CBB-numre i telefonbogen
Fra : Leif Neland

Dato : 24-03-06 11:32

Kan det passe at man ikke kan få sit CBB-nummer i telefonbogen?
Når man ser på de gule sider over hvornår der sidst er kommet data fra de
forskellige selskaber, står CBB der slet ikke.
Men det gør Musimi forøvrigt heller ikke, og derfra er mit nr med.

Leif

Fra : 6400 Anders

Dato : 24-03-06 11:48

Det kommer an på om du har valgt udelade dit nummer i eks. telefonbogen...

Da CBB er taletidskort, så kommer de normalt ikke i telefonbogen.

/A

Fra : Leif Neland

Dato : 24-03-06 12:43

"6400 Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det kommer an på om du har valgt udelade dit nummer i eks. telefonbogen...
>
> Da CBB er taletidskort, så kommer de normalt ikke i telefonbogen.

De stores taletidskort kommer med:

Sonofon Taletidskort (17.03.06)
TDC Taletidskort (16.03.06)
Tele 2 Taletidskort (17.03.06)

Leif

Fra : Leif Neland

Dato : 24-03-06 14:00

> [...]
> Når man ser på de gule sider over hvornår der sidst er kommet data fra de
> forskellige selskaber, står CBB der slet ikke.

CBB siger:

Vi har desværre ikke noget samarbejde med de gule sider såvel som krak og
div andre info-sider.

Dette skal man derfor selv indberette til dem.

Så nu har jeg skrevet til de gule sider.

Leif

Fra : Kate

Dato : 26-03-06 13:23

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in

> CBB siger:
>
> Vi har desværre ikke noget samarbejde med de gule sider såvel som
> krak og div andre info-sider.
>
> Dette skal man derfor selv indberette til dem.

Det er jeg så en af dem som er glad for. Jeg vil gerne selv bestemme
hvem der har mit mobilnummer.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-03-06 11:42

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev:

>Det er jeg så en af dem som er glad for. Jeg vil gerne selv bestemme
>hvem der har mit mobilnummer.

Uanset hvilket teleselskab du er kunde hos, så kan du bede om, ikke at
blive optaget i telefonbøger/kataloger.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fejrer 5 års fødselsdag! Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

Fra : Kate

Dato : 28-03-06 15:45

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote in

> Uanset hvilket teleselskab du er kunde hos, så kan du bede om,
> ikke at blive optaget i telefonbøger/kataloger.

Ja, det er rigtigt nok, men jeg synes det er rart ikke at skulle tænke
over det. Jeg synes snart man bliver registreret alle vegne bare for
den mindste ting og jeg vil simpelthen ikke acceptere reklamer på min
mobil.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-04-06 02:01

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev:

>Ja, det er rigtigt nok, men jeg synes det er rart ikke at skulle tænke
>over det.

De teleselskaber jeg kender til, der skal man vil tilmelding vælge, om
man vil optages eller ej. Hvis man ikke "kan tænke over" hvad man skal
vælge, så ved jeg snart ikke...

>Jeg synes snart man bliver registreret alle vegne bare for
>den mindste ting og jeg vil simpelthen ikke acceptere reklamer på min
>mobil.

Heller ikke her.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : Kate

Dato : 07-04-06 13:41

> De teleselskaber jeg kender til, der skal man vil tilmelding
> vælge, om man vil optages eller ej. Hvis man ikke "kan tænke over"
> hvad man skal vælge, så ved jeg snart ikke...

Okay, det kan selvfølgeligt godt være jeg tog aktiv stilling da jeg fik
mit abb. hos CBB, det er 2-3 år siden, mindst. Jeg tror det var da jeg
i sin tid var hos Orange eller måske TDC jeg var blevet tilmeldt de
gule sider og det blev jeg sur over.

Fra : Leif Neland

Dato : 07-04-06 15:25

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mit abb. hos CBB, det er 2-3 år siden, mindst. Jeg tror det var da jeg
> i sin tid var hos Orange eller måske TDC jeg var blevet tilmeldt de

Det er vel bare et spørgsmål om at læse alle rubrikkerne på blanketten og
sætte kryds det rigtige sted.

Leif