS.

Jeg har ikke brugt DaVinci, og kan alligevel ikke opdatere...

Fra : Poul Johannsen

Dato : 25-03-06 22:10

Hej

> Jeg har ikke brugt DaVinci, og kan alligevel ikke opdatere...

Jeg kan hellere ikke opdaterer min K750i via update programmet og har ikke
brugt DaVinci.

Mvh Poul

Fra : KC

Dato : 25-03-06 23:13

Jeg har lige opdateret min uden problemer, men har læst nogle tråde efter at
jeg havde googlet lidt, og der er mange som får fejl, både med forkert
sprog, og hvor programmet siger der ikke er en opdatering det er mystisk.

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-03-06 12:22

BorreBoy skrev:
> [...]
> http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737
>
> Andre der har problemer med at opdatere?

Ja jeg har haft problemmer med at opdatere via hjemmesiden.
Jeg valgte at betale 100 kr. hos http://www.12unlock.dk
Siden har den virket som den skal.

--
MVH Lars
- Det er muligt, jeg er en løgner, men jeg er i hvert fald en gentleman

Fra : BorreBoy

Dato : 26-03-06 14:37

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg har haft problemmer med at opdatere via hjemmesiden.
> Jeg valgte at betale 100 kr. hos http://www.12unlock.dk
> Siden har den virket som den skal.

Nu er det jo gratis, hvis man f.eks. går i TeleCare. Vil bare helst selv
kunne gøre det.

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-03-06 20:45

BorreBoy skrev:

> Nu er det jo gratis, hvis man f.eks. går i TeleCare. Vil bare helst selv
> kunne gøre det.

Det viste jeg ikke det var. Jeg troede også jeg selv kunne opdater min
telefon.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : BorreBoy

Dato : 29-03-06 15:37

> [...]
> http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737
>
> Andre der har problemer med at opdatere?

Det viser sig, at butikken (Salgsbutikken.dk) har solgt mig en Vodafone
branded telefon, og den derfor ikke kan opdateres. Hverken via UpdateService
eller i et servicecenter. Suk.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-03-06 16:05

Tror det vil hjælpe, hvis den blev debranded til en standard menu.

Kan godt følge dig med dit suk over Vodafone.
Det gjorde Sonofon også en overgang med deres E-Go ikon, og det var også
s.... irreterende.
TDC har det med deres Fly l....

/A