Bluetooth telefon billig og god til tale
Fra : Ukendt

Dato : 24-03-06 11:31

Hej,

Vi skal bruge en telefon med bluetooth til headset.

Vi skal kun bruge telefonen til telefoni og evt. nogle få sms.
Vi har altså IKKE behov for funktioner foto, data, video, mp3, m.m.

Hvilken telefon kan anbefales som er god til telefoni og bluetooth headset?

Vi vil gerne købe en telefon uden abonnement. Evt hvor kan det anbefales ?

/Walther

Fra : 6400 Anders

Dato : 24-03-06 12:29

En T610, T630 el. K700i fr SE, kunne være en mulighed.

Der er godt kamera i alle 3, men det er noget du næsten ikke kan undgå.

Fra : 6400 Anders

Dato : 24-03-06 12:31

Der er selvfølgelig også SE T68(i) el. Siemens S55.

/A

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-06 14:09

Hvordan er Nokia 6021 ?
Fandt denne selv...

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 24-03-06 14:28

Kender den ikke, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Men du kan jo altid gå ned i en lokal butik, og se på den.
og så evt. købe den over nettet, det er somregel billigere.

/A

Fra : Nyheder

Dato : 24-03-06 20:28

"> Fandt denne selv...
Har købt mange af dem. Det er en dejlig telefon. Der kan vi pt være
problemer med at skaffe den.

Sten

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 11:43

Hvordan er denne her mht kvalitet :

Nokia 6810

??

/Walther

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 11:52

bare se bort fra nedenstående... den ligner noget vi ikke har brug for med
det tastatur....
på billedet her
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&search=1&advanced=0&level=PB&priceinterval=1&pricesort=-2&abonnement=11&product=160
er der ikke noget tastatur, men når man klikker ned til butikkerne, så er
der kæmpe tastatur...
hhmmm...

Fra : Madsen

Dato : 26-03-06 19:49

Walt wrote:
> [...]
> er der ikke noget tastatur, men når man klikker ned til butikkerne,

http://www.nokia.dk/phones/6810/
Ja helt almindelig er den ikke

--
Hilsen Madsen