Foghs møde med 22 danskere
Fra : TheLandOfTax

Dato : 23-03-06 22:26

Utroligt ingen her har kommenteret dette:

Kaare R. Skov interviewede Fogh efter hans møde med 22 indvandrere:

Kaare: Du har haft et møde med 22 fremmede. Hvordan gik det?
Fogh: Jeg har ikke haft møde med 22 fremmede, jeg har haft møde med
22 danskere!!!!

Endelig lidt oprejsning til den gode gamle Fogh. Og han ikke så meget
som rynkede eller smilede. Det kom bare så køligt.

Fra : Stanley Gade

Dato : 23-03-06 23:21

Ordret sagde Skou og Fogh:

Skou: "Ja, jeg står med Anders Fogh Rasmussen, som netop er blevet færdig
med et møde med folkevalgte fremmede i Danmark, og de har blandt andet
advaret dig mod det kraftige samarbejde med Dansk Folkeparti, og du er
blevet angrebet andre steder fra (for[red.]) det kraftige samarbejde med
Dansk Folkeparti - øh - gør det ikke snart indtryk?"

Fogh: "Nu sagde du, at jeg holdt møde med fremmede i Danmark, øh - det
udtryk må jeg tage kraftigt afstand fra. Øh, jeg har holdt møde med
danskere, der har en indvandrerbaggrund, og de er folkevalgte, men det
fortæller måske lidt om tonen, at du bruger det udtryk. Øh - altså - øh,
denne regering fører en udlændingepolitik, øh, som hviler på et mandat fra
befolkningen. Regeringen blev valgt i 2001, genvalgt i 2005, øh
udlændingepolitiken hviler på et bredt flertal i folketinget og i følge
meningsmålingerne et endnu bredere flertal i befolkningen - det er
folkestyre."

Fra : HC

Dato : 24-03-06 08:12

> [...]
> udlændingepolitiken hviler på et bredt flertal i folketinget og i følge
> meningsmålingerne et endnu bredere flertal i befolkningen - det er

Øh...?

*G*

HC

Fra : Martin

Dato : 24-03-06 09:21

HC skrev:

> Øh...?
>

> *G*
>
> HC

Du har sovet for lidt min dreng.

Kys, knus & kram
Mor

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-03-06 09:43

"Martin" <Nexus1@lab.org> on fredag 24. marts 2006 at 9:20 +0100 wrote:
>Du har sovet for lidt min dreng.
>
>Kys, knus & kram
>Mor

)))))

Nogle gange er det sgu muntert at læse her.

Go' fredag til alle!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311