Sprg. vedr Telmore
Fra : 6400 Anders

Dato : 24-03-06 08:34

Vil gerne skifte fra Telmore til Unotel, men har ca. 50,- på min konto.

Kan få dem overført til sin konto eller hvad...

/A

Fra : Leon Schjerlund

Dato : 24-03-06 09:16

6400 Anders <2662070m001@stofanet.dk> skrev:
>Vil gerne skifte fra Telmore til
>Unotel, men har ca. 50,- på min konto.
>
>Kan få dem overført til sin konto
>eller hvad...
>
>/A

Jeg fik restbeløbet tilbage, og det gik ret hurtigt, så ingen
problemer i det.

--
Problemer er til for at blive løst!

Fra : 6400 Anders

Dato : 24-03-06 10:24

Takker for hjælpen...

Har valgt at skifte til Unotel, da jeg syntes at Telmore er for meget styret
af TDC...

/A

"Leon Schjerlund (slet V6YXV)" <leonschjerlund@V6YXVoncable.dk> skrev i en
meddelelse news:11431884160.0463921607743067@dtext.news.tele.dk...

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 26-03-06 13:47

"6400 Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:4423ba9e$0$12109$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Takker for hjælpen...
>
> Har valgt at skifte til Unotel, da jeg syntes at Telmore er for meget styret af TDC...

Dvs. du skifter kun af princip - det er vel OK at have sine principper.
Det er vel ikke underligt de er styret at TDC når de ejer Telmore.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 26-03-06 16:25

Har fundet det værende det billigste abb. ifh. til mit forbrug (ca. 50,- pr.
kvartal).

Og så kan Telmore ikke gå an.

/A

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-03-06 12:00

6400 Anders skrev:

> Vil gerne skifte fra Telmore til Unotel, men har ca. 50,- på min konto.

> Kan få dem overført til sin konto eller hvad...

Du kan få dem overført til din bank, og Telmore sender selv en
mail hvor de gør opmærksom på det. Der er ingen problemer i det.

--
Bertel

Fra : 6400 Anders

Dato : 24-03-06 12:17

Ja tak, det har jeg erf.

Det hele er afklaret og mit Telmore kort er inaktivt.
- Nu må jeg se om Unotel skulle være bedre, det er ivh. billigere ifh. til
mit ekstreme lave mobilforbrug.

/A

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-03-06 14:19

6400 Anders skrev:

> - Nu må jeg se om Unotel skulle være bedre

Næppe bedre, men lige så godt. Begge er problemfri.

--
Bertel

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 24-03-06 14:27

Det kan kun blive bedre...

Hos Unotel har de ikke noget mindste forbrug, det har de hos Telmore.

/A

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-03-06 23:26

Anders (6400) skrev:

> Hos Unotel har de ikke noget mindste forbrug, det har de hos Telmore.

Hvis du ikke har brugt simkortet ½ år får du en sms - bruger du det fortsat
ikke lukkes det.
Hans

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 25-03-06 08:27

Ved da godt at jeg skal sende mindst 2 sms'er pr. år.

Men med mit meget lave forbrug, er det Unotel 'Solo' der er det billigste
pt.

/A