"Khader får krisehjælp"?
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-03-06 11:34

Det har været berørt tidligere herinde, men nu synes jeg altså eet eller
andet sted at Naser Khader desværre snart begynder at fremstå som noget
nær flæbende slapsvans: Jo, jeg har helt klart respekt for mandens
politiske anliggende med "sin" forening, og nej, SELVFØLGELIG skal sådan
en lille led islamistorm som Akkari ikke fremsætte dødstrusler, men på
den anden side ville det altså klæde Khader at være lidt mere
velovervejet macho-sej, for SELVFØLGELIG har han desværre reelle
dødsfjender blandt reaktionære, islamistiske muslimer, der betragter ham
som "frafalden". Det havde han da skam såmænd mig bekendt allerede
forvejen, FØR han stiftede "sin" forening.

Jeg mindes her Churchills berømte ord om, at hvis man har skabt sig
fjender, så betyder det altså reelt bare at man på eet eller andet
tidspunkt i sit liv har stået op for noget, man har troet på.

Det virker dog nærmest bare som Khader vil have i både pose og sæk,
nemlig at han helt umuligt søger BÅDE at være populær blandt
islamkritiske danskere OG blandt reaktionære muslimske indvandrere: Han
har altså nok brug for et akut virkelighedstjek, hvis han virkelig
skulle være så naiv at tro at dèt kan lade sig gøre på een gang og at
man således "bare hele tiden kan være venner med alle": Dertil virker
det altså snarere som at Khader - hvilket jeg finder prisværdigt, om det
er tilfældet - bevidst giver Marianne Jelved igen for overlagt at smadre
hans udmærkede dialog med Fogh gennem sine kradse anklager om Foghs
påståede "farlighed": Det lader til at radikale Khader som led i et
mindre mediestunt har forpuppet sig, og der kommer en helt anden og
langt smukkere og mere umiddelbar borgerlig Khader ud, når denne
selvransagelsesproces engang er ovre.

Han synes i hvert fald nu tvunget til at tage reel personlig stilling,
når han har en partileder, der tilsyneladende er så ivrig efter at
snakke hans værste, erklærede dødsfjender direkte efter munden, at hun
dermed synes klar til reelt at ofre hans liv for eget magtpolitiske
velbefindende...

Jeg kan kun gratulere Khader, når han endelig engang tager sig sammen og
erkender at han bare er for sundt borgerligt tænkende til at tjene
Danmarks absolut værste "halal-hippie-parti"...

Anders Peter Johnsen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-03-06 11:55

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4423cb05$0$47067$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Det har været berørt tidligere herinde, men nu synes jeg altså eet eller
> andet sted at Naser Khader desværre snart begynder at fremstå som noget
> nær flæbende slapsvans:

Ok og du tror ikke at alle de andre voldelige trusler som han har fået
spiller ind på hans psyke?????????????????????????????.
Han er en mand i fyrrene der træner karate!!, han har PET med sig. Er der
noget der tyder på at han er en mand der er under et betydeligt mentalt
pres.

Fra : hanzen

Dato : 24-03-06 12:03

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Han er en mand i fyrrene der træner karate!!, han har PET med sig. Er der
> noget der tyder på at han er en mand der er under et betydeligt mentalt

Det nærliggende svar kunne være at han kender imamerne og deres fanatisme
bedre end de fleste.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 24-03-06 12:21

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det nærliggende svar kunne være at han kender imamerne og deres fanatisme
> bedre end de fleste.

Det er et velovervejet mediestunt der har et formål at få fat i de naive
danske kvinder, og deres dumme mænd.

Fra : Jim

Dato : 24-03-06 12:34

> [...]
> Han er en mand i fyrrene der træner karate!!, han har PET med sig. Er der
> noget der tyder på at han er en mand der er under et betydeligt mentalt

At manden har det sorte bælte i BruceLee-akrobatik, hjælper ham ikke mod en
pistolkugle eller et bombeattentat.
Der er han nødt til at have PET omkring sig.

Fra : GB

Dato : 24-03-06 18:02

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> At manden har det sorte bælte i BruceLee-akrobatik, hjælper ham ikke
> mod en pistolkugle eller et bombeattentat.
> Der er han nødt til at have PET omkring sig.

Bruce Lee dyrkede ikke karate, men Ving Tsun (kendt som Wing Tsun eller
Wing Chun i Danmark). Senere dannede han sit eget system, Jeet-Kune-Do, da
mester Yip Man ikke havde lært ham hele Ving Tsun-systemet, da han ikke var
særlig imponeret af Mr. Lee's færdigheder.

Fra : Tveskaeg

Dato : 24-03-06 13:44

On Fri, 24 Mar 2006 11:33:52 +0100, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Det har været berørt tidligere herinde, men nu synes jeg altså eet eller
>andet sted at Naser Khader desværre snart begynder at fremstå som noget
>nær flæbende slapsvans: Jo, jeg har helt klart respekt for mandens

På sig egen hjemmeside siger han ellers at han ikke er brudt sammen og
at han ikke er gået under jorden.

http://www.khader.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-06 16:10

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message

> På sig egen hjemmeside siger han ellers at han ikke er brudt sammen
> og
> at han ikke er gået under jorden.

Vits-truslen gik på HVIS han blev integratsminister, og det ligger
ikke lige for højrebenet at gøre ham det

Han har ½ PET til at bodyguarde sig.

Ynkeligt at være så sart mimose. Men taquia er om at trætte os ved at
råbe "Ulven kommer".