Nogen der har en V3i?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-03-06 18:34

Hej,

Jeg overvejer denne telefon. Nogen der ha erfaring med den? Jeg er pt
miljøskadet nokia bruger, så jeg ville høre om overgangen til en Motorola er
smertefri, eller om det er selvmord?

Jeg gik lidt og lurede på en K750 eller W800, men det lille joystik der
sidder på disse telefoner er så ringe og platiskagtige, at jeg ikke vil
betale for disse telefoner. Der ser tilsyneladende ud til, desværre, at
joystikket er en stor del af navigationen på alle SE telefoner.

Pft.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-03-06 19:27

Har haft et par alm. V3'ere, og de kørte upåklageligt.

Forskellen skulle jo være, bl.a. at man kan sætte ekstra huk. i V3i og det
er noget der har manglet i den alm. V3.

Overvejer også at købe en, men de er lidt for pebrede i prisen (ca. 2400,-
uden abb.).

Forhåbentlig falder de lidt i pris, så slår jeg nok til.

/A

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-03-06 19:37

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> uden abb.).
>
> Forhåbentlig falder de lidt i pris, så slår jeg nok til.

Ok. Er menuerne ok? Jeg regner med at købe en V3i med Telia On, da det abo
lige præcis passer til mit behov. Du kan få en V3i inkl abo for 1899.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 23-03-06 08:21

De er efter min mening lige så nemme at finde rundt i, som en Nokia.

Kan du ikke smide et link, til den pris du har fundet, for det syntes jeg
lyder billigt. Den koster godt nok ca. 2400,- uden abb.

Skal have den uden abb !, da jeg ikke skal have flere abb. (har 2 til
TDC+Telmore).

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 23-03-06 08:36

http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/webshop

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 23-03-06 08:59

Du skal lige huske at læse hvad der står med småt !

Telefonen koster rigtgt nok 1899,- men så skal abb. lægges oveni, og så
kommer prisern op på over 4000,-

Så det kan vidst ikke betale sig at købe den der.
Den kan som jeg skrev i et af mine tidligere indlæg ca. 2400,-
(www.mobilpriser.dk)

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 23-03-06 09:41

> Du skal lige huske at læse hvad der står med småt !

Du skal lige huske at læse det jeg skriver

Jeg skrev:
"Jeg regner med at købe en V3i med Telia On, da det abo
lige præcis passer til mit behov. Du kan få en V3i inkl abo for 1899kr." Man
er vel godt optimistisk hvis man tror, at de 1899kr er INKL 6 måneders abo
til 299kr/mdr

Jeg tager ned og kigger på sådan funky fætter idag. Tak for dine input.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Nicolai

Dato : 23-03-06 17:08

"Thomas Schreiber" <FORNAVN-EFTERNAVN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> betale for disse telefoner. Der ser tilsyneladende ud til, desværre, at
> joystikket er en stor del af navigationen på alle SE telefoner.

Så kan jeg lige komme med mine input. Jeg led også af samme skade som dig,
og overgangen til w800i var faktisk ikke slem, ca. 2-3 dage. Efter jeg har
brugt den i nu 4 mdr, så må jeg indrømme, at jeg er forbavset over, hvor
meget bagud Nokia er med deres software hvad angår funktionalitet og
muligheder.

Joystikket og farven var mit "problem", men farven vænnede jeg mig hurtigt
til og joystikket virker faktisk rigtig godt.

Nicolai

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 23-03-06 17:25

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> wrote in message
> [...]
>
> Joystikket og farven var mit "problem", men farven vænnede jeg mig hurtigt
> til og joystikket virker faktisk rigtig godt.

Jeg har købt en V3i idag. Den kostede enda 500 mindre end beregnet
Indtil nu er jeg kun positiv overrasket.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Nicolai

Dato : 23-03-06 18:52

> Jeg har købt en V3i idag. Den kostede enda 500 mindre end beregnet
> Indtil nu er jeg kun positiv overrasket.

Du må gerne give mig en anmeldelse af mp3 afspilleren, hvis det er.

> --
> Venligst,
> Thomas Schreiber

Nicolai

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 24-03-06 10:36

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> wrote in message
> Du må gerne give mig en anmeldelse af mp3 afspilleren, hvis det er.

Lyden er ikke specielt høj, man skal bruge den medfølgende langsommmelige
software for at overføre filer, filerne kan kun have navne med op til 32
karakter, der er ingen resume eller random funktion, man kan ikke lægge
musikken i mapper. Man skal lave en playliste før man kan spille mere end et
nummer af gangen, man kan ikke starte afspilning med mindre man går ind i
menuen (genvejene kan ændres, så det er ikke SÅ besværligt igen, men
stadig).

Det var vist lige det jeg kunne komme i tanke om jeg synes skulle være
anderledes. Det skal dog siges, at jeg ikke har læst så meget som én side i
manualen, så måske kan den flere af de ting jeg har opremset. Learning by
doing eller RTFM STUPID

--
Venligst,
Thomas Schreiber