Terror Laban
Fra : Martin Larsen

Dato : 24-03-06 22:41

Imam Ahmed Abu-Laban siger i en TV-optagelse med skjult kamera, at en
mand vil lave totalt ravage i den i en martyr-aktion.

Han har kontakt til Amr Moussa (præsidenten for den arabiske liga), og
han vil lave totalt ravage i den, siger Ahmed Abu-Laban på optagelsen,
som en fotograf fra den fransk TV-kanal France 2 har lavet med skjult
kamera.
- Han vil sprænge det hele i luften i en martyr-aktion, siger Ahmed
Abu-Laban videre.

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=429880/

Velmenernes ufravigelige myte om at det er tilfældige forvildede
muhammedanere der er impliceret i terror holder ikke!

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-03-06 23:37

> [...]
>
> Velmenernes ufravigelige myte om at det er tilfældige forvildede
> muhammedanere der er impliceret i terror holder ikke!

Det er på tide at det officielle Danmark giver Mogens Glistrup en
undskyldning for den politiske forfølgelse, han har været udsat for gennem
årene og gør ham til æresborger i Danmark. Fra de toneangivende kredse har
han ikke mødt andet end hån og latterliggørelse over sine korrekte
forudsigelser om muhamedanismens (u)væsen.

Derudover burde han tilbydes en stilling som overkonsulent medrørende
muhamedanismen i integrationsministeriet. - Eller endnu bedre burde han
udnævnes til repatrieringsminister.
--
NoTrabajo
(der altid har kunnet se Glistrup genialitet)

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 24-03-06 23:49

"NoTrabajo" skrev i en meddelelse
> [...]

Nej - det gør den af enormt mange grunde ikke.

> Det er på tide at det officielle Danmark giver Mogens Glistrup en
> undskyldning for den politiske forfølgelse, han har været udsat for
gennem
> årene og gør ham til æresborger i Danmark.

En helt ny tanke må man sige !

For to år siden sad jeg i et selskab som mest bestod af den type
danskere, som intet INTET forkert kan se i indvandrerpolitiken. Det var
skægt at en eller anden udtalelse i tv, fik en af dem til at udbryde:
Jamen det ville da være forfærdeligt, hvis det skulle vise sig at
Glistrup havde ret.

Ruth

Fra : @

Dato : 25-03-06 00:34

On Fri, 24 Mar 2006 23:48:34 +0100, "Ruth Nielsen"
<cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>skægt at en eller anden udtalelse i tv, fik en af dem til at udbryde:
>Jamen det ville da være forfærdeligt, hvis det skulle vise sig at

dette er netop et af Danmarks største problemer lige nu,
de elitære overstuderede charlatan'er vil aldrig nogensinde indrømme
at folk som Glistrup/Fremskridtspartiet har/havde ret i deres udsagn
omkring den alt for store import af muhammedanske forbrydere der skete
gennem 80erne og 90erne, lige nu giver det sig tydeligt udslag i, at
der bruges en del krudt på forsøg på at få især partiet Venstre til at
undsige Dansk Folkeparti,
man går med andre ord ikke efter bolden men efter manden,
da man ikke rigtig har nogle argumenter mod DF's klare syn på det alt
for store antal muhammedanere her i landet

nogle af de elitære overstuderede charlatan'er er blevet tavse, mens
andre ufortrødent skingrer videre om at vi bare skal bruge flere
kræfter/penge på integrationsforsøg så skal det nok gå alt sammen,
de _vil_ ikke indse, at arabiske muhammedanere ikke ønsker at blive
lavet om til danskere, de vil derimod have lavet alle vantro om til
muhammedanere

eneste løsning hvis Danmark skal bestå som et frit demokratisk land er
enten at smide alle muhammedanere ud af landet eller dræbe dem, før de
dræber eller undertrykker os

Fra : Kert Rats

Dato : 25-03-06 02:59

> [...]
>
> eneste løsning hvis Danmark skal bestå som et frit demokratisk land er
> enten at smide alle muhammedanere ud af landet eller dræbe dem, før de

Jeg har lige læst på www.ritzau.dk, at Mogens Glistrup har konverteret til
Islam, og at han på sin nye hjemmeside www.gilslam.dk opfordrer alle
rettroende danskere til at gøre det samme. Ellers, som Mogens Glistrup
udtrykker det: "Ja ska slå da i jæl!".

+ LOL

Nuvel - løsningen på Danmarks nuværende muhamedaner-problem kan være, efter
min forsigtige vurdering, idet jeg anfører nedenstående som ansatser til en
diskussion:

- Begrænsning eller måske helt stop for yderligere tilstrømning af folk med
religiøs overbevisning udi islam og navnlig i applaudering af indførelse af
sharia-lovgivning i Danmark

- Tving eller i det mindste tilskynd herboende danske islam-tilhængere til
at bestå en form for (frivillig) "optagelses" prøve a la den, som den
hollandske regering har indført.
Resultatet af prøven skal ikke bare være en tilkendegivelse af, at man vil
overholde dansk lovgivning. Eksaminanderne skal testes for tolerance over
for en lang række forhold i bl.a. dansk kultur og i dansk lovgivning, i
danske frihedsrettigheder, i dansk humor, og .....
Min tanke er, at herboende islam-tilhængere kunne erhverve sig en form for
blåstempling af at kunne kalde sig "danskere i sjæl og ånd, i gøren og
laden".
Den danske regering skal fastsætte kravene for en sådan prøve. Den skal ikke
være lovpligtig eller på anden måde forpligtigende, men den skal (kraftigt)
anbefales til herboende islam-tilhængere.
Prøven skal altså være et (kraftigt) anbefalet tilbud til herboende
islam-tilhængere.

Konsekvenserne i dette punkt? Ja, det er det jeg meget gerne vil have
respons på her i gruppen.
Ordet er frit.

- Og ikke mindst (jeg ved ikke hvordan): At sikre, at Danmarks Grundlov kun
kan ændres ved, at et stort flertal af danskere med dansk statsborgerskab,
som de har erhvervet inden for en længere årrække, monstro 20 år eller mere,
stemmer for en evt. ændring af Grundloven.

Der kunne tænkes andre kriterier for at sikre Danmarks tilkæmpede demokrati
og Danmarks frihedsrettigheder.
Lad høre, om I har andre bud.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Tim

Dato : 25-03-06 10:05

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message

> [...]
> Islam, og at han på sin nye hjemmeside www.gilslam.dk opfordrer alle
> rettroende danskere til at gøre det samme. Ellers, som Mogens Glistrup

)))))

Tim

Fra : @

Dato : 25-03-06 10:15

On Sat, 25 Mar 2006 02:58:57 +0100, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
wrote:

> [...]

>religiøs overbevisning udi islam og navnlig i applaudering af indførelse af

hvad med deres helt uhæmmede formeringslyst, de vil stadigvæk helt
oversvømme landet i løbet af en kort årrække

>- Tving eller i det mindste tilskynd herboende danske islam-tilhængere til
>at bestå en form for (frivillig) "optagelses" prøve a la den,
<klip>

der har været forsøgt med integration i 25 år, vi er nu i gang med 2.
og 3. generation af folk med muhammedansk baggrund,
de er faktisk mere rabiat-religiøse end deres forældre, så denne
løsning har spillet fallit

>Konsekvenserne i dette punkt? Ja, det er det jeg meget gerne vil have
>respons på her i gruppen.
>Ordet er frit.

mit syn på løsning af problemet med de muhammedanske verdensforbrydere
har været postet flere gange - ud af landet eller dræbes - hvis vi
selv ønsker at leve i et frit demokratisk land

Fra : Anonym

Dato : 25-03-06 10:32

> [...]
> har været postet flere gange - ud af landet eller dræbes - hvis vi
> selv ønsker at leve i et frit demokratisk land

Pas på. Ovenstående udtalelse er vist på (hvis ikke over) grænsen for det,
der er blevet gjort strafbart.

Morsomt kunne det dog blive, hvis statsmagten blev til grin. Hvis alle
systematisk begyndte at bruge udtrykket, ville anklagemyndigheden enten være
nødt til at retsforfølge alle eller indrømme ytringsfriheden nye grænser.
Jeg synes dog, det er kontraproduktivt at bruge et så groft sprogbrug.

Jeg kender mange , som er på vippen med hensyn til islam. De vakler mellem,
at alle er mistænkelige, til at islam nok er en fredelig religion, der
uheldigvis er blevet kapret af et mindretal af ekstremister.

Fra : @

Dato : 25-03-06 10:54

On Sat, 25 Mar 2006 10:31:58 +0100, "Anonym" <anonym@anonym.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Pas på. Ovenstående udtalelse er vist på (hvis ikke over) grænsen for det,
>der er blevet gjort strafbart.

det tvivler jeg på,
jeg opfordrer selvfølgelig ikke til nogen form for selvtægt, de
løsninger jeg anviser skal selvfølgelig først vedtages som værende lov
i landet før de kan bruges

> [...]
>nødt til at retsforfølge alle eller indrømme ytringsfriheden nye grænser.
>Jeg synes dog, det er kontraproduktivt at bruge et så groft sprogbrug.

ikke forstået,

det er temmelig umuligt at foreslå drab på ca. 200000 muhammedanske
verdensforbrydere uden at virke grov,

eller har du måske en anden og mildere måde man kan formidle det
budskab ud på?

>Jeg kender mange , som er på vippen med hensyn til islam. De vakler mellem,
>at alle er mistænkelige, til at islam nok er en fredelig religion, der
>uheldigvis er blevet kapret af et mindretal af ekstremister.

jeg kan varmt anbefale bogen:

"I krigens hus"

af Lars Hedegaard m./flere

http://www.hovedland.dk/bog/i_krigens_hus.htm

du kommer til at stå i kø for at låne den på biblioteket

Fra : Anonym

Dato : 25-03-06 11:18

> det tvivler jeg på,
> jeg opfordrer selvfølgelig ikke til nogen form for selvtægt, de
> løsninger jeg anviser skal selvfølgelig først vedtages som værende lov
> i landet før de kan bruges

Det er desværre ikke noget forsvar mod en anklage for overtrædelse af
Straffelovens §266b.
Bestemmelsens gerningsindhold realiseres ved udbredelse med forsæt til
offentligheden eller en større kreds af en meddelelse, ved hvilken en gruppe
af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af visse beskyttede
diskriminationsgrunde.
I den forbindelse er det ligegyldigt, om forhånelsen eller nedværdigelsen
formuleres som et forslag til fredelig ændring af retstilstanden eller som
en anstiftelse til uroligheder, der allerede ville være kriminaliseret efter
§ 266a.
Som jeg har forklaret i en diskussion med Konrad, så er bestemmelsen bred
nok til, at folk faktisk er blevet dømt for at foreslå oprettelse af
koncentrationslejre for muslimer i tilfælde af et terrorangreb, selvom
forslaget naturligvis under omstændighederne kunne forstås som en anmodning
til lovgiverne.
Naturligvis er det groft udemokratisk, at det skal være strafbelagt at stile
et bønskrift til lovgiverne, men det er formentligt en velsignelse ved det
multikulturelle samfund, vi skal være glade for, for at gøre os fortjent til
globaliseringen.

> [...]
> verdensforbrydere uden at virke grov,
>
> eller har du måske en anden og mildere måde man kan formidle det

Jeg mener ikke vold er løsningen. Jeg går derimod ind for integration af de
stærkt troende muslimer gennem sekularisering af samfundet.
Hvis nogle muslimer skulle få den tanke, at islam praktiseres bedre i en
ægte islamisk stat, har de jo frihed til at rejse.
Det afgørende for mig er, a samfundet på lang sigt gøres så lidt attraktivt
for dem, der praktiserer islam på en undergravende måde.

> jeg kan varmt anbefale bogen:
>
> "I krigens hus"
>
> af Lars Hedegaard m./flere

Mange tak. Men den læste jeg faktisk allerede, da den udkom for nogle år
siden.

Fra : @

Dato : 25-03-06 12:26

On Sat, 25 Mar 2006 11:18:16 +0100, "Anonym" <anonym@anonym.com>
wrote:

>Mange tak. Men den læste jeg faktisk allerede, da den udkom for nogle år
>siden.

og du foreslår stadigvæk i ramme alvor at man skal forsøge at
integrere disse muhammedanere, efter at have læst "I krigens hus"

prøv at læse den bog igen - og forstå -

Fra : Anonym

Dato : 26-03-06 11:48

> og du foreslår stadigvæk i ramme alvor at man skal forsøge at
> integrere disse muhammedanere, efter at have læst "I krigens hus"
>
> prøv at læse den bog igen - og forstå -

Jeg har ikke udtalt mig om, i hvilken grad jeg betragter integration af
tusinder af muslimer som mulig endsige ønskværdig.
Jeg forholder mig til det faktum, at de er her, og at samfundet må tage hånd
om situationen på en eller anden måde.
Da der ikke er opbakning til at tage opgøret på en gang, foretrækker jeg en
gradualistisk strategi, hvor samfundet hele tiden strammer kursen over for
forsøg på islamistisk subversion.
For mig handler det om opbygning af konsensus. Jeg hader ikke venstrefløjen
eller de misforståede humanister.

Flertallet af dem vil helt sikkert tilslutte sig den allerede udprægede
skepsis over for intolerant islam, i takt med at de højtråbende fanatiske
muslimer skærper tonen.
I min egen vennekreds er det allerede ved at ske.
Udsagn som det , i hvilket du i ramme alvor foreslår mord som et muligt
politisk alternativ, er direkte skadeligt for opbygning af denne konsensus.

Og for en god ordens skyld (og ikke mindst for at jeg ikke senere skal kunne
beskyldes for en anden mening end min egen) tager jeg klart og utvetydigt
afstand fra alle forslag, der hvis de blev gennemført ville være i klar
modstrid med Danmarks bindende internationale forpligtelser.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-06 14:48

"Anonym" <anonym@anonym.com> wrote in message

> [...]
> klart og utvetydigt afstand fra alle forslag, der hvis de blev
> gennemført ville være i klar modstrid med Danmarks bindende

Konventioner er ikke love - de er vage retningslinier som man frit kan
bryde.
Ofte udtrykker de DÅRLIG ETIK og halvdelen af landene, der under de
fede frokoster ved de internationale møder har ratificeret flosklerne,
bryder dem lodret.
Aldrig er et land blevet straffet for at blæse på dette pjat -
- kun hvis du provokerer USA lodret kan du risikoere en boycot, og den
kan altid omgås og flytter intet - kun krig som den mod Irak gør ondt,
og det ligger ikke til højrebenet vedr Danmark.

Fra : Anonym

Dato : 26-03-06 15:20

> [...]
> altid omgås og flytter intet - kun krig som den mod Irak gør ondt, og det
> ligger ikke til højrebenet vedr Danmark.

Mange af teorierne bag de påståede internationale menneskerettigheder er så
tandløse, at det i praksis vil være let at undergrave dem over lang tid.
De muslimske lande anerkender dem også kun nødtvungent, og lader i de fleste
tilfælde som om de ikke eksisterer.
Derimod er jeg stærkt tilhænger af nationale frihedsrettigheder garanteret
ved en forfatningsmæssig ordning af forholdet mellem borgeren og staten.

Fra : @

Dato : 25-03-06 13:12

wrote:

> [...]
>en anstiftelse til uroligheder, der allerede ville være kriminaliseret efter

det ta'r jeg nu helt roligt,
medmindre man begynder at dømme politisk og ikke juridisk har jeg
intet at frygte fra den paragraf så længe koranen er tilladt og islam
er en tilladt organisation i Danmark

er der nogen som ønsker at forfølge andre og omstyrte det bestående
samfund med vold er det da netop muhammedanere

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-03-06 16:54

@ fortalte:

> [...]
>
> er der nogen som ønsker at forfølge andre og omstyrte det bestående
> samfund med vold er det da netop muhammedanere

Muhammedanisnen *er* bl.a en (totalitær) _politisk_ bevægelse. Det er
derfor mærkeligt (når man ser bort fra at velmenere og deres kumpaner
ikke generer sig for at fængsle dissidenter) at man skulle kunne dømmes
for noget eftersom det ligger i demokratiets natur at man må kunne
fremsætte skarp kritik af modstandere.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Egon Stich

Dato : 25-03-06 11:46

"Anonym" <anonym@anonym.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at alle er mistænkelige, til at islam nok er en fredelig religion, der
> uheldigvis er blevet kapret af et mindretal af ekstremister.

Det er det evige dilemma i enhver form for krig.
Og al erfaring igennem historien har vist, at der kun er een vej.
Man må betragte fjenden som fjenden.
Gør man undtagelser, kan det alene være for enkelte individer, efter nøje
overvejelse og kendskab til samme.
Alt andet er for riskabelt.

MVH
Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 25-03-06 12:00

Kert Rats <stendod@gravklar.dk> wrote:

> Jeg har lige læst på www.ritzau.dk, at Mogens Glistrup har konverteret til
> Islam

Jeg tror det nu snarere om Peter Brixtofte, der i følge en »spiseseddel«
fra BT eller Sextrabladet var gået hen og blevet forelsket i en muslimsk
ægypterinde.

Som bekendt kræver islam at en ikke-muslim skal konvertere til islam,
for at kunne gifte sig med en muslimsk kvinde, så Brixtofte skal nok
have amputeret en del af sine ædlere dele.

Der er ikke tilsvarende krav den modsatte vej - men børnene skal dog
blive muslimer.

Jeg var i øvrigt ikke klar over at han var blevet skilt oven på faldet
som Farum-borgmester, men jeg læser jo heller ikke Se & Hør.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Anonym

Dato : 25-03-06 12:41

> [...]
> have amputeret en del af sine ædlere dele.
>
> Der er ikke tilsvarende krav den modsatte vej - men børnene skal dog

Det lyder rigtigt godt, og i givet fald kan Brixtofte jo ligesom en anden
folkekær politiker Idi Amin forvente fuldstændig tilgivelse i islam.

Allah er barmhjertig og tilgivende.

Fra : Per Rønne

Dato : 25-03-06 13:15

Anonym <anonym@anonym.com> wrote:

> Det lyder rigtigt godt, og i givet fald kan Brixtofte jo ligesom en anden
> folkekær politiker Idi Amin forvente fuldstændig tilgivelse i islam.

> Allah er barmhjertig og tilgivende.

Og så kan fængselsimamen fortælle ham, at det er langt værre at glemme
sine fem daglige bønner, end at have begået mandatsvig i Farum Kommune
for en halv milliard kroner .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 25-03-06 13:13

On Sat, 25 Mar 2006 12:00:14 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>
>Som bekendt kræver islam at en ikke-muslim skal konvertere til islam,
>for at kunne gifte sig med en muslimsk kvinde,

kvinden kan jo bare forlade islam

Fra : Westai Posten

Dato : 25-03-06 13:17

"@" <1@invalid.net> skrev i melding

> kvinden kan jo bare forlade islam

Hvem i alverden har lyst til at gifte sig med en skamferet/omskåret muslimsk
dinosaurus med overtal i mandlige kønshormoner og kraftig overskæg, hår på
brystet mm. ?

W.P.
www.westai.com

Fra : Per Rønne

Dato : 25-03-06 13:26

@ <1@invalid.net> wrote:

> kvinden kan jo bare forlade islam

Det er der obligatorisk dødsstraf for i islam. Mere moderate mullaher
argumenterer dog for en vis opblødning, så man kan nøjes med eksempelvis
200 piskeslag, efterfulgt af livsvarigt fængsel ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 25-03-06 17:43

"Per Rønne" skrev i en meddelelse
> @ wrote:

[...]

> Det er der obligatorisk dødsstraf for i islam. Mere moderate mullaher
> argumenterer dog for en vis opblødning, så man kan nøjes med
eksempelvis
> 200 piskeslag, efterfulgt af livsvarigt fængsel ...

Og så fra virkelighedens verden. Een af mine venner giftede sig for
nogle år siden med en muhammedansk pige fra Senegal. De giftede sig i en
dansk kirke, og hun havde købt en almindelig hvid dansk brudekjole med
det sædvanlige hvide danske blondeslør, ved alteret bar hun en stor
buket røde roser. Dannebrogs farver. Men hun er stadig muhammedaner. Jeg
har set hende gå ind i et lille værelse med sit bedetæppe, lukke døren
og være alene i en 20 minutters tid, inden hun gik ud og kokkererede til
gæsterne.

Tænk hvis alle kunne tage tingene så naturligt og afslappet.

Er det ikke også lige omvendt - at det er kvinder der er nødt til at
kovertere, hvis de gifter sig med en muhammedaner?

Ruth

Fra : Per Rønne

Dato : 25-03-06 18:59

Ruth Nielsen <cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote:

> Og så fra virkelighedens verden.

Det er skam også »fra virkelighedens verden«.

> [...]
> almindelig hvid dansk brudekjole med det sædvanlige hvide danske
> blondeslør, ved alteret bar hun en stor buket røde roser. Dannebrogs

Medmindre hendes familie selv straffer hende, er der jo ingen /her i
landet/ der vil gøre det. Men i mange lande foretager landets domstole
»det fornødne«.

Nej.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Svend Poulsen

Dato : 26-03-06 07:46

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Er det ikke også lige omvendt - at det er kvinder der er nødt til at
> kovertere, hvis de gifter sig med en muhammedaner?

Forkert.

Kvinder behøver ikke at konverter for at leve sammen med en muslim, mænd
skal konverter for at leve sammen med en muslimsk kvinde, ellers bliver
kvinden påmindet af muslimer om at hun lever sammen med en vantro og det
akcepters ikke.

Der findes også muslimske mænd der mener at de har ret til, fysisk, at
bestemme over andre kvinder der er/har været muslim, der ikke opfører sig
som deres islamiske tro foreskriver.

Svend

Fra : Anonym

Dato : 26-03-06 11:54

> [...]
>

> Er det ikke også lige omvendt - at det er kvinder der er nødt til at
> kovertere, hvis de gifter sig med en muhammedaner?

Nej, det er faktisk manden. Mange mænd vil jo gerne sælge deres sjæl for
simpel depraveret tilfredsstillelse af deres kønsdrift.
Historisk set har det jo medført, at islam altid har vokset.

Fra : sylfede

Dato : 26-03-06 12:53

> Nej, det er faktisk manden. Mange mænd vil jo gerne sælge deres sjæl for
> simpel depraveret tilfredsstillelse af deres kønsdrift.
> Historisk set har det jo medført, at islam altid har vokset.

hvad er der dog i vejen med at få tilfredsstillet sin simple, depraverede
kønsdrift hos en lækker steg? ;-.) Så kan man altid diskutere religion
bagefter!
--
Sylfede

Fra : GB

Dato : 26-03-06 13:44

"sylfede" <syl@fedeinvalid.com> wrote in

> hvad er der dog i vejen med at få tilfredsstillet sin simple,
> depraverede kønsdrift hos en lækker steg? ;-.) Så kan man altid
> diskutere religion bagefter!

Kun én kommentar til dine aktiviteter her i gruppen:

Statistics for the Usenet Troll
Climate/Terrain: Any Usenet newsgroup
Frequency: Common
Activity cycle: Any
Diet: Lusers
Intelligence: Low (3-5)
Treasure: None
Alignment: Chaotic evil (neutral)
No. Appearing: 1
Armour Class: n/a
Movement: 'c'
Hit Dice: 100
THAC0: n/a
No. of Attacks: n/a
Damage/Attack: n/a
Special Attacks: See below
Special Defences: See below
Magic Resistance: 100%
Size: Exists as mental force only
Morale: Elite (14)
XP Value: 1,800

The Usenet troll (Trollicus useneticus bloodyirritatingus) is an evil
mental parasite found in all areas of Usenet, where it preys upon the
brains of lusers (Homo stultissimus). Most clueful people avoid these
creatures, since Usenet trolls know no fear and attack unceasingly,
demanding responses from their prey.

Usenet trolls are immune to flames (Flammae useneticae), which is
unfortunate, as most will try to attack them with these first. In fact,
when a troll is attacked flames, it will actually be able to use these
flames to create more, which it will hurl back at its unfortunate
attacker. Long-lived trolls may be able to render an entire newsgroup
uninhabitable with all the flames it creates.

The only form of attack a troll has is its ability to incite responses,
which it needs to feed from; hence, the best way to defend yourself
against a troll is simply to ignore it. Deprived of nourishment, it will
soon starve.

Ancient legends (found in The Book of 1036) hint that a Usenet troll may
be vulnerable to the Spell of Cancellation, but this powerful incantation
would have to be applied swiftly after the troll's birth; once engaged in
battle, few survive unscathed.

Fra : Egon Stich

Dato : 26-03-06 13:30

> [...]
>

> Er det ikke også lige omvendt - at det er kvinder der er nødt til at
> kovertere, hvis de gifter sig med en muhammedaner?

Da en underlig præst, der vier hedninge?
Den gik sgu ikke her i sognet

MVH
Egon

Fra : NoTrabajo

Dato : 25-03-06 18:04

"@" <1@invalid.net> skrev i

> kvinden kan jo bare forlade islam

Hvilket højst sandsynligt medfører "Halsabschneidung".
--
NoTrabajo

Fra : Egon Stich

Dato : 25-03-06 11:42

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> islam-tilhængere.
>
> Konsekvenserne i dette punkt? Ja, det er det jeg meget gerne vil have

Du gør da sagen unødigt kompliceret.
En præst med en døbefond kan klare sagen.
Anden "betingelse" for ophold er ikke nødvendig.

MVH
Egon

Fra : NoTrabajo

Dato : 25-03-06 18:01

"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> skrev i

> Du gør da sagen unødigt kompliceret.
> En præst med en døbefond kan klare sagen.
> Anden "betingelse" for ophold er ikke nødvendig.

Man kan tage en muhamedaner ud af Muhamedanien, men man kan ikke tage
Muhamedanien ud af en muhamedaner.
--
NoTrabajo

Fra : Egon Stich

Dato : 26-03-06 13:37

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> skrev i

> Man kan tage en muhamedaner ud af Muhamedanien, men man kan ikke tage
> [...]

Sandt nok.
Men en døbt muhammedaner er og bliver en konvertit.

Så skal man blot have lokket ham til at tage på charterferie i Afganistan.

MVH
Egon

Fra : Vidal

Dato : 26-03-06 12:24

@ wrote:

> mit syn på løsning af problemet med de muhammedanske verdensforbrydere
> har været postet flere gange - ud af landet eller dræbes - hvis vi
> selv ønsker at leve i et frit demokratisk land

Din retorik minder påfadende om de værste muslimske
terrorister. Hvad adskiller egentligt dine hensigter og
deres?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 26-03-06 14:04

On 26 Mar 2006 03:23:31 -0800, "Vidal" <viidal@gmail.com> wrote:

>Din retorik minder påfadende om de værste muslimske
>terrorister. Hvad adskiller egentligt dine hensigter og
>deres?

jeg tror ikke der er nogen adskillelse

der er tværtimod mange lighedspunkter -

udryd eller undertryk modstanderne

eller bliv selv udryddet eller undertrykt

så hensigten må da være temmelig klar -

egen overlevelse

det ønsker både koranfacister og jeg

Fra : Vidal

Dato : 26-03-06 12:35

Anonym wrote:

> [...]
> muslimer skærper tonen.

Flertallet af dem vil helt sikkert tilslutte sig den allerede
skepsis over for intolerante danskere, i takt med at de højtråbende
fanatiske
anti-muslimer skærper tonen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Anonym

Dato : 26-03-06 13:44

"Vidal" <viidal@gmail.com> skrev i en meddelelse

Anonym wrote:

> [...]

udprægede
skepsis over for intolerante danskere, i takt med at de højtråbende

Du er en komplet idiot.

Fra : Konrad

Dato : 27-03-06 12:40

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
> kamera.
> - Han vil sprænge det hele i luften i en martyr-aktion, siger Ahmed

Øh - det sagde han vist ikke.