Motorola RAZR v3i - mulighed for IKKE-BT h~
Fra : Rune Zedeler

Dato : 24-03-06 12:49

Er det muligt at tilslutte et kabel-headset til motorola razr v3i.
Deres tech-specs nævner afaics ikke andre tilslutninger end mini-usb.

-Rune

Fra : 6400 Anders

Dato : 24-03-06 12:56

Så må det jo være der stikket skal i.
Det følger med på den alm. V3'er.

Alt. er noget bt headset i stedet for.

/A

Fra : Rune Zedeler

Dato : 24-03-06 13:28

6400 Anders skrev:
> Så må det jo være der stikket skal i.

Good point!

Takker.
Jeg tror jeg bestiller een, så

Hilsen Rune

Fra : 6400 Anders

Dato : 24-03-06 16:54

Sender du mig ikke lidt feedback, når du har fået gang i den, regner med at
jeg også skal have en indenfor den nærmeste fremtid...

Fra : Rune Zedeler

Dato : 28-03-06 19:46

6400 Anders skrev:
> Sender du mig ikke lidt feedback, når du har fået gang i den, regner med at
> jeg også skal have en indenfor den nærmeste fremtid...

Ok.
Jeg skal dog advare dig om at det er min første mobiltelefon, så jeg har
ikke rigtigt noget sammenligningsgrundlag - og at jeg iøvrigt plejer at
være megakritisk

-Rune

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 24-03-06 19:44

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message
> Er det muligt at tilslutte et kabel-headset til motorola razr v3i.
> Deres tech-specs nævner afaics ikke andre tilslutninger end mini-usb.
>
> -Rune

Har lige købt, og der følger IKKE headset med. Det skal købe seperat. Det
kan købes for 149kr og skal i usb porten. Motorola headsettet er af ret
ringe kvalitet synes jeg.

Super tlf i øvrigt, men hvis man har brugt nokia tidligere, kræver sms'er
lige lidt tilvæning.

--
Venligst,
Thomas Schreiber