Luk da det firma....
Fra : *-* NEiL DANELAW *-*

Dato : 22-03-06 20:46

Dette er da grotesk...

...." 'at de år, vi har haft i jeres verden har lært os, at retfærdighed og
tolerance er fundamentale værdier i islam'. "...

Bør danske firmaer have lov til at udtale sådan?

Fra : @

Dato : 22-03-06 21:26

On Wed, 22 Mar 2006 20:46:28 +0100, "*-* NEiL DANELAW *-*"
<mail@topbanana.dk> wrote:

> [...]
>tolerance er fundamentale værdier i islam'. "...
>
>Bør danske firmaer have lov til at udtale sådan?

det er ikke forbudt at lyve,

men det er absolut heller ikke forbudt at vælge varer fra andre
firmaer end ARLA, jeg har ikke købt deres produkter længe

Fra : Anonym

Dato : 22-03-06 21:33

> det er ikke forbudt at lyve,
>
> men det er absolut heller ikke forbudt at vælge varer fra andre
> firmaer end ARLA, jeg har ikke købt deres produkter længe

Det er en ekstra begrundelse for at fravælge Arla.
I virkeligheden burde firmaet overveje et navneskifte til Allah, da det både
giver de rette fonetiske og politiske associationer

Fra : Sten Schou

Dato : 23-03-06 00:02

> men det er absolut heller ikke forbudt at vælge varer fra andre
> firmaer end ARLA, jeg har ikke købt deres produkter længe

Jeg har meget længe kun købt produkter fra Hirtshals Mejeri, og det vil jeg
vedblive med.

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 23-03-06 00:26

On Thu, 23 Mar 2006 00:01:37 +0100, "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Jeg har meget længe kun købt produkter fra Hirtshals Mejeri, og det vil jeg
>vedblive med.

du sku' tage og prøve osten fra Thise

Fra : Sten Schou

Dato : 23-03-06 17:38

> du sku' tage og prøve osten fra Thise

Osten får jeg fra Ingstrup Mejeri, også ejet af Hirtshals Mejeri.

Hilsen Sten

Fra : hanzen

Dato : 23-03-06 17:58

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Osten får jeg fra Ingstrup Mejeri, også ejet af Hirtshals Mejeri.

Der har jeg også været forbi nogle gange for flere år siden.
Det var fast stoppested.
Nu købes alt i Tyskland. Stort udvalg, små priser og let at undgå Arla.
Det undrede mig forresten at læse en af de lokale sprøjter i denne uge. Her
søgte Arla 10 pakkeoperatører til deres Feta-fabrik p.gr.a. udvidelse af
produktionen. Det kan godt være det er noget de har flyttet fra en anden
afd, men alligevel... i disse tider.
--
hilzen
hanzen

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-03-06 20:33

hanzen skrev:

> [...]
> søgte Arla 10 pakkeoperatører til deres Feta-fabrik p.gr.a. udvidelse af
> produktionen. Det kan godt være det er noget de har flyttet fra en anden

Arla Fools gør klar til at deres civilisationsforræderi og tiggen om
dhimmi-status giver pote, og muhamedanerne allernådigst genoptager købet
af EU-støttet feta-ost.

Fra : hanzen

Dato : 22-03-06 21:45

"*-* NEiL DANELAW *-*" <mail@topbanana.dk> skrev i en meddelelse
> Dette er da grotesk...

> ..." 'at de år, vi har haft i jeres verden har lært os, at retfærdighed og
> tolerance er fundamentale værdier i islam'. "...
>
> Bør danske firmaer have lov til at udtale sådan?

Havde det været spritfabrikkerne ville jeg tro de havde prøvesmagt egne
produkter.
Kan det være en hidtil ukendt følge af kogalskab?
Eller bare almindeligt idioti.
--
hilzen
hanzen

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 23-03-06 09:13

"*-* NEiL DANELAW *-*" <mail@topbanana.dk> on onsdag 22. marts 2006 at
20:46 +0100 wrote:

>Bør danske firmaer have lov til at udtale sådan?

Der er vist et eller andet med at vi har ytringsfrihed i Danmark…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-03-06 11:39

<mail@topbanana.dk> wrote:

>..." 'at de år, vi har haft i jeres verden har lært os, at retfærdighed og
>tolerance er fundamentale værdier i islam'. "...

I saudi arabien er det almindeligt at man trækker mennesker ud for en
pøbel og henretter dem men pøblen hujer og skriger af fryd..

Det må være disse fundementale værdier arla har så kær.

Fra : Ingolf

Dato : 23-03-06 18:23

Jeg syntes det er lidt underligt at først er vi forarget over at muslimerne
boycotter Arla. Men derefter er det OS Danskere der boycotter Arla.. Hvem
vinder i det lange løb? (Hint: Kapitalisme) :)

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 23-03-06 21:19

*-* NEiL DANELAW *-* wrote:

> Dette er da grotesk...

> ...." 'at de år, vi har haft i jeres verden har lært os, at retfærdighed og
> tolerance er fundamentale værdier i islam'. "...

Det begyndte allerede at gå galt for længe siden. Verden var nu bedre
dengang man kunne få Kløver mælk.

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen

Fra : GB

Dato : 23-03-06 21:57

"Stefan W. Christensen" <swcMEN_FJERN_DETTE@soton.ac.uk> wrote in

> Det begyndte allerede at gå galt for længe siden. Verden var nu bedre
> dengang man kunne få Kløver mælk.

- og inden franske Danone kom ind på det danske marked.

Danmark har altid været en landbrugs- og fiskerination, men det fik
skiderikkerne i "Fælledsmarkedet" hurtigt spoleret.