Åndsforsnoskede Kamal Qureshi
Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-06 09:50

Overskrift-valg er ikke essentielt

Klogt påpeger Information-overskrift 22.3, at den muslimske SF-MF
"Taler med to tunger om Hitler-sammenligning". Kritiserer en advokat,
der mudderkaster mod Fogh med nazi-metaforen. Og selv gør det samme.
Men det er værre end det. SF-hitman'en lyver lodret under vidneansvar,
at jeg har båret hagekors ved et EU-møde med Glistrup i 2001.
Alene tanken. Langt ude. Jeg ville skade mit parti Fremskridtspartiet
ved at have stort synligt hagekors på tøjet, sådan som Kamal Qureshi
opfandt ud af den blå luft, for ikke at tabe sin sag.
Qureshi havde i medierne kaldt mig nazi og var blevet dømt for det i
byretten, Han ankede , og vandt ved at begå bevidst mened, som i et
anstændigt retsvæsen ville have kostet ham 3 mdr ubetinget fængsel og
tab af værdighed som MF.
En dansk MF med situationsfornemmelse ville aldrig finde på så
usandsynlig misinformation.
Efter at den af medierne meget respekterede SF-MF startede at udsprede
sin perfide løgn om mig, har autonom-pøblen fra det Faderhus-ejede
"Ungdomshus" (min nabo) ti gange smadret ruder , incl med
kæmpebrosten, der kunne have dræbt min kone eller mig , der sov bag
ruderne. Flere og flere ruder er nu erstattet af brudstærkt
polycarbonat-plexiglas. Min ubelånte 6 mio kr villa vil ingen
kreditforening udlåne det mindste med pant i, fordi hærværk ugentlig
skæmmer haven

FORKORT GERNE AF SLUTNING m.m.
Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer(pensioneret)
Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000