Godfather The Game
Fra : ArJo

Dato : 24-03-06 07:08

Hot eller spild af penge???

ArJo

Fra : OliMic

Dato : 24-03-06 16:17

> Hot eller spild af penge???

Det er faktisk ret underholdende. Jeg har spillet det i ca. 7 timer nu
(ialt)
Minder meget om "Mafia" bare med bedre grafik.

Fra : ArJo

Dato : 24-03-06 16:53

OliMic (OliMic@FJERNMIGgmail.com) skrev...

> Det er faktisk ret underholdende. Jeg har spillet det i ca. 7 timer nu
> (ialt)
> Minder meget om "Mafia" bare med bedre grafik.

Er banerne hurtigt gennemført eller det lidt "bid" i dem??

ArJo

Fra : Darth_Vader

Dato : 24-03-06 19:35

Er banerne hurtigt gennemført eller det lidt "bid" i dem??

De egentlige missioner er meget blandet - derudover kan du frit gå rundt i
byen og lave nye forretninger......det eneste jeg synes er skod er at
styringen i slåskampe men det er nok et indstillings spørgsmål - jeg synes
selve spillet er fedt nok
vh
Henrik

mvh