Ahmed Akkari kan snakke sig ud af racevold~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-06 10:13

Muslimvoldsmand-imamen ser ud til at undgå straf ved blot at føje til
sin ulovlige voldstrussel/voldskrav imod en folkevalgt, at han " ikke
mente det bogstaveligt."

Da jeg citerede DS på folkelig glistrupdansk, at herboende muslimer
lemlester og voldtager mere end danskere, var det i samme indlæg
forklaret mur og nagelfast, at jeg ikke mente at alle muslimer er
voldsforbrydere.

Lektor candscient Hans Huttel politi-anmeldte dog, idet han klippede
udenom min præcisering, og det blev starten på min Danmarksrekord i
straf for blasfemi. Altså §266b , som når der ikke er tale om biorace
er en blasfemi-forbudslov

Men muslimer kan få lov at trække i land og slippe for straf, og selv
Fogh undskylder og tilføjer forbehold til fordel for den mordlystne
imam, som siger -
- at han slet ikke kan huske sin (båndede) instruks om, at et helt
ministerie skal holocaustes , når han får magt som agt.

Hans Hüttel, der er vor ledende censur-tilhænger har siden samlet
underskrifter til fordel for dialog som værn mod
profettegningproblemer, og er blevet rost af udenrigsministeren for
dette. Men han er selv hitman mht at straffe ord _fysisk_, når nogen
er uenig om hans forenings, Amnesty Internationals, muslimforkælelse.

DS = Danmarks Statistik