Abn. til svigerfar, hvilket ?
Fra : Torben R

Dato : 23-03-06 16:44

Hej NG.

Situation = skal købe abn. til svigerfar. Jeg har mobiltelefon u. simlås
og skal finde billigste abn.

Mobilen skal kun bruges til korte telefon beskeder (ingen sms eller
lign.) og jeg vil bare have et abn. der ikke koster penge hver mdr.
eller kvartal. Jeg har kigget på følgende.

TDC Mobiltid Online: Oprettelse = kr. 0,00
Abn. = kr. 0,00
Forbrug = kr. 0,80 / min.

Kan ikke se om der skal betales noget
fast gebyr eller min. saldo på kontoen.

CBB: Oprettelse = kr. 199,00
Abn. = kr. 0,00
Forbrug = kr. 0,69 / min. (får dog kr. 199,00 i taletid)

Kan heller ikke se om der er nogle skjulte ting, så som gebyr
per måned eller kvartal.

Sonofon Debillos: Oprettelse = kr. 0,00
Abn. = kr. 0,00
Forbrug = kr. 0,99 / min.

Telmore ser ikke interessant ud, da de kræver minimum forbrug på kr.
30,00 per måned.

Hvad ville i købe ?

På forhånd tak.

--
torben R

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 24-03-06 05:54

Siden hvornår er Telmore begyndt at kræve et forbrug på 30,- pr. måned ?

Det er godt nok kun 7.50,- pr. kvartal....

Ellers er det noget jeg ikke har fået med, er nemlig kunde der, så længe det
varer...har overvejet at skifte til Unotel.

/A

Fra : Fischer

Dato : 24-03-06 06:11

> Siden hvornår er Telmore begyndt at kræve et forbrug på 30,- pr. måned ?
> Det er godt nok kun 7.50,- pr. kvartal....

Vi kører lige blenderen en tur mere.

Telmore kræver et forbrug på 30,- kr. pr. kvartal.
Hvis dette ikke er opfyldt, opkræver de et månedtlig gebyr på 7,50 kr.

*Fischer

Fra : FedeDorit

Dato : 24-03-06 06:16

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_tele2mobilonline&t2page=privat_mobil_tele2mobilonline

Fra : Torben R

Dato : 24-03-06 11:06

FedeDorit skrev:

> http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_tele2mobilonline&t2page=privat_mobil_tele2mobilonline

Hej alle,

Skal lige beklage at mit indlæg kom 2 gange.

Det lader til at blive Tele2mobil online.

Tak for jeres hjælp.

--
Torben R

Fra : 6400 Anders

Dato : 24-03-06 11:09

Du glemmer vidst lige Unotel 'Solo'.

Det er det billigste i DK pt.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-03-06 22:18

Hej

Torben R <ravnkilde@DUERIKKEtele2adsl.dk> wrote:

Klip:
>Situation = skal købe abn. til svigerfar. Jeg har mobiltelefon u. simlås
>og skal finde billigste abn.
Klip:

Kunne Lebara måske kunne bruges, 59 øre/min.- Har dog ikke checket
deres betingelser.

www.lebara.dk

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 26-03-06 11:40

Det var smuk og solrig dag da Ole Rasmussen skrev
news:7bo822pv6a33p9j28rc1peht2ouk9a2pvk@130.225.247.90 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Kunne Lebara måske kunne bruges, 59 øre/min.- Har dog ikke checket
> deres betingelser.
>
> www.lebara.dk

Øvrige priser
Opkaldsafgift 0,29 kr.
Opkald til telefonsvarer 1,49 kr.
Viderestilling 0,59 kr.

Se det er jo dyrere end unotel.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Leif Neland

Dato : 26-03-06 14:00

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Klip:
> Klip:
>
> Kunne Lebara måske kunne bruges, 59 øre/min.- Har dog ikke checket

Lebara afregner pr påbegyndt minut, dvs priserne holder ikke ved korte
samtaler.

Leif