Knitrende lyd på K750i
Fra : Jakob

Dato : 25-03-06 13:38

Hej,
Min nye SE K750i har til tider en irriterende knitrende lyd ved samtaler. Er
det telefonen eller forbindelsen den er gal med?

Jakob

Fra : Jan-Erik

Dato : 25-03-06 14:51

> Hej,
> Min nye SE K750i har til tider en irriterende knitrende lyd ved samtaler.
> Er det telefonen eller forbindelsen den er gal med?
>
> Jakob

Min gør det ved ringetoner og alarmer, men jeg synes ikke jeg har hørt det i
samtaler endnu.

/Jan-Erik

Fra : Thomas Landberg

Dato : 25-03-06 19:40

> Min nye SE K750i har til tider en irriterende knitrende lyd ved samtaler.
> Er det telefonen eller forbindelsen den er gal med?

Min har det også. Det er sjældent, men til gengæld særdeles irriterende når
det sker. Nærmest som når signalet er dårligt, men hvis jeg kobler et
headset på er lyden atter perfekt. Har haft telefonen indleveret og de
skiftede højttaleren, men det hjalp ikke. Så nu må Telecare på den igen.

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv. Introtilbud: 10 %
på alle Philips/Osram autopærer.

Fra : Peter T.

Dato : 25-03-06 23:04

Jakob udviste en rettidig omhu og skrev:

> Min nye SE K750i har til tider en irriterende knitrende lyd ved
> samtaler. Er det telefonen eller forbindelsen den er gal med?

Hm jeg synes ikke jeg kan genkende den knitrende lyd. Men nu er det også
en w800i, jeg har. Men min gamle nokia 3310 var altså bedre i forbindelsen
(den er dog afgået ved døden i strømstikket). Det virker bare tit som om,
at lyden i w800i opfører sig som om dækningen er ringe, selv om der er fuld
skrald igennem på signalet.

--
Mvh. Peter T.