Boykot Arla (Allah Foods)
Fra : NoTrabajo

Dato : 23-03-06 11:38

Her nogle alternativer til Allah Foods:

http://www.hirtshals-mejeri.dk/

http://www.thise.dk/

Det var lige dem, jeg kunne komme i tanke om. Hjælp mig med at gøre listen
længere.
--
NoTrabajo

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-03-06 12:19

NoTrabajo wrote:
> [...]
>
> http://www.thise.dk/
>
> Det var lige dem, jeg kunne komme i tanke om. Hjælp mig med at gøre listen

Aldi sælger ikke Arlas mælk.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : jane

Dato : 23-03-06 18:04

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in

> isten
>
> Aldi sælger ikke Arlas mælk.

Jeg har aldrig købt Allahs foods, langt bedre at støtte de små mejerier

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : @

Dato : 23-03-06 12:32

http://www.tuborg.dk/

http://www.aalborgakvavit.dk/

Fra : Sten Schou

Dato : 23-03-06 13:03

> http://www.aalborgakvavit.dk/

Der er du inde på noget, snaps i kaffen, i stedet for mælk, er faktisk ikke
så ringe endda.

Hilsen Sten

Fra : Westai Posten

Dato : 23-03-06 13:10

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i melding

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Der er du inde på noget, snaps i kaffen, i stedet for mælk, er faktisk
ikke
> så ringe endda.
>
> Hilsen Sten

I stedet for Arlas ost køber vi Hollandsk Edamer, i stedet for Arlas smør
køber vi norsk sæter smør der smager faktisk bedre end Allah smør.

Og så har vi selvfølgelig her oppe i norge brun ost, det har Ar(lla)a(h)
ikke noget af.

Hele familien, og alle vores venner er med til at bojkotte Allah Foods.

Beklager eventuelle stavefejl der sikker skyldes forkert codepage opsæt,
derfor hat mit keybord nogle grusomme fejltagelser af og til, men hvad, bare
alle forstår meningen...:)

W.P
http://www.westai.com/nuke/modules.php?name=News&file=article&sid=109&mode=&order=0&thold=0

www.westai.com

Fra : Sten Schou

Dato : 23-03-06 13:28

"Westai Posten" <wp@com.com> skrev i en meddelelse

> Og så har vi selvfølgelig her oppe i norge brun ost, det har Ar(lla)a(h)
> ikke noget af.

Problemet med den brune ost er, at den sidder fast i ganen det meste af
dagen.

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 23-03-06 14:09

On Thu, 23 Mar 2006 13:27:31 +0100, "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> wrote:

>"Westai Posten" <wp@com.com> skrev i en meddelelse

>Problemet med den brune ost er, at den sidder fast i ganen det meste af
>dagen.

der skal bare et tyndt lag solbærsyltetøj ovenpå

Fra : Westai Posten

Dato : 23-03-06 14:25

> [...]
> dagen.
>
> Hilsen Sten
>
> Jamen fyda Sten, dette var jo blasfemi overfor en god "Geite" ost som
intet har med Arllah Footer at gøre. Heller ikke med hverken Misman Laban
eller Mulah Kræket i norge.

Det sidder da ikke fast i min gane, du har alene problemet fordi du ikke er
vant til at spise det...:) Men godt er det, både med og uden syltetøj.

W.P
www.westai.com

Fra : Jim

Dato : 23-03-06 18:01

> [...]
> er
> vant til at spise det...:) Men godt er det, både med og uden syltetøj.

Og skal der syltetøj på, så skal det være multebær.
Husk at du skal slås med bjørnene om dem..

J.

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-03-06 14:45

@ skrev:

> http://www.tuborg.dk/

Tuborg ... er det ikke Arla's administrerende direktørs efternavn?

Fra : NoTrabajo

Dato : 23-03-06 15:36

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i

> Tuborg ... er det ikke Arla's administrerende direktørs efternavn?

Tuborgh, Peder Tuborgh

http://www.arla.dk/APPL/HJ/HJ401/HJ401D01.nsf/SearchResult?OpenForm&tuborgh

http://www.arlafoods.dk/appl/HJ/HJ201AFD/HJ201D01.NSF/O/6F42361F711A91CDC1256D97004CF32B
--
NoTrabajo

Fra : hanzen

Dato : 23-03-06 15:36

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Her nogle alternativer til Allah Foods:

Hedder det ikke Arla Fools?
Og dem nede i Muhamedanien må så være Allah fools.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : E.M.

Dato : 23-03-06 16:17

> [...]
>
> http://www.thise.dk/
>
> Det var lige dem, jeg kunne komme i tanke om. Hjælp mig med at gøre listen

http://www.naturmaelk.dk/

E.M.

Fra : Sten Schou

Dato : 23-03-06 17:36

> [...]
>
> http://www.thise.dk/
>
> Det var lige dem, jeg kunne komme i tanke om. Hjælp mig med at gøre listen

Jeg har forøvrigt lige fået fat i udkastet til det nye design af Matilde
kakomælk. Det ligger i dk.binaer.

Hilsen Sten

Fra : Anders B. S. Fischer

Dato : 24-03-06 10:50

Det er sgu da det mest latterlige jeg længe har set.

Vi synes alle at det er forkert at boykotte Arla's produkter p.g.a.
Imamernes propaganda. - Men når så Arla forsøger at klare sig ud af
krisen angriber vi dem i ryggen. - Hvis i boykotter Arla p.g.a. det her
så er i kraftstejlemig lige så dumme som de andre.
Eller skal vi sige: - Jeg er sikker på at Abu Laban bliver henrykt hvis
ikke-muslimer også begynder at boykotte Arla...

(Og så plejer jeg i øvrigt at købe mælk fra Engholm - Den er nemlig
billigere.)

/Anders

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-03-06 11:58

Anders B. S. Fischer skrev:

> [...]
> Eller skal vi sige: - Jeg er sikker på at Abu Laban bliver henrykt hvis
> ikke-muslimer også begynder at boykotte Arla...

Du har bare ikke fattet, hvad det drejer sig om.

Fra : Anders B. S. Fischer

Dato : 24-03-06 12:36

HrSvendsen wrote:

> Du har bare ikke fattet, hvad det drejer sig om.

Formålet med diskussion er at forstå hinanden. - Sig frem! - hvad
handler det om?

/Anders

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-03-06 14:36

Anders B. S. Fischer skrev:

> Formålet med diskussion er at forstå hinanden. - Sig frem! - hvad
> handler det om?

Ok, vi tager den fra starten af.

Da Arla Fools bliver ramt af boykotten gik virksomheden straks
igang med at klynke og "forstå" de muhamedanske følelser.
Derefter går Arla i gang med at advokere for en stormoske i
Danmark og giver tilsagn om et større beløb til den dårlige sag.

Allerede her (og vi er kun i starten af "the battle of Carthoon")
var vi en del herinde, der meddelte, at vi ville boykotte Arla.

Samtidig kommer det frem, at Arla rutinemæssigt i årevis har
underskrivet erklæringer om at boykotte Israel. Arla bliver
konfronteret med dette himmelråbende hykleri fra deres side; men
nægter pure at opgive klausulerne:
http://www.landsbladet.dk/siab.asp?o_id=108573

Det stopper ikke engang her. Tværtimod - idag er Arla dybt
involveret i at give undskyldning og lave skønmaleri af
muhamedanismen og denne religions hellige pædofet.

Arla skriver i store annoncer i de Arabiske lande:
"Ærede borgere, de år vi har haft i jeres verden har lært os at
retfærdighed og tolerance er fundamentale værdier i islam."

Det er jo totalt løgn, at retfærdighed og tolerance er
fundamentale værdier i muhamedanismen.

Summa summarum - Arla har gjort sig fortjent til vores boykot.
Det er et skodfirma, der i literprisens navn gør de modbydeligste
knæfald for mørkemænd og despotiske regimer.

Så drop din forvrøvlede ide om, at man skulle være lige så dum
som "de andre", hvis man boykotter Arla. Det er tværtom lige
modsat ... man nærmest idiot, hvis man ikke boykotter Arla.

Fra : Anders B. S. Fischer

Dato : 24-03-06 15:15

HrSvendsen wrote:

[SNIP]

> [...]
> som "de andre", hvis man boykotter Arla. Det er tværtom lige
> modsat ... man nærmest idiot, hvis man ikke boykotter Arla.

Tak for resume!
Og jeg trækker min bemærkning om "latterlig" tilbage...

Men jeg er nu stadig uenig i boykotten.
I øvrigt er der også kvinder som frivilligt konverterer til Islam.
Se i øvrigt mit svar til "@" kl. 2:32

M.v.h.
Anders

Fra : Svend Poulsen

Dato : 26-03-06 13:06

"Anders B. S. Fischer" <nomail@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men jeg er nu stadig uenig i boykotten.
> I øvrigt er der også kvinder som frivilligt konverterer til Islam.

Anders, der er jo kvinder der kan lide at være i et masochistisk forhold,
enten på den ene måde eller på den anden måde.

Mvh.
Svend

Fra : @

Dato : 24-03-06 13:55

On Fri, 24 Mar 2006 10:49:39 +0100, "Anders B. S. Fischer"
<nomail@post.cybercity.dk> wrote:

>Det er sgu da det mest latterlige jeg længe har set.
>
>Vi synes alle at det er forkert at boykotte Arla's produkter p.g.a.
>Imamernes propaganda.

jeg synes det er rigtigt at boykotte alle firmaer der underskriver
boykot-Israel-klausuler for at tækkes en bande muhammedanske
slyngelstater

> - Men når så Arla forsøger at klare sig ud af
>krisen angriber vi dem i ryggen.

hvordan er det lige at ARLA forsøger at klare sig, ved at lefle og
lyve, og påstå at f.eks. islam er tolerant,

det har f.eks, faldet en hel del kvinder for brystet

er der i din verden slet ingen grænse for hvor lavt man kan optræde i
sin tilbedelse af den hellige profit?

Fra : Anders B. S. Fischer

Dato : 24-03-06 14:32

@ wrote:

> [...]
>
> det har f.eks, faldet en hel del kvinder for brystet
>

> er der i din verden slet ingen grænse for hvor lavt man kan optræde i

Jeg vil ikke bidrage til at eskalere konflikten. Du får ikke mindre
kvindeundertrykkelse ud af at Arla holder sig væk fra det mellemøstlige
marked. Kun mere sekularisering.
Boykot klausulerne er ulovlige i henhold til WTO, og man skulle hellere
klage ad den vej. Det er ikke fair overfor et enkelt firma at de skal
stå til ansvar for dansk udenrigspolitik. Arla har hverken startet eller
ønsket den her konflikt, og det er hyklerisk at bruge dem som kastebold
imellem de to parter. Lad kujonen få fred og ret jeres sværd mod den
egentlige fjende.

M.v.h.
Anders

Fra : @

Dato : 24-03-06 15:49

On Fri, 24 Mar 2006 14:32:02 +0100, "Anders B. S. Fischer"
<nomail@post.cybercity.dk> wrote:

du glemte helt at svare

>Jeg vil ikke bidrage til at eskalere konflikten. Du får ikke mindre
>kvindeundertrykkelse ud af at Arla holder sig væk fra det mellemøstlige
>marked. Kun mere sekularisering.

mere sekularisering udmærket

>Det er ikke fair overfor et enkelt firma at de skal
>stå til ansvar for dansk udenrigspolitik. Arla har hverken startet eller
>ønsket den her konflikt

ARLA har selv næsten fra dag 1 selv deltaget i denne konflikt, og
undsagt både den deanske regerings politik og ytringsfriheden, så at
de får på hattepulden er kun godt, alle som elsker frihed og demokrati
bør i egen interesse boykotte den slags forræderfirmaer

Fra : Westai Posten

Dato : 24-03-06 20:30

"@" <1@invalid.net> skrev i melding

> [...]
> de får på hattepulden er kun godt, alle som elsker frihed og demokrati
> bør i egen interesse boykotte den slags forræderfirmaer

Det største problem Arla Foods har er at de har forsøgt at sælge både
Danmark, og det Danske demokrati for penge, hvilket er en utilgivelig
landsforædderi.

Arllah er stadig aldeles ikke spisebar!

W.P.
www.westai.com

Fra : Sten Schou

Dato : 25-03-06 02:08

> Det største problem Arla Foods har er at de har forsøgt at sælge både
> Danmark, og det Danske demokrati for penge, hvilket er en utilgivelig
> landsforædderi.
>
> Arllah er stadig aldeles ikke spisebar!

Husk også på, at Arla er halvt svensk!

Hilsen Sten
--
"Religion er opium for folket" - Karl Marx

Fra : Westai Posten

Dato : 25-03-06 08:17

> "Westai Posten" <wp@com.com> skrev i en meddelelse

> Husk også på, at Arla er halvt svensk!
>
> Hilsen Sten
> --
> "Religion er opium for folket" - Karl Marx

Synes nok det det var noget muhammesvensk over det.
W.P

Fra : Anders B. S. Fischer

Dato : 26-03-06 14:11

@ wrote:

> du glemte helt at svare

Jo der er en grænse. - Jeg vil bare hellere rette skytset mod fjenden
end hykleren.

> [...]
> de får på hattepulden er kun godt, alle som elsker frihed og demokrati
> bør i egen interesse boykotte den slags forræderfirmaer

Fra dag 1 er selvfølgelig overdrevet. - Men jeg har undersøgt sagen
nærmere her i weekenden... - Og jeg giver mig!
Det er ikke spor åndssvagt at boykotte Arla. Allerhøjst unødvendigt.

/Anders

Fra : Egon Stich

Dato : 26-03-06 16:25

> [...]
> nærmere her i weekenden... - Og jeg giver mig!
> Det er ikke spor åndssvagt at boykotte Arla. Allerhøjst unødvendigt.

Man kan jo så springe over til pumpemagerne.
Disse er, så vidt jeg da ved, anklaget for deltagelse i korruption, og 2
personer fra firmaet stillet for retten.
Ikke destomindre skriger man op om "dårlig tone" og "anstændighed".

Næ, det eneste de vil opnå herved er at styrke de radikale, svække DF, så de
kan opnå skattelettelser for de rigeste.
Så de bedre får råd til at betale bestikkelser..!!

MVH
Egon

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 25-03-06 14:46

> [...]
>
> http://www.thise.dk/
>
> Det var lige dem, jeg kunne komme i tanke om. Hjælp mig med at gøre listen

Øllingegaard:
http://www.oellingegaard.dk/

/Mikael