Plaque Off
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 23-03-06 21:32

Hej !!

Er der nogen af Jer, der har så gode erfaringer med Plaque Off som
tandstensfjerner hos hunde, at I kan anbefale det ?

Med venlig hilsen
Hans

Fra : Ulla

Dato : 23-03-06 22:18

"Hans Mikkelsen (slet SG9NW)" <bkfoto3@SG9NWmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !!
>
> Er der nogen af Jer, der har så gode erfaringer med Plaque Off som
> tandstensfjerner hos hunde, at I kan anbefale det ?

Hej
Jeg har igennem de sidste fem mdr brugt Plaque Off på alle mine hunde, både
afghanske mynder og Chinese Crested pp, og med succes, det virker! - de
gamle hunde som havde meget tandsten er næsten fri for det nu, og det er
rart ikke at skulle stå og skrabe det af med en metalrenser, det bryder
hverken hundene eller jeg mig - særlig meget om.- de små havde frygtelig
dårlig ånde, og også her har det hjulpet, så jo det er et produkt jeg gerne
vil anbefale.
Ulla

Fra : Ragna

Dato : 24-03-06 13:00

Jeg har også brugt det til vores collie i ca. 5 måneder og har haft gode
erfaringer med det.
Den dårlige ånde forsvandt hurtigt, og efterhånden ser tandkødet og tænderne
meget bedre ud.
Som en lille sidebemærkning kan jeg fortælle, at produktet også findes til
mennesker (i pilleform), og at min tandlæge bemærkede en mindre mængde
tandsten hos mig ved det halvårlige eftersyn for nylig.

--
Venlig hilsen, Ragna