I will survive...
Fra : Sunz

Dato : 14-06-01 20:45

Yo!

Så har man lige et lille spørgsmål til det store svar-panel...

Jeg var igår inde og se OB-FCK! Og i pausen var der et nummer som gik på den
der gamler 70'ting "I will survive" men der er i slutningen dvs 2-3 minutter
af slutningen af sangen hvor man synger la la la la la... Det synges så
skiftevis hurtigt og langsomt!

Hmm, lidt snørklet forklaret men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det
bedre. Men jeg håber at nogen kan fortæælle mig hvad det nummer hedder i
virkeligheden for det er vist ikke bare "I will survive"

Mvh

Sunz

Fra : nikolaj borg

Dato : 14-06-01 20:54

"Sunz" <Sune23@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> bedre. Men jeg håber at nogen kan fortæælle mig hvad det nummer hedder i
> virkeligheden for det er vist ikke bare "I will survive"

Du tabte mig allerede i den første linie. Er du sikker på, at du ikke kan
huske lidt mere - eller forklare dig bedre?.

Er det en mand eller kvinde, der synger? Kan det være Cake's version du har
hørt? Eller Robbie's. Den kører i samme akkorder (selvom samplet vist er fra
noget 60'er avantgarde-pop eller noget i den stil). Eller har det været en
eller anden fodbold-slagsang for OB eller FCK? Michael Carøe m.fl. har vist
lavet en FCK-plade. Måske er det derfra.

/Nikolaj

Fra : John K

Dato : 14-06-01 21:35

> [...]
> bedre. Men jeg håber at nogen kan fortæælle mig hvad det nummer hedder i
> virkeligheden for det er vist ikke bare "I will survive"

Du kan jo prøve at spørge Dennis ad - var det ikke ham der styrede
løjerne....

Mvh

John K

Fra : Jonas L. Jensen

Dato : 14-06-01 21:32

: Yo!
:
[...]

med det der "lala" i slutningen, må det være cakes version du tænker på.
Hvis der er en meget karakteristisk og meget fremtrædende basgang, er det
helt sikkert den.
- Jonas

Fra : Michael Bas

Dato : 15-06-01 15:47

Det er Gloria Gaynor!!! ;oD

Et fedt nummer at fyre af til en fest.....

http://www.gloriagaynor.com/

Mvh
Michael Bas

Fra : R. Ilsøe

Dato : 15-06-01 22:50

Nej for der er ike noget lalala i GG's SVJH.

R. Ilsøe

Fra : Fab-4011

Dato : 15-06-01 19:43

On Thu, 14 Jun 2001 21:45:27 +0200, "Sunz" <Sune23@worldonline.dk>
wrote:

> [...]
>bedre. Men jeg håber at nogen kan fortæælle mig hvad det nummer hedder i
>virkeligheden for det er vist ikke bare "I will survive"

Hermes House Band havde vist på et tidspunkt et mindre hit (i
Tyskland, Holland?) med "I Will Survive". Deres version har det der
"la la la" fællessang hen mod slutningen. I videoen til den er der
svjh nogle fodboldfans, der skråler med. Kunne det være den version?

/N

--
"I'm sorry, but never."
--Buffy the Vampire Slayer

Fra : Hurricane

Dato : 15-06-01 23:45

> [...]
> bedre. Men jeg håber at nogen kan fortæælle mig hvad det nummer hedder i
> virkeligheden for det er vist ikke bare "I will survive"

"Mach 5" med "The Presidents Of The United States"???

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Every man dies, not every man really lives...

Fra : Martin Leong

Dato : 19-06-01 11:31

Cargo har lavet et nummer hvor de også bruger "lala"'et...Den hedder vist
Legal Alien