Kvindefrigørelse i saudi arabien
Fra : Henri Gath

Dato : 25-03-06 02:06

Fra : Svend Poulsen

Dato : 25-03-06 08:07

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.berlingske.dk/grid/kronikker:aid=712366

Jamen det er da kvindfrigørelse, kvinder har da den frihed at de ikke
behøver at køre bil, men skal have en chauffør, de behøver ikke at finde sig
i at en mand synes at de har nogle flotte ben, kvinder er for det meste
fritaget for at blive voldtaget af andre end deres familie, så er der vel
ikke så mange voldtægter.

I islam er der da ikke noget kvindundertrykkende, tværtimod.

Svend

P.s. kan jo lige forståes på 2 måder hvad jeg lige har skrevet.

Fra : Kim2000

Dato : 25-03-06 09:22

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sig i at en mand synes at de har nogle flotte ben, kvinder er for det
> meste fritaget for at blive voldtaget af andre end deres familie, så er

Og hvis kvinden bliver voldtaget er det jo "heldigvis" sådan at
voldtægtsmanden bliver tvunget til at gifte sig med hende - i andre lande
stener man hende (sikkert fordi hun har fristet manden), mens manden
naturligvis også får sin velfortjente straf - 10 piskeslag.

Fra : @

Dato : 25-03-06 10:04

On Sat, 25 Mar 2006 02:06:25 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>http://www.berlingske.dk/grid/kronikker:aid=712366

<<<<<<klip fra artiklen>>>>>
Dog mener jeg ikke, at der har været særlig stor kritik af
kvindeundertrykkelsen i et land som Saudi-Arabien. Hvorfor kan Amnesty
ikke gøre sig gældende, når der som her sker så uhyggelige og
diskriminerende ting mod kvinder - hvorfor al denne tavshed?
<<<<<>>>>>>

det har undret mig i mange år, hvorfor f.eks. danske, vesteuropæiske
eller for den sags skyld verdensomspændende kvindseagsgrupper og
mennneskerettighedsorganisationer ikke 30 gange om dagen højlydt
protesterer i aviser TV hos deres regeringer, og hos deres folkevalgte
"medsøstre"

er hykleriet så udbredt hos de "politisk korrekte" at man ikke under
nogen omstændigheder vil kritisere selv stærkt kritisable forhold
kvinder lever under i muhammedansk dominerede samfund

hvor bliver FN's skarpe fordømmelse af?

hvor bliver venstrefløjspolitikernes skarpe fordømmelse af?

Fra : Egon Stich

Dato : 25-03-06 11:34

> [...]
>
> hvor bliver FN's skarpe fordømmelse af?
>
> hvor bliver venstrefløjspolitikernes skarpe fordømmelse af?

Jamen har du ikke opdaget, hvad de såkaldte "kvindegruppers" fremmeste
opgave er?

Det er simpelthen ikke andet end akademiske overklassemokkers
lobbyvirksomhed.
Med det formål at få fremmet "medsøstres" karrieremuligheder.
Gerne ved hjælp af positiv særbehandling.

Arbejderklassens kvinder vil de da skide på.
For slet ikke at tale om kvinderne i muhammedanien.

MVH
Egon