køb af mobil i udland
Fra : bj

Dato : 23-03-06 22:49

Hvor kan am med fordel købe mobil i udlandet og via nettet.

Links er meget velkommne. Jeg kigger tp. på 611, 6280 nokia, og D500/D600
samsung,

er der nogen der kan hjælpe

tak

bj

Fra : LarsJ

Dato : 23-03-06 23:40

bj skrev:
> Hvor kan am med fordel købe mobil i udlandet og via nettet.

Praktisk taget ingen steder - der er kun småpenge at spare på at købe
mobiler uden abo. udenlands.
Nokia 6111 koster f.eks. 1800 kr. plus porto (omkring 100 kr. ofte +
evt. efterkravsgebyr/bankoverførsel) i Tyskland og England, mens den
herhjemme kan få for ca. 2000 kr. Og ved køb herhjemme kan du lettere
får den ordnet, hvis der er problemer.

Lars

Fra : bj

Dato : 23-03-06 23:44

"LarsJ" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> efterkravsgebyr/bankoverførsel) i Tyskland og England, mens den herhjemme
> kan få for ca. 2000 kr. Og ved køb herhjemme kan du lettere får den

ok. tak for svaret. Jeg har bare en kontakt i tyskland, udenlandsdansker, så
jeg tænkte, at der måske var noget at spare. Det er der vist med andre
varer..

tak for svar

mvh

bj

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 26-03-06 11:22

Det var smuk og solrig dag da bj skrev
news:44231963$0$38658$edfadb0f@dread12.news.tele.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Hvor kan am med fordel købe mobil i udlandet og via nettet.
>
> Links er meget velkommne. Jeg kigger tp. på 611, 6280 nokia, og
> D500/D600 samsung,

www.ebay.de

Der er masser af nye ubrugte telefoner. Hvis du finder en der har mange
positive tilbagemeldinger, samt kan betales med paypal, så er det hurtigt
og nemt. Købte en helt ny Motorola V3 in Tyskland for et år siden, da det
viste sig at det var en lorte telefon, solgte jeg den på dba.dk og tjente
350kr. Så lidt penge er der altså at spare!

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 26-03-06 11:29

Det var smuk og solrig dag da Rune D. Jørgensen skrev
news:Xns97927DDBB9A79blattersplatterlatte@130.225.247.90 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> www.ebay.de

f.eks:
http://cgi.ebay.com/NOKIA-6280-NEU-MIT-RECHNUNG-UND-
GARANTIE_W0QQitemZ9117770174QQcategoryZ123115QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZV
iewItem

--
Rune D. Jørgensen