Akkaris bedste vitser
Fra : GB

Dato : 24-03-06 17:59

- Kender i den om den demokratiske muslim, som møder en selvmordsbomber på
et fly? ....

- Og så var der den om selvmordsbomberen, som kommer ind på en overfyldt
café ...

- Det var kun for sjov ...

Fra : Pjensen73

Dato : 24-03-06 19:50

GB skrev:
> [...]
> et fly? ....
>
> - Og så var der den om selvmordsbomberen, som kommer ind på en overfyldt

Og så var der ham, der ville bombe et ministerium og derefter bilde folk
ind at det kun var for sjov.

Fra : HC

Dato : 24-03-06 20:07

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Og så var der ham, der ville bombe et ministerium og derefter bilde folk
> ind at det kun var for sjov.

"Det var kun for sjov! Det er et vokshovede og en gummi-sabel! Blod? Det er
KETCHUP!"
- Ahmed Akkari efter halshugning af Naser Khader

*G*

HC

Fra : Kert Rats

Dato : 24-03-06 20:10

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Og så var der ham, der ville bombe et ministerium og derefter bilde folk
> ind at det kun var for sjov.

Læg hellere vitser i dk.snak.vittigheder - så læses de af flere.

Venligst

Kert Rats

Fra : @

Dato : 24-03-06 20:38

On Fri, 24 Mar 2006 19:50:22 +0100, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Og så var der ham, der ville bombe et ministerium og derefter bilde folk
>ind at det kun var for sjov.

er det da helt utænkeligt at det måske er sjovt at bombe et
ministerium, - skatteministeriet

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-03-06 22:39

@ <1@invalid.net> wrote:

> er det da helt utænkeligt at det måske er sjovt at bombe et
> ministerium, - skatteministeriet

Nej! ;)

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Tim

Dato : 25-03-06 10:02

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Og så var der ham, der ville bombe et ministerium og derefter bilde folk
> ind at det kun var for sjov.

Og så var der alle dem der troede på ham.

Tim

Fra : Konrad

Dato : 27-03-06 13:18

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
> et fly? ....
>
> - Og så var der den om selvmordsbomberen, som kommer ind på en overfyldt

Og så var der den, om 12 muslimske mænd der kom ind på en skole...

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-06 15:29

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Og så var der den, om 12 muslimske mænd der kom ind på en skole...

Og hvor ingen af os ved, hvad sandheden er bag.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 27-03-06 14:59

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Og hvor ingen af os ved, hvad sandheden er bag.

"Sandheden" er, og den køber selv Fogh, at Rohde misforstod det, der blev
sagt til ham. I sig selv en rigtig dårlig vittighed.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-06 16:37

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> "Sandheden" er, og den køber selv Fogh, at Rohde misforstod det, der blev
> sagt til ham. I sig selv en rigtig dårlig vittighed.

Medmindre sandheden er, at Rohde i fortrolighed fik at vide at der var
tale om 12 muslimske mænd, men at det ville udsætte tegnerne og deres
familier for større risici, hvis det kom frem.

Den mistanke er der flere aviser [i hvert fald Berlingeren og
Weekendavisen] der har luftet. Ingen af os ved hvad der er sket.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 27-03-06 15:48

> Medmindre sandheden er, at Rohde i fortrolighed fik at vide at der var
> tale om 12 muslimske mænd, men at det ville udsætte tegnerne og deres
> familier for større risici, hvis det kom frem.

Det kan du umuligt tro på, helt seriøst - du er jo ikke dum, mand - no
offense. Tror du virkelig at en hel skoles samlede lærerstand, elever,
forældre etc etc ville kunne holde en så opsigtsvækkende begivenhed
hemmelig? Get real..

> Den mistanke er der flere aviser [i hvert fald Berlingeren og
> Weekendavisen] der har luftet. Ingen af os ved hvad der er sket.

Nåja - de to aviser der efter din mening ikke er "part" i Muhammedsagen?

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-06 17:13

> [...]

> offense. Tror du virkelig at en hel skoles samlede lærerstand, elever,
> forældre etc etc ville kunne holde en så opsigtsvækkende begivenhed

Ingen kender vist de nærmere omstændigheder ...

> Nåja - de to aviser der efter din mening ikke er "part" i Muhammedsagen?

Næh, det er vist kun aviserne fra Jylitikens Hus der kan siges at være
egentlige parter i sagen. Berlingeren får da også jævnligt skæld-ud af
JP ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : sylfede

Dato : 27-03-06 21:40

> Ingen kender vist de nærmere omstændigheder ...

Faktisk jo - det kom faktisk fra tegnerne selv via en mellemmand - der var
tale om nogle piger fra en 6.klasse og slet ikke 12 muslimske mænd eller
blot noget der ligner.

--
Sylfede

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-06 23:17

sylfede <syl@fedeinvalid.com> wrote:

> Faktisk jo - det kom faktisk fra tegnerne selv via en mellemmand - der var
> tale om nogle piger fra en 6.klasse og slet ikke 12 muslimske mænd eller
> blot noget der ligner.

Og som nævnt - ingen ved om der her er tale om bortforklaringer, for at
sikre tegnerne. Mon Jens Rohde virkelig har hørt så meget forkert?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 28-03-06 09:23

> Og som nævnt - ingen ved om der her er tale om bortforklaringer, for at
> sikre tegnerne. Mon Jens Rohde virkelig har hørt så meget forkert?

Det siger han i hvert fald selv - du mener han skulle lyve om sin egen løgn?
Men tilbage til spørgsmålet du ikke ville besvare : Tror du virkelig at en
hel skoles samlede lærerstand, elever, forældre etc etc ville kunne holde en
så opsigtsvækkende begivenhed hemmelig? Du tror slet ikke der sidder
journalister på BT, EB eller JP der ville sælge deres bedstemor eller give
deres højre arm for en sådan kioskbasker? Og tror du ikke i virkeligheden,
hvis tegnerne sådan i det skjulte på den måde blev mødt af vrede muslimske
mænd, at det faktisk ville sikre dem, hvis det kom offentligt frem?

Fra : Per Rønne

Dato : 28-03-06 10:23

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> Tror du virkelig at en hel skoles samlede lærerstand, elever, forældre etc
> etc ville kunne holde en så opsigtsvækkende begivenhed hemmelig?

Jeg holder fast ved at ingen af os ved, hvad der i virkeligheden er
sket. Men at det skam da er muligt at vi på et tidspunkt får det at
vide.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 28-03-06 10:46

> Jeg holder fast ved at ingen af os ved, hvad der i virkeligheden er
> sket.

Aha. Så når vi ikke ved andet, end det vi ved, så antager du, at der er en
hel masse vi ikke ved, eller hvad? Det virker en kende forrykt. Jeg kunne da
også argumentere for, på nøjagtig samme måde, at vi ikke ved i hvor stort et
omfang regeringen lyver og bedrager - for når vi nu ikke kender den fulde
sandhed, så er der jo nok en masse fælt vi en dag vil blive bekendt med.

Ærlig talt. Du *vil* jo bare ikke tro på det, vi ved og kan dokumentere.

> Men at det skam da er muligt at vi på et tidspunkt får det at
> vide.

*Hvad* skulle vi få at vide? Det som vi ikke ved, at vi ikke ved?

Fra : Per Rønne

Dato : 28-03-06 11:46

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Aha. Så når vi ikke ved andet, end det vi ved, så antager du, at der er en
> hel masse vi ikke ved, eller hvad?

Jeg antager intet. Det er udelukkende dig der antager noget.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 28-03-06 10:10

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis tegnerne sådan i det skjulte på den måde blev mødt af vrede muslimske
> mænd, at det faktisk ville sikre dem, hvis det kom offentligt frem?

Selvfølgelig kan en sådan hemmeligholdelse opnås.
Med det hysteri der er oppustet netop fra journalistisk side, skal man
såmænd nok kunne få folk til at "holde kæft".

Ang. en "kioskbasker":

Mon ikke det i det politisk korrekte danmark ville være professionelt
selvmord for en journalist at skrive om sagen?
Hvor mange af de "fine" tror du, der efterfølgende ville tale med manden?

Man ser jyllitikken og jelved for sig:

Uansvarligt!!!
Sætter menneskeliv på spil!!!!

Og så videre og så videre.

Du skal se, ad åre vil det vise sig, at Rohde talte sandt, men var nødsaget
til "at spille med".

MVH
Egon

Fra : Konrad

Dato : 28-03-06 09:19

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Ingen kender vist de nærmere omstændigheder ...

Vi har ingen verdens grund til at tro, at der skulle være en hel masse andet
end det, vi allerede ved. Det er jo kun i din og andres fantasi der
overhovedet skulle være andet - en fantasi der løber løbsk fordi i *vil* tro
der er en hel masse skeletter i skabene. Men hånden på hjertet - findes der
noget som helst konkret der kan bestyrke dine mistanker? Noget der bare
minder om et indicie?

> Næh, det er vist kun aviserne fra Jylitikens Hus der kan siges at være
> egentlige parter i sagen. Berlingeren får da også jævnligt skæld-ud af
> JP ...

Hvem skælder JP *ikke* ud? Både Berlingske og WA har da som alle andre taget
del i og stilling til sagen.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-03-06 10:23

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

[Berlingske Tidende & Weekendavisen]

> Hvem skælder JP *ikke* ud? Både Berlingske og WA har da som alle andre taget
> del i og stilling til sagen.

Berlingske Tidende har ikke kørt en klar kampagne som Politiken, men har
på den anden side gjort det klart, at det ikke selv ville have bragt
karikaturerne. I det omfang avisen har taget stilling, har den taget
stilling først og fremmest for dansk eksport - idet den dog principielt
har støttet dansk ytringsfrihed.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk