Fra en frame side til en ikke frame side
Fra : Quebeck

Dato : 22-03-06 16:23

Hej
Jeg har en webside hvor jeg på den ene side (en side med fotos)
bruger frames. Min forside har IKKE frames og skal heller ikke
have det. Men når jeg på siden med frame ligger en homeknap
kommer den side som er i framen godt nok tilbage til forsiden men
kun i den frame hvor jeg har min home knap. Hvordan kan dette
undgåes?

Hilsen
Quebeck

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 22-03-06 16:59

"Quebeck" <corner33@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer den side som er i framen godt nok tilbage til forsiden men
> kun i den frame hvor jeg har min home knap. Hvordan kan dette

Nemt. Du skal blot anvende target-attributten med værdien "_top":

der åbner siden i det oprindelige vindue og annullerer alle
frame-definitioner.

Mvh

C@rsten

Fra : Quebeck

Dato : 22-03-06 17:40

Carsten Pedersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Nemt. Du skal blot anvende target-attributten med værdien "_top":

> der åbner siden i det oprindelige vindue og annullerer alle

FEEEEDT...... 1000 tak for hjælpen. Nu virker det

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 22-03-06 18:03

Quebeck wrote:
> [...]
> kommer den side som er i framen godt nok tilbage til forsiden men
> kun i den frame hvor jeg har min home knap. Hvordan kan dette

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..