90% sejr over blufærdighedskrænkelse-falsk~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-03-06 21:21

90% sejr over blufærdighedskrænkelse-falskanmelderske

24 maj 1345 skal jeg møde igen i Byretten, for politianklageren kunne
ikke tåle at tabe ansigt, så et nyt retsmøde skal ske med et
værdiløst, idag-ikketilstedeværende vidne.

Jeg havde troet , at falsk-anmeldersken var en Enhedsliste-fanatiker,
der kynisk havde digtet.

Men nej, det var en forvirret , primitiv, uartikuleret, uciviliseret
haleneger-pige, som havde siddet på Gokken og Kokken ved Nørrebros
Runddel søndag formiddag og ringet til SøndagsBerlingeren
boligannoncer og ikke huskede, om hun var gået i to timer til mit hus
20 min(0,6 km) derfra, og om hun havde været her kl 16 eller 2045.

Da hun kom, havde jeg siddet i haven og talt med en "dreng og en
pige" , hvilket dommeren fik hjulpet hende til måtte være en mand og
en kvinde.

Skønt hun til politiet - samme dag eller den efterfølgende - intet
stod klart for hende - havde oplyst, at hun havde været inde i huset
og oppe ad en trappe og løbet derfra, så var det nu allerede inden hun
gik ind i huset, at jeg sku ha vist mit lem frem - selvom jeg imens
havde to vigtige gæster i forhaven på den anden side af huset!

Hun havde ikke længere løbet derfra, men blot gået hurtigt.

Jeg havde ikke længere søgt at hindre hende at forlade mig og mit lem,
men hun havde egentlig bare gået uden om mig.

Mit hus og min rodede have er noget specielt, og hun havde regnet med
noget normalt, og det har skabt en modvilje, så de særeste
begrebsforskydninger, fejlhuskninger og ønsketænkninger er sket i
hendes hovede, som det ofte opleves med kvinder, der anmelder
sexisme-forbrydelse.

Min advokat fik hende til at fremstå som et lidet troværdigt vidne, og
hvor jeg førhen så en 25% risiko for et justitsmord, ser jeg nu under
10%, så den fremmødte fanklub inviterede jeg hjem til champagne, og vi
gik i Empire at se Gasolin - sej film.

Vi har et elendigt politi, at de ikke straks droppede en sådan påstand
mod påstand sag baseret alene på en anmeldelse af et "umælende dyr"
fra det mørke Afrika.