Forening til beskyttelse af profeten moham~
Fra : HC

Dato : 24-03-06 18:02

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/03/24/165520.htm&ID=DRagent

Det er s'gu da til grin.

En forening til beskyttelse af en forlængst død krigsherre... Vorherre
bevares.

til grin.

HC

Fra : Norma

Dato : 24-03-06 19:24

"HC" <hc@fuckspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Det er s'gu da til grin.
>

> En forening til beskyttelse af en forlængst død krigsherre... Vorherre

Det må da også bare være en vittighed´.

Norma

Fra : HC

Dato : 24-03-06 20:07

> Det må da også bare være en vittighed´.
>
> Norma

Jeg tror det s'gu desværre ikke - vi skriver ikke 1. april endnu :(

HC

Fra : Pjensen73

Dato : 24-03-06 19:48

HC skrev:
> [...]
>

> Det er s'gu da til grin.
>

> En forening til beskyttelse af en forlængst død krigsherre... Vorherre

Gud ved om Kim Larsen, Allan Riise, Wilstrup og andre dhimmier er med i
den forening

Fra : Sten Schou

Dato : 24-03-06 20:09

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Gud ved om Kim Larsen, Allan Riise, Wilstrup og andre dhimmier er med i
> den forening

De står nok at kigger med på sidelinjen, men vil naturligvis kræve, at
Danmark skal betale sin del af de 746.000.000 kr.

Hilsen Sten

Fra : Wilstrup

Dato : 24-03-06 20:13

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

Hvorfor skulle vi dog være med i den forening? Der er få foreninger jeg er
medlem af - herunder min egen fagforening.

> De står nok at kigger med på sidelinjen, men vil naturligvis kræve, at
> Danmark skal betale sin del af de 746.000.000 kr.

???
--
Wilstrup

Fra : Westai Posten

Dato : 24-03-06 20:28

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i melding

> Hvorfor skulle vi dog være med i den forening? Der er få foreninger jeg er
> medlem af - herunder min egen fagforening.

> [...]

Pengene skal bl. a. bruges til livgarde til profeten, jeg forestiller mig
nogle pæne folk til opgaven, og i England er man klar med deres nye
uniform????

http://www.westai.com/nuke/modules.php?name=News&file=article&sid=110&mode=&order=0&thold=0

W.P.
www.westai.com

Fra : Wilstrup

Dato : 24-03-06 20:42

"Westai Posten" <wp@com.com> skrev i en meddelelse

> Pengene skal bl. a. bruges til livgarde til profeten, jeg forestiller mig
> nogle pæne folk til opgaven, og i England er man klar med deres nye
> [...]

Ovenstående mystiske forening, der ikke vil vedkende sig sit tilhørsforhold,
og som ikke tør stå frem og fortælle hvem de er, men skjuler sig bag
anonymitet og krav om betaling uden at man kan få at vide, hvad det er man
støtter - det er således vældig troværdige /ironi off/
--
Wilstrup

Fra : HC

Dato : 24-03-06 20:12

> [...]
>
> De står nok at kigger med på sidelinjen, men vil naturligvis kræve, at
> Danmark skal betale sin del af de 746.000.000 kr.

HA!

Så er det man skal overveje om man gider bo i danmark længere, hvis det sker
:)

HC

Fra : Wilstrup

Dato : 24-03-06 20:29

Jeg glemte rent at Sten Schou heller ikke kan tale rent - det hedder ikke
dhimmier, men Jimmier, og dem vil jeg ikke være i forening med, hvis de er
tro kopier af Jimmi i denne gruppe.
--
Wilstrup

Fra : @

Dato : 24-03-06 20:37

On Fri, 24 Mar 2006 19:48:28 +0100, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Gud ved om Kim Larsen, Allan Riise, Wilstrup og andre dhimmier er med i
>den forening

nej, de er æresmedlemmer i "dumhedens og faktafornægtelsens venner"

Fra : Henri Gath

Dato : 24-03-06 21:34

> [...]
>

> Det er s'gu da til grin.
>

> En forening til beskyttelse af en forlængst død krigsherre... Vorherre

Bomb røvhullerne

Fra : HC

Dato : 24-03-06 22:37

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "HC" <hc@fuckspam.dk> skrev i en meddelelse

> Bomb røvhullerne

De må tvinges til psykisk rådgivning, indespærring på den lukkede afdeling.

Og ellers må de sparkes ud af landet.

Det kan fandeme lige passe, at man om ti år ikke må sige noget negativt om
muslimer, koranen, profeten, eller islam generelt uden at blive enten slået
ihjel eller retsforfulgt.

Jeg brækker mig...

Ud med svinene der ikke vil friheden og danmark - ud med dem, for helvede.
Send dem ned til deres ideal samfund.

HC

Fra : Norma

Dato : 22-04-06 18:55

> [...]
>
> Jeg brækker mig...
>
> Ud med svinene der ikke vil friheden og danmark - ud med dem, for helvede.

Jeg kan godt forstå, hvad du mener, selv om jeg ikke tror på at det løser
noget som helst.

Og selv om jeg ikke personligt hverken oplever muslimer som svin, (søde
lille Øffi :)) eller som noget som helst modbydeligt, jeg mener, de er da
også blot mennesker, ikke?

Norma

Fra : Michael Laudahn

Dato : 24-03-06 22:56

HC schrieb:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/03/24/165520.htm&ID=DRagent
>
> Vorherre bevares.

Hvad vil du, paven har da også sin svejtsergarde. Har du prøvet at
fornærme vor herres profet? .)

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : HC

Dato : 24-03-06 23:36

Hvad vil du, paven har da også sin svejtsergarde. Har du prøvet at
fornærme vor herres profet? .)

Jesus?...

Jesus er en narrøv...

Waoooww... der skete ikke noget.

HC

Fra : Sirannon

Dato : 25-03-06 00:35

> Jesus?...
>

> Jesus er en narrøv...
>

> Waoooww... der skete ikke noget.
>

> HC

Hmm, den logik må vi lige efterprøve.

Mohammed?

Mohammed er en narrøv

Waoooww... der skete ikke noget.

Sirannon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-03-06 00:13

HC <hc@fuckspam.dk> wrote:

> [...]
>

> Det er s'gu da til grin.
>

> En forening til beskyttelse af en forlængst død krigsherre... Vorherre

"Foreningen til beskyttelse af pædofeten".

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : A.And

Dato : 25-03-06 00:33

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> "Foreningen til beskyttelse af pædofeten".
>
> --
> regards, Peter Bjørn Perlssø

Ja, men hvis advokater finder ud af at der er penge i at beskytte det
pædofile fjols, tror jeg desværre vi får en masse ligegyldige retssager, da
de herrer, jo plejer at være ligeglade med hvad de gør, bare det giver
kontanter ned i foret!!
De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Wilstrup

Dato : 25-03-06 09:28

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> "Foreningen til beskyttelse af pædofeten".

"Foreningen til beskyttelse af Peter Bjørn Perlesvin"
--
Wilstrup

Fra : td

Dato : 25-03-06 09:40

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> "Foreningen til beskyttelse af Peter Bjørn Perlesvin"

"mod" ikke "af"

td

Fra : Wilstrup

Dato : 25-03-06 09:48

"td" <tomdooley(nomorespam)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "mod" ikke "af"

Du har ret! ;.))) - men det er den slags der sker - fx så jeg på TV en
tekst, der lød: han var gift med 4 børn - ahæm - hvordan kunne han være gift
med 4 børn? - hvis han var muslim, så måske?
--
Wilstrup

Fra : td

Dato : 25-03-06 12:14

> [...]
> tekst, der lød: han var gift med 4 børn - ahæm - hvordan kunne han være
> gift med 4 børn? - hvis han var muslim, så måske?
Eller mormon!

td

Fra : Norma

Dato : 22-04-06 19:47

> [...]
> tekst, der lød: han var gift med 4 børn - ahæm - hvordan kunne han være
> gift med 4 børn? - hvis han var muslim, så måske?

Vanskeligt at svare på.

Muslimer må i følge Mohammads såkaldte koran max have 4 koner, men i følge
samme koran, måtte mohammad selv have lige så mange koner, som han havde
lyst til, og det var mange, da han tilsyneladende altid og hver gang
muslimer havde underlagt sig et nyt folkeslag, fik lyst til den yngste,
smukkeste og mest royale af det underlagte folkeslags kvinder, uanset deres
alder.

Så givet har han vel været gift med 4 børn eller i hvert fald mindreårige.

Norma

Og det ville vel lige passe dig, Wilstrup, med en sådan religion ikke?

Åh, du kunne få meget ud af det, ikke længere blot at skulle lure i smug på
dine kvindelige elever i deres omklædningsrum, men bare kunne tage dem med
dig hjem, helt lovligt!

Med mindre du altså fik rollen som eunuk, hvilket nok er mere sandsynligt,
selv muslimer var ikke amoralske, bare anderledes moralske.

Norma