Port forwarding i ZyXEL prestige 335.
Fra : Henrik

Dato : 24-03-06 18:00

Hej Alle.

Så fik jeg købt mig en Zyxel 335 og er som udgangspunkt ganske
tilfreds....men, men. Jeg har ledt som en gal efter Port forwarding. Selv
fanen Port forwarding har jeg fundet, men det lever ikke op til det ønskede.

Det kan godt være jeg bruger de forskellige ord, men det som jeg tænker på
er, at jeg gerne vil have ZyXEL 335 til at forwarde Wanporten til anden port
på Lan siden. Eks. jeg henviser fra port eks. 1111 på wan, men på lan bliver
viderestillet til eks. port 21. Er der nogen som ved om det kan gøres.

På forhånd tak

Hilsen

Henrik.

Fra : Hans

Dato : 24-03-06 20:22

Henrik wrote:
> [...]
> Wanporten til anden port på Lan siden. Eks. jeg henviser fra port
> eks. 1111 på wan, men på lan bliver viderestillet til eks. port 21.
En 335'er har ikke port translation, så det kan du ikke.

Hans

Fra : Henrik

Dato : 25-03-06 10:20

Tak for svaret.

Ok. Det var noget træls...så overvejer jeg om den skal sendes tilbage...

Hilsen.

Henrik

Fra : Hans

Dato : 25-03-06 14:55

Henrik wrote:
> Tak for svaret.
>
> Ok. Det var noget træls...så overvejer jeg om den skal sendes
> tilbage...
Port translation er ikke noget du finder i de billige routere, og du skal
f.eks. helt op i Zywall 35 hos Zyxel før denne feature findes.

Hans

Fra : Henrik

Dato : 26-03-06 22:21

Hej Hans.