Landbruget efter islam
Fra : Per Rønne

Dato : 23-03-06 07:16

I dagens JP kan man på:

<http://www.jp.dk/morgenavisen/mmeninger:aid=3633736/>

læse følgende læserbrev:

==
Offentliggjort 23. marts 2006 03:00

Landbruget efter islam

Af PETER KIERKEGAARD cand. stat., cand. polyt., lic. merc.,
Strandparkallé 13, Horsens

»KORNAVL er ikke længere rentabelt i Danmark«, kunne man i marts 2003
læse i en dansk avis, og i landbrugets eget blad Landbrugsavisen havde
man "nyheden" i december 2005: »Planteavlerne taber penge på at dyrke
jorden«.

Hvorfor dyrker man så markerne?

Jo, man skal jo af med møget, gyllen, for dansk svineavl er i fremmarch.
I år 2001 blev der produceret 22,8 mio. dyr, i 2004 godt 25,2 mio.

Men kunne det tænkes, at man en dag bare gik hen og forbød svineavl ved
lov? Er det en utænkelig tanke?

Nå, men nu til noget helt andet. I Danmarks Statistiks 10-årsoversigt
1999 læser jeg, at danske kvinder kun føder 1,7 børn, mens kvinder "af
anden etnisk herkomst" føder 3,1 børn. Jeg ser det for mig: En vandret
linje (egentlig svagt faldende) og en stigende linje for
befolkningsudviklingen.

Det er jo indlysende, at de nødvendigvis må skære hinanden; men hvornår?
Jeg regner lidt og chokeres. Læser, hvad andre har skrevet om emnet,
f.eks. i bogen "Grænser for indvandring".

Muslimsk flertal
I den har man foretaget tre fremskrivninger af befolkningsudviklingen
under forskellige forudsætninger. De siger alle, at linjerne skærer
hinanden mellem år 2030 og 2080, helt i overensstemmelse med mine egne
beregninger, der sagde kort efter midten af dette århundrede.

Og hvad betyder dét så? Det betyder ganske enkelt, at vi i det
demokratiske land Danmark har et politisk, muslimsk flertal inden for en
meget overskuelig årrække. Hvad indebærer et muslimsk flertal? Det
betyder et land, hvor viden erstattes af tro; hvor sharialovgivning
indføres. Hvad siger muslimerne selv til dette?

Jahamid Abdallah, formand for dansk Islamic Student Organisation, sagde
i Ekstra Bladet 6/4 1997: »At muslimer får flere børn end danskerne, at
det sociale system bliver udnyttet osv. kan I kun takke jer selv for.
Den kloge narrer den mindre kloge«.

Den danske imam Abdul Wahid Petersen får i KB-hallen i 1998 stillet
spørgsmålet: »[Vil du] gå ind for dødsstraf og forfølgelse af folk, som
får andre til at skifte religion?« og svarer... at det da var helt
rigtigt, at man blev dødsdømt, hvis man ville forlade islam. »Som muslim
må man være konsekvent og følge sharialovgivningen ...« »Vil du have den
lov indført i Danmark?« »Ja, når der bliver et flertal af muslimer, så
bliver den indført«.

Men får det indflydelse på dansk landbrug? Ja, ifølge Koranen er svinet
et urent dyr (Sura 5: Bandlyst for jer er ... svinekød ...), så svin kan
naturligvis ikke produceres i et muslimsk land.

Hvor mange muslimske lande findes der, 56? I hvor mange muslimske lande
produceres svin, 0? I en engelsk bydel med overtal af muslimer er "De
tre små grise" blevet bandlyst fra klasselokalerne, og "Peter Plys" er
ikke mere velset, for hans ven hedder Grisling (JP 12/3). Så muslimerne
tager skam det med grisene alvorligt.

Dansk svineproduktion må derfor forventes at blive forbudt ved lov inden
for perioden 2030 til 2080, og dermed er der næppe noget grundlag for
dansk landbrug. Det kan altså være en realitet allerede om 25 år. Ups -
hvem har investeringer i pengeselskaber, som finansierer staldbyggeri?

Styr på udviklingen
Jeg har skrevet dette indlæg, fordi jeg finder det meget bekymrende, og
for første gang i mit lange liv glæder jeg mig helt vildt til at læse et
hav af læserbreve, hvori der står, »du tager helt fejl fordi ...«.
Læserbreve fra politikere og fra muslimer, som med overbevisning siger,
at de skam som muslimer ikke ønsker sharialovgivningen indført (hvis de
da ikke lige bruger Taquiya - Den hellige løgn: Det er ifølge islam
tilladt at lyve over for en elendig vantro som mig).

Nå, mine bekymringer er jo nok helt ubegrundede, for vore veluddannede,
fremadskuende politikere og landbrugets topledelse har naturligvis helt
styr på udviklingen.
==

Det hører dog med til billedet at indvandrernes fertilitet falder ned
til etnisk dansk niveau for hver generation der går - under forudsætning
af at de ikke til stadighed starter ved Jahre Null. Gennem
familiesammenføring fra det oprindelige hjemland.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HrSvendsen