Nu skal man jo ikke
Fra : @

Dato : 24-03-06 13:18

Nu skal man jo ikke vende hele verden på hovedet, blot fordi en person
er kommet med en løssluppen kommentar,

ingen undtagen Akari selv ved hvad der forgår i hans hoved,
mange er fremkommet med bud på hvad de tror foregår i Akaris hoved,

at hans udtalelse om at sprænge en politiker med ministerium i luften
er upassende kan der nok ikke herske tvivl, men han er jo ikke
fremkommet med nogen konkret trussel om, at han personlig ville dræbe
eller bortsprænge Khader

at Akari som en slags religiøst overhoved altid skal tænke sig nøje om
før han taler, har han nok lært nu

jeg har intet til overs for muhammedanere i almindelighed, og slet
ikke for koranfacistiske imamer i særdelseshed, men ud over at Akari
måske fortjener en flad lussing for sin dumme udtalelse, mener jeg
ikke han bør kunne dømmes for noget som helst

-
-
-

at jeg mener, at verden ville blive et bedre sted hvis alle
muhammedanere blev fjernet, betyder ikke at jeg kan opfattes som en
direkte trussel mod hverken enkeltpersoner eller hele trossamfund, jeg
giver blot udtryk for en holdning - endda den rette

Fra : John

Dato : 24-03-06 14:10

> [...]
> direkte trussel mod hverken enkeltpersoner eller hele trossamfund, jeg
> giver blot udtryk for en holdning - endda den rette

Jeg tror nu heller ikke, han kan dømmes for noget tredjemand måske kunne
finde på.
Hvorimod truslerne imod fjernsynsholdet, i slutningen af udsendelsen, nok er
mere håndgribelige.
mvh john