Reklamemusik, forespørgsel
Fra : news.worldonline.dk

Dato : 14-06-01 19:16

Jeg har et spørgsmål vedr. den musik, der bliver brugt i tv-reklamen for et
eller andet juice-produkt (reklamen med den glade abe).

Teksten går i retning af:

"Wake up to a beautiful morning ..." og så et eller andet jeg ikke kan
huske. Jeg ved, at Jette Torp har indspillet nummeret for nogen tid siden.

Jeg vil meget gerne både have sangerens navn og nummerets titel at vide.

På forhånd tak.

--
Mange hilsner

Jacob W. Jensen
web: http://jacobwaage.dk
mail: jensen@jacobwaage.dk
mobil: 22 47 72 40
Jeg skriver, designer og tilrettelægger bl.a. på
http://boca.dk/rektor/ - Rektor Flinks Reality Show
http://mandril.dk - Absolute Mandrilaftalen
"Den der ikke ser folk i øjnene, er muligvis en blender"
Casper Christensen 1999

Fra : Jonas L. Jensen

Dato : 14-06-01 21:34

: Jeg har et spørgsmål vedr. den musik, der bliver brugt i tv-reklamen for
et
: eller andet juice-produkt (reklamen med den glade abe).
:
: Teksten går i retning af:
:
[...]
: --
: Mange hilsner
:
: Jacob W. Jensen

Jeg kan godt huske sangen, og ud fra deres "sound" lyder det lidt som Big
Fat Snake, men jeg er absolut ikke sikker.
- Jonas

Fra : Gergen

Dato : 14-06-01 21:50

news.worldonline.dk <jensen@jacobwaage.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sd7W6.901$hi6.119398@news000.worldonline.dk...
> [...]
>
> Jeg vil meget gerne både have sangerens navn og nummerets titel at vide.

Hvis teksten går "Wake up, its a beautiful morning" er det nummeret af samme
navn med Boo Radleys

--
Christian
-----

Fra : osten.dk

Dato : 14-06-01 22:16

Nej det er ik lige den han tænker på!!
Men jeg ved heller lige præcis hvad det er den hedder

Osten.dk

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 14-06-01 23:25

> et

> Hvis teksten går "Wake up, its a beautiful morning" er det nummeret af
samme
> navn med Boo Radleys

Nej - det var den fra Tæskeholdet.

Fra : Queenie

Dato : 15-06-01 00:24

Det ER Big Fat Snake .. Jeg tvivler på, at de har indspillet hele sangen
(er dog ikke sikker), men når man laver reklame musik bestiller
producentent tit og ofte bare et brudstykke af en sang og får en eller
anden kunstner til at indspille detabrina

http://www.kandu.dk/

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 16-06-01 13:40

Queenie <Queenie.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bHbW6.1141$hi6.146673@news000.worldonline.dk...
> [...]
> producentent tit og ofte bare et brudstykke af en sang og får en eller
> anden kunstner til at indspille detabrina

Det er BFS, rigtigt. Men nummeret er købt og betalt af Rynkeby Foods, som
må klippe i det, bruge det lade andre indspille det mv. uden at BFS får
noget ud af det...
(Jeg arbejder på Rynkeby, så vi har fået forklaringen... )
Men som sagt, så er det Big Fat Snake, og så vidt jeg ved, også skrevet af
Anders Blichfeldt...

MVH Claus Ellegaard Skytte