Skal købe abn. til svigerfar
Fra : Torben R

Dato : 23-03-06 16:30

Hej NG.

Situation = skal købe abn. til svigerfar. Jeg har mobiltelefon u. simlås
og skal finde billigste abn.

Mobilen skal kun bruges til korte telefon beskeder (ingen sms eller
lign.) og jeg vil bare have et abn. der ikke koster penge hver mdr.
eller kvartal. Jeg har kigget på følgende.

TDC Mobiltid Online: Oprettelse = kr. 0,00
Abn. = kr. 0,00
Forbrug = kr. 0,80 / min.

Kan ikke se om der skal betales noget
fast gebyr eller min. saldo på kontoen.

CBB: Oprettelse = kr. 199,00
Abn. = kr. 0,00
Forbrug = kr. 0,69 / min. (får dog kr. 199,00 i taletid)

Kan heller ikke se om der er nogle skjulte ting, så som gebyr
per måned eller kvartal.

Sonofon Debillos: Oprettelse = kr. 0,00
Abn. = kr. 0,00
Forbrug = kr. 0,99 / min.

Telmore ser ikke interessant ud, da de kræver minimum forbrug på kr.
30,00 per måned.

Hvad ville i købe ?

På forhånd tak.

--
torben R

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-03-06 02:58

Torben R skrev:

>Hvad ville i købe ?

Unotel Solo
oprettelse = 99,00 (inkl. 99,00 kr taletid)
abn = 0,00
forbrug = 0,63 /min
http://www.unotel.dk/priser/mobil_010705.asp?kunde_type=privat

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : FedeDorit

Dato : 24-03-06 06:15

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_tele2mobilonline&t2page=privat_mobil_tele2mobilonline

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-03-06 23:20

Torben R skrev:

> Hvad ville i købe ?

UnoTel.

Har lige købt et simkort til en 85-årig - jeg styrer det hérfra.
Hans