Roger Abrantes
Fra : H. Jensen

Dato : 23-03-06 22:04

Er lige kommet hjem fra foredrag med Roger Abrantes, og jeg må sige... Hold
da helt k.... hvor var det godt. Det var så - ja, alle der har hørt ham ved
hvad jeg taler om. Men jeg så da ikke dig Marie, kan det passe?

Venlig Hilsen / Best Regards
Heidi Jensen
www.stirling-brigde.dk
www.hot-newlife.dk

www.hundevennerne.dk

Fra : Estrid Heldager

Dato : 26-03-06 11:29

Hvis det har interesse så skal han holde et foredrag på torsdag 30.3 på
Naturama , Svendborg. Men jeg ved ikke om der er udsolgt og om det er det
samme foredrag.

--
MVH
Estrid Heldager

heldager@post9.tele.dk
http://home9.inet.tele.dk/heldager

Fra : x Vuf x

Dato : 02-04-06 13:31

On Sun, 26 Mar 2006 12:28:44 +0200, "Estrid Heldager"
<heldager@post9.tele.dk> wrote:

>Hvis det har interesse så skal han holde et foredrag på torsdag 30.3 på
>Naturama , Svendborg. Men jeg ved ikke om der er udsolgt og om det er det
>samme foredrag.

Jeg ved så ikke , om det var samme foredrag,
som omtalte foredrag, men DET VAR GODT!

PAPILLON-hvalpe. 4 piger født 17/3 kan snart ses på min HP

Fra : pwh

Dato : 02-04-06 17:35

x Vuf x wrote:
> PAPILLON-hvalpe. 4 piger født 17/3 kan snart ses på min HP

Hov hov Sonja, ingen reklameren her eller jeg sladrer til John

/Jens

Fra : jopa

Dato : 02-04-06 17:54

pwh skriblede bla:

> Hov hov Sonja, ingen reklameren her eller jeg sladrer til John

Ha ha men Sonja mangler linket til sin hjemmeside ellers er det rigtigt nok
Rekvalme hører under < -- > altså i signaturen.
Næste gang er jeg sikker på at du godt selv tør at sige det

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 02-04-06 18:29

jopa wrote:
> [...]
> rigtigt nok Rekvalme hører under < -- > altså i signaturen.
> Næste gang er jeg sikker på at du godt selv tør at sige det

Vi giver lige Sonja en chanche mere, men så får hun også kniven

/Jens (der ikke mangler sofapuder eller pudseklude)

Fra : jopa

Dato : 02-04-06 18:39

pwh skriblede bla:

> /Jens (der ikke mangler sofapuder eller pudseklude)

--
Mvh.John hvis hund lige har skambidt 5 katte og 4 gravhunde
www.john.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 05-04-06 22:12

On Sun, 2 Apr 2006 19:29:24 +0200, "pwh" wrote:

>/Jens (der ikke mangler sofapuder eller pudseklude)

Det ku da være, at en anden manglede en dekorativ sofapude!

--
Vh Sonja http://www.sonpet.dk/

PAPILLON-hvalpe. 4 piger født 17/3 kan snart ses på min HP

Fra : x Vuf x

Dato : 05-04-06 22:07

On Sun, 2 Apr 2006 18:54:19 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:
> [...]

>nok. Rekvalme hører under < -- > altså i signaturen.
>Næste gang er jeg sikker på at du godt selv tør at sige det

Det er jeg nu ikke helt sikker på, ay han tør...
Der var godt nok glemt divideren o.s.v.
Tak for hjælpen.

--
Vh Sonja http://www.sonpet.dk/

PAPILLON-hvalpe. 4 piger født 17/3 kan snart ses på min HP

Fra : x Vuf x

Dato : 05-04-06 22:03

On Sun, 2 Apr 2006 18:35:28 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hov hov Sonja, ingen reklameren her eller jeg sladrer til John
>/Jens

Nu må du altså styre dig Jens. Du ved da godt, at man kan skrive
lige, hvad man har lyst til i sin signatur, så længe den er holdt
på i alt 4 linier!

PAPILLON-hvalpe. 4 piger født 17/3 kan snart ses på min HP

Fra : pwh

Dato : 05-04-06 22:15

x Vuf x wrote:

> Nu må du altså styre dig Jens.

Og hvornår har du så oplevet at jeg kunnet styrer nig

/Jens (som har fået nok af Sonjas's pudereklamer)

Fra : x Vuf x

Dato : 05-04-06 23:00

On Wed, 5 Apr 2006 23:15:23 +0200, "pwh" wrote:

>Og hvornår har du så oplevet at jeg kunnet styrer nig

Det gik da udmærket, da du gik tur med din hund!

>/Jens (som har fået nok af Sonjas's pudereklamer)

Nu har jeg lige rost dig for 2. gang,
så bare opfør dig ordentligt! :-þ

--
Vh Sonja http://www.sonpet.dk/

PAPILLON-hvalpe. 4 piger født 17/3 kan snart ses på min HP