Hvorfor ikke Svend Auken som formand for S~
Fra : Ingolf

Dato : 23-03-06 20:33

Hvorfor har man ikke valgte Svend Auken som formand for SOC? Jeg syntes han
er langt bedre end HTS. SA har ihvertfald enormt meget mere at 'ha det i' og
erfaringen. Har han selv valgt at ikke blive kandideret? (og hvis ja..
hvorfor?)

Ja... undskyld min ignorance...i dig it not

Fra : td

Dato : 23-03-06 21:00

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ja.. hvorfor?)
>
> Ja... undskyld min ignorance...i dig it not
Måske fordi han en gang har været formand, og blev "kasseret" da han tabter
formandsvalget til Poul Nyrup.

td

Fra : Ingolf

Dato : 23-03-06 21:05

"td" <tomdooley(nomorespam)@hotmail.com> wrote in message

> Måske fordi han en gang har været formand, og blev "kasseret" da han
> tabter formandsvalget til Poul Nyrup.
>

> td

Ja og? Han tabte en gang.. men det er da bare op på hesten igen? SA har da
langt mere erfaring end dødningehovedet HTS, og efter min mening stoler jeg
mere på SA end HTS. Bare min mening. Hvis SOC bevarer HTS, så er jeg bange
or at det (SOC) ender som Mimi jacobsen. Men det kunne tænkles at det var
planen?

Fra : Sirannon

Dato : 23-03-06 21:16

> [...]
> jeg mere på SA end HTS. Bare min mening. Hvis SOC bevarer HTS, så er jeg
> bange or at det (SOC) ender som Mimi jacobsen. Men det kunne tænkles at

De Radikale vil ikke støtte Auken som statsminister.

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-03-06 21:59

Sirannon skrev:

> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> De Radikale vil ikke støtte Auken som statsminister.

Men nu søger Gucci Helle sjovt nok samarbejde med Pia. Sådan kan tingene
jo ændre sig.

Hvis Gucci vil være statsminister, så batter det jo heller ikke med
stemmerne fra h(J)elved og marxisterne i SF og EL.

Opgaven ser dog temmelig svær ud. For at få Pia's støtte, så skal der
føres en ansvarlig fremmedpolitik, og det vil de radigale hellere dø end
at støtte.

Gucci Helle bliver ikke statsminister, så socialdhimmikraterne kan
ligesågodt tage den ægte vare (Svend Auken) først som sidst. Jeg er
overbevist om, at det vil give dem et meget bedre valg end med Helle.

Fra : Ingolf

Dato : 24-03-06 00:20

"Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@hotmail.com> wrote in message

> De Radikale vil ikke støtte Auken som statsminister.

Hvilket er forståeligt. For SÅ for de jo modstand :D

_
GO SVEND!!

Fra : Sirannon

Dato : 25-03-06 13:44

> Hvilket er forståeligt. For SÅ for de jo modstand :D
>
> _
> GO SVEND!!

Måske. Måske er det fordi Auken har vist sig som en højst upålidelig
samarbejdspartner i folketinget, og der er ingen politikere i folketinget,
der stoler på ham over en dørtærskel.

Fra : td

Dato : 24-03-06 11:46

> [...]
> jeg mere på SA end HTS. Bare min mening. Hvis SOC bevarer HTS, så er jeg
> bange or at det (SOC) ender som Mimi jacobsen. Men det kunne tænkles at
Som det allerede er blevet nævnt, ville de radikale næppe samarvbejde, og i
øvrigt er der ingen tradition for, at en kasseret formand for et politisk
parti, får chencen en gang til. Så uanset de radikales holdninger, ville S
formodentlig aldrig vælge ham.

td

Fra : Per Rønne

Dato : 24-03-06 09:45

td <tomdooley(nomorespam)@hotmail.com> wrote:

> Måske fordi han en gang har været formand, og blev "kasseret" da han tabter
> formandsvalget til Poul Nyrup.

Det radikale Venstre stolede ganske simpelt ikke på Svend Auken, og
ville aldrig have accepteret ham som statsminister; derfor måtte han
fældes.

I dag står han på udlændingespørgsmålet samme sted som Det radikale
Venstre. Med ham som formand for S ville endnu flere socialdemokrater
stemme på Dansk Folkeparti. Så ville vi få tre partier [S, R og SF] som
skulle konkurrere om de samme 20-30% af vælgerne, dem der gerne ser
masseindvandringen af uassimilerbare muslimer genoptaget. I øvrigt vil
Svend Auken ved næste valg være 65 år gammel; en folkepensionist.

Og Anders Fogh Rasmussen ville roligt kunne regne med at sidde på
statsministertaburetten indtil han kan overgive den til Lars Løkke
Rasmussen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : GB

Dato : 23-03-06 21:52

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in

> [...]
> syntes han er langt bedre end HTS. SA har ihvertfald enormt meget mere
> at 'ha det i' og erfaringen. Har han selv valgt at ikke blive

Jeg er helt enig. Med Svennerik som formand for sosserne, ville de
lynhurtigt ryge HELT ud af dansk politik.

Svend Auken som Formand for Partiet!

Fra : Ingolf

Dato : 23-03-06 22:23

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Jeg er helt enig. Med Svennerik som formand for sosserne, ville de
> lynhurtigt ryge HELT ud af dansk politik.
>
> Svend Auken som Formand for Partiet!

Hvorfor syntes du det?

Fra : GB

Dato : 23-03-06 23:17

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in news:44231194$0$856
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Hvorfor syntes du det?

Er du ude af stand til at læse?

Fra : Ingolf

Dato : 23-03-06 23:23

> Er du ude af stand til at læse?

Åbenbart... kan du uddybe?

Fra : Tony

Dato : 24-03-06 00:07

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Åbenbart... kan du uddybe?

Ingolf, prøv nu at læse det igen.

Så opdager du sikkert, at ved at Svennemand blev formand for partiet, så
ville mange gode Danske borgere kunne sidde mageligt tilbagelænet og grine
røven i laser.

Tony

Fra : Ingolf

Dato : 24-03-06 00:16

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> [...]
> ville mange gode Danske borgere kunne sidde mageligt tilbagelænet og grine

Årh.. hold nu op drenge.. og sig jeres mening.. Jeg ved ikke hvor der står i
min signatur at jeg er tankelæser??!??!?!

Sig dog din meninng.. kom med noget der uderstøtter det, og jeg vil gerne
svare. Men drop de personlige angreb...

Fra : Tim

Dato : 24-03-06 00:20

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in message
> [...]
> i min signatur at jeg er tankelæser??!??!?!
>
> Sig dog din meninng.. kom med noget der uderstøtter det, og jeg vil gerne

Enhver i gruppen ved, at du er en dhimmie, så lad nu være med dit klynkeri.

Det er jo til at blive syg af, at læse.

Tim

Fra : GB

Dato : 24-03-06 17:40

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in news:44231fc4$0$842
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Åbenbart... kan du uddybe?

Ja, men det er sandsynligvis spildte Guds ord på Balle-Lars.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-03-06 23:55

> [...]

> Jeg er helt enig. Med Svennerik som formand for sosserne, ville de
> lynhurtigt ryge HELT ud af dansk politik.

Hørt!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : KE

Dato : 24-03-06 00:23

> Jeg er helt enig. Med Svennerik som formand for sosserne, ville de
> lynhurtigt ryge HELT ud af dansk politik.
OK OK OK - men Frank Jensen havde sku nok været toppen, især med den her
mohammed krise.
Frank er jo prototypen på en dansk vatnisse, og man kan næsten ikke
forestille sig en smukkere kontrast til Fogh.

Fra : Tim

Dato : 23-03-06 22:47

> [...]
> ja.. hvorfor?)
>
> Ja... undskyld min ignorance...i dig it not

Yep. Lad endelig Svend komme til.

Han ville sænke Socialdemokratiet eftertrykkeligt.

- Han er rødere end de fleste Socialdemokrater.
- Han er en gammel nar.
- Han skjuler det ikke.
- Han har været fremmest i netop det, som Socialdemokraterne gerne vil af
med: Fløjkrig.
- Han er dybt arrogant som ind i helvede
- Jeg kan ikke huske at have set den mand udtale sig postvt om NOGET som
helst.

Johh... han ville gøre sig godt

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 23-03-06 23:04

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> - Han er dybt arrogant som ind i helvede
> - Jeg kan ikke huske at have set den mand udtale sig postvt om NOGET som

Med andre ord.. han KAN da kun være bedre?

Fra : Tim

Dato : 24-03-06 00:16

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> Med andre ord.. han KAN da kun være bedre?

Lige netop

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 24-03-06 00:25

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> Lige netop
>
> Tim
WTF?!?!?!?!?!?!

TIM enig med nogen? Det er jo helt vildt!!! Hvor skal jeg bestille en kæmpe
kage til?

Takker for din kommentar tim... men hvorfor syntes du det? Ja.. undskylkd
min joke ovenfor (DET er ikke et personagreb :D)

Fra : Tim

Dato : 24-03-06 12:48

> [...]
>
> Takker for din kommentar tim... men hvorfor syntes du det? Ja.. undskylkd
> min joke ovenfor (DET er ikke et personagreb :D)

Han ville sænke Socialdemokrat-skuden. Det kan da kun være godt.

Tim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-03-06 23:55

> [...]

> - Han er dybt arrogant som ind i helvede
> - Jeg kan ikke huske at have set den mand udtale sig postvt om NOGET som

Du har lige beskrevet hele Aukenfamilien. Svend, Margrethe, Ida... alle
rådne som ind i helvede.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Tim

Dato : 24-03-06 00:16

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Du har lige beskrevet hele Aukenfamilien. Svend, Margrethe, Ida... alle
> rådne som ind i helvede.

I know.

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 24-03-06 00:27

> I know.
>
> Tim

Så er det igen jeg intet fatter... lige før siger du OK.... men nu siger du
NIXEN-BIXEN? Undskyld mig men har du en lortesmag i munden? Hvis du har
det, så spørge GB om han føler sig våd i røven... :)

_
JEG KUNNE IKKE LA VÆR!

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-06 22:57

> [...]
> kandideret? (og hvis ja.. hvorfor?)
>
> Ja... undskyld min ignorance...i dig it not

Auken har haft chancen og viste sig uden vælgertække. Ny unge kræfter
skal have chancen, i håb om at nogen springer ud som popstar.
Jeppe Kofoed? Pernille Black?
Fordi politiet er ideologisk dødt
(Læs Hyltofts kronik i JP idag)
tiltrækker de ikke gode politikeremner.
Ritt er måske kommende statsminister, hvis noget går galt for Fogh.
Hun har medie-forgudelse at trække for sin vogn, næppe kun vedr
københavnske forhold

Muslimer stemmer Ritt - og de er ved at blive mange som vælgere.

Selvfølgelig trækker Khader sig ikke. Han vinder på at overspille
truslen og leget primadonna-martyr.
Khader har lovet at ingen kan skræmme ham. Men han ved at medierne
ikke dvæler ved selvmodsigelse. Kan han vinde på sit filmede
straffespark - blive minister på det?

Selvfølgelig kan der være spøg i at lege med bombemulighed

Fra : Ingolf

Dato : 23-03-06 23:59

> [...]
> Ritt er måske kommende statsminister, hvis noget går galt for Fogh.
> Hun har medie-forgudelse at trække for sin vogn, næppe kun vedr

Jeg er enig med dig i at nye krafter skal ha'¨chancen, men som jeg ser det
er det den person med mest baggrundsviden der gør sig mere klar. Og den
person kan man enten føle sig enig i eller ej. Jeg er meget enig med SA,
selv han er oppe i årene. Han er da en af de få der er tilbage der VED hvad
han taler om. Hatten af for Svend Auken!

Fra : Jesper

Dato : 24-03-06 06:16

> [...]

> hvorfor?)
>
> Ja... undskyld min ignorance...i dig it not

Jamen han er da lige sagen, hvis sosserne virkeligt vil se vælgerflugt
til DF!

Han vil kun konkurrere med SF og EL om de samme stemmer, så vil
sossepartiet gå hen og blive et meget lille parti.

Efter alt at dømme vil det medføre en egentlig sprængning af partiet.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-03-06 06:35

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i

> [...]
> sossepartiet gå hen og blive et meget lille parti.
>
> Efter alt at dømme vil det medføre en egentlig sprængning af partiet.

Fedt mand!

Socialdemokratiet burde splittes i to fløje, hvoraf den ene fusionerer med
DF og den anden med SF.
--
NoTrabajo

Fra : Trans

Dato : 24-03-06 06:54

Ingolf wrote:

> Hvorfor har man ikke valgte Svend Auken som formand for SOC?

Jaah! Så vil partiets opinionstal formindskes yderligere.

Bent.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-03-06 09:57

GB <nospam@nospam.invalid> on torsdag 23. marts 2006 at 21:51 +0100 wrote:

>Jeg er helt enig. Med Svennerik som formand for sosserne, ville de
>lynhurtigt ryge HELT ud af dansk politik.
>
>Svend Auken som Formand for Partiet!

Tjaaaa, sådan historisk set så forholder det sig jo nærmest omvendt. Auken
skaffede Soc. nogle af de bedste valg i årevis.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311