Der er fortsat folk som mener, at justitsa~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 23-03-06 16:59

- med andre ord ikke har begrebet, at vi der har at gøre med den samme
slags diskvalificeret folk som hos politikerne.

Forslag (for modstandere af islam-migrationen): Stil justitsapparatet
på prøve.

Forfatter Harry Vinter, Den Danske Forening, berettede for et år siden
om Bat Yeor og hendes bog 'Eurabia'. I denne bog kommer hun - meget
kort sammenfattet - til konklusionen, at de europæiske politikere har
'solgt' vores lande til de islamske lande i begyndelsen af '70erne, for
at sikre oljeforsyningen: De fortsætter med at levere olje, til
gengæld tillader vi at deres udvandrere indtrænger hos os og
etablerer islam.

Originalartikeln står på

http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html
..

Vist nok går jeg ud fra, at vores politikere simpelthen var for dumme
og delvis fortsat er det for at begribe, hvad som islam i realitet er -
se f eks http://historyofjihad.org/ und http://apostatesofislam.com/ .
Alligevel mener jeg: Det der er afløbet og fortsætter med at afløbe,
er i mine øjne bl a højforræderi. Sandsynligvis er der endnu mere i
det, juridisk talt. Det kan simpelthen ikke passe, at vores politikere
havde retten til at udskifte den autoktone befolkning mod en fremmede.
Lige så lidt er det acceptabelt, at vores grundlæggende rettigheder
indskrænkes mere og mere.

Altså hvorfor ikke teste vores jurister? Hvis de opfylder deres egne
krav, skulle de sørge for retsmæssige tilstande også på dette
område.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Henry

Dato : 23-03-06 17:11

Fra : Michael Laudahn

Dato : 23-03-06 17:38

Henry schrieb:

Jeg siger tak for reklamen!

Fra : Norma

Dato : 23-03-06 19:29

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev i en meddelelse

-konklusionen, at de europæiske politikere har
'solgt' vores lande til de islamske lande i begyndelsen af '70erne, for
at sikre oljeforsyningen:

Ja; men er det ikke klart for alle?
Vi kan ikke undvære olie, vores landes økonomi ville bryde sammen, hvis vi
skulle vende tilbage til heste og manuelt arbejde, ikke?

Bortset, måske lige akkurat de skandinaviske lande, hvor af kun Norge har
taget konsekvensen, og ikke har meldt sig ind i EU og selv valgt, hvor mange
indvandrere, de ønsker at tage imod.

De fortsætter med at levere olje, til
gengæld tillader vi at deres udvandrere indtrænger hos os og
etablerer islam.

Ja, naturligvis.
Eller, jeg mener, vi kunne nok nemt have presset prisen, som man i
Mellemøsten gør det på basarer, men har af skræk for midlertidige
olieprisstigninger, valgt ikke at gøre der.
Dumt. For i virkeligheden kunne vi sikkert nemt presse prisen ganske meget i
bund, ved blot at true dem en lille smule.

Norma

[...]

Der mener jeg, at den almene befolkning har lige så stor ret eller uret,
afhængig af, hvad man mener.
Men de fleste mennesker er møg-nærige, især ofte de fattige, der, ligeså
snart, de får fri varme over huslejen fyrer løs, så almindelige mennesker
dårligt kan tåle at opholde sig i deres trope-huse.
Men varmt vil de have de, hvis de ikke selv skal betale for varmen.
Og de vil da skrige, hvis de skal have sat flere varmemålere op, eller
kræves flere penge om måneden i husleje, selv om man kan altså godt overleve
i Danmark, i en skijakke og med en god dyne, så længe man har tag over
hovedet.

Altså hvorfor ikke teste vores jurister? Hvis de opfylder deres egne
krav, skulle de sørge for retsmæssige tilstande også på dette
område.

Jeg synes helt klart at jurister, politikere, nettomedarbejdere med mere,
skal stilles for retten og have deres navn og adresse lagt ud på nettet,
hvis de begår en fejl.
Ligesom læger skal.

Eller hvorfor dog ikke. Lærer og pædagoger, lad os kunne stille dem for en
domstol!
Mekanikeren og mureren, i gabestokken med dem, hvis ikke bilen kører eller
der kommer huller i væggen.

Det skal jo nok hjælpe, ikke?

Norma