"loadbalancing"
Fra : Privat

Dato : 24-03-06 15:00

Er der nogle der kan hjælpe med dette. Og gerne på godt "dansk" da jeg ikke
er så stil i diverse tekniske ting.

Den 24-03-06 13.19 skrev Privat følgende:
> Har en router og har set hvor man kan lukke for en bestemt forbindelse,
> men
> hvad med at lave en begrænsning på hvor meget en maskine på bruge af
> forbindelsen, eks dele en 2048/512 i 4 stykker så der er lige meget til
> hver
> maskine eks 512/124

Så skal du have fat i noget loadbalancing, og det kræver vist, at du
bruger en rigtig pc som "router". En pc med Linux skulle kunne klare
det.

--
Med Venlig Hilsen
Andersen & Sørensen

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 24-03-06 15:12

Det har i mine øjne intet med loadbalancing at gøre men snarrere en form
for trafic shaping. Det kan du sagtens få en router der kan klare.

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : Privat

Dato : 24-03-06 15:19

Og hvordan ser man så lige om ens router kan klare dette?.

--
Med Venlig Hilsen
Andersen & Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-06 18:26

Privat wrote:
> Og hvordan ser man så lige om ens router kan klare dette?.

du skal være forberedet på at de fleste billige routere ikke har denne
funktionalitet.

Hvad for en router har du? så er der jo nok en der kunne kigge efter for
dig.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Privat

Dato : 24-03-06 18:36

Digitus DN-11004-4

--