Erindring: Den danske statsminister Abdul ~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 22-03-06 11:03

....- foto på

http://undervisning.religion.dk/islam/Islam-i-Danmark -

er i dag og i morgen beskæftiget med at bestemme Danmarks skæbne på
et møde med sine troskollegaer i Bahrain.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Konrad

Dato : 22-03-06 12:46

Michael Laudahn wrote:
> ...- foto på
>
> http://undervisning.religion.dk/islam/Islam-i-Danmark -
>
> er i dag og i morgen beskæftiget med at bestemme Danmarks skæbne på
> et møde med sine troskollegaer i Bahrain.

Dr eneste Wahid bestemmer over, er folk der lider af galoperende
islamparanoia - og det er endda ikke tilsigtet.

> http://worldimprover.net/
>
> WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:
>
> http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Wahid har stensikkert kun en kvart promille af den indflydelse, ovenstående
hatesites besidder.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-03-06 14:35

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> Wahid har stensikkert kun en kvart promille af den indflydelse, ovenstående
> hatesites besidder.

Nu kan jeg ikek få forbindelse til History of Jihad, men Apostates of
Islam er IKKE et hate-site.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Rom

Dato : 22-03-06 17:58

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Nu kan jeg ikek få forbindelse til History of Jihad, men Apostates of
> Islam er IKKE et hate-site.

http://apostatesofislam.com/
Et amerikansk nettsted som har som oppgave å spre anti-islamisme
(domain'et ble opprettet samtidig med opptakten til Irak-krigen og
da Bush lanserte "War On Terror"
(som ble tolket som "War On Muslim Terrorism")

Helt blasfemisk

Forsiden er omtrent som den var da de startet, så
når "War On Terror" blir forandret til "War On Iran"
så forventer jeg at også dette nettstedet blir endret for
å reflektere "nye prioriteringer"....

Bush har en muslim som er har "religionsfrihet"
som ansvarsområde. Regner med at dette er et
initiativ fra han i samarbeid med "ressurser"
som adminitrasjonen råder over.

(se anonymiseringen av domain-eier nederst)

Kjell

http://web.archive.org/web/20050211013440/www.apostatesofislam.com/the_real_offender.htm
CATEGORY:

High Level Hatred for non-Muslims

Suggest a Verse!

Random Hadith:

"Since when did monkeys get married and punished for adultery?

Bukhari, Volume 5, Book 58, Number 188:

Narrated 'Amr bin Maimun:"During the pre-lslamic period of ignorance I SAW A
SHE-MONKEY SURROUNDED BY A NUMBER OF MONKEYS. THEY WERE ALL STONING IT,
BECAUSE IT HAD COMMITTED ILLEGAL SEXUAL INTERCOURSE. I TOO, STONED IT ALONG
WITH THEM."

Since when did monkeys start getting married? Was Mushmmad really so insane
that he participated in stoning a monkey for adultery?

--------------------

Registrant:
Domains by Proxy, Inc.

DomainsByProxy.com
15111 N. Hayden Rd., Ste 160, PMB 353
Scottsdale, Arizona 85260
United States

Registered through: GoDaddy.com (http://www.godaddy.com)
Domain Name: APOSTATESOFISLAM.COM
Created on: 18-Apr-02
Expires on: 18-Apr-08
Last Updated on: 24-Jan-06

Administrative Contact:
Private, Registration APOSTATESOFISLAM.COM@domainsbyproxy.com
Domains by Proxy, Inc.
DomainsByProxy.com
15111 N. Hayden Rd., Ste 160, PMB 353
Scottsdale, Arizona 85260
United States
(480) 624-2599

Technical Contact:
[...]

Domain servers in listed order:
NS2.REASON4.US
NS1.REASON4.US

Registry Status: REGISTRAR-LOCK

Fra : Per Hagemann

Dato : 22-03-06 20:12

"Rom" <nospam@please.com> skrev i en meddelelse

> http://apostatesofislam.com/
> Et amerikansk nettsted som har som oppgave å spre anti-islamisme

De fremlægger vel bare sandheden, mens humanisterne ikke evner andet end
smagløse smagsdomme.

> [...]
>
> Since when did monkeys start getting married? Was Mushmmad really so
> insane that he participated in stoning a monkey for adultery?

Hvis ovennævnte er fra den nævnte hjemmeside, så har de ikke tænkt på at abe
og jøde er synonymer i Koran og Hadit.

--
Sura 2:217 "Det er foreskrevet jer at kæmpe, selv om I hader det. Men det
kan være, at I hader noget, skønt det er godt for jer, og det kan være, at

Fra : Rom

Dato : 22-03-06 20:28

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> De fremlægger vel bare sandheden, mens humanisterne ikke evner andet end
> smagløse smagsdomme.

Du ser antagelig ikke noe problem med å propagandere en
liste over terrordrap begått av muslimer - såfremt den ikke
er oppdiktet...
(Vi kan vel si det slik at så lenge man treffer den
man skyter på, så gjør man alt riktig)

Kjell

Fra : Tveskaeg

Dato : 22-03-06 13:56

On 22 Mar 2006 02:03:02 -0800, "Michael Laudahn"
<es_reicht_2005@yahoo.com.br> wrote:

>...- foto på
>
>http://undervisning.religion.dk/islam/Islam-i-Danmark -
>
>er i dag og i morgen beskæftiget med at bestemme Danmarks skæbne på
>et møde med sine troskollegaer i Bahrain.

Og så har han en narko dom og et fængselsophold bag sig som E.B
afslørede så han skal ikke spille moralsk over danskere.

Fra : Konrad

Dato : 22-03-06 14:26

Tveskaeg wrote:

> Og så har han en narko dom og et fængselsophold bag sig som E.B
> afslørede så han skal ikke spille moralsk over danskere.

Per Stig Møller har siddet 30 dage i spjældet for spirituskørsel. Anders
Fogh måtte gå som minister efter Ambie-sagen (det var vist her, begrebet
"kreativ bogføring") blev opfundet. Bendt Bendtsens søn (Bendt=ham der sagde
"forældrene har altid en del af skylden") afsonede flere år for kilovis af
amfetamin. Henriette Kjær svindlede med sin bopælsadresse i de første år som
folkevalgt, og fik titusindvis af kroner uretmæssigt udbetalt som
kompensation for at hun boede i Jylland og arbejdede i hovedstaden - kun få
er betalt tilbage. Thor Pedersen bedrog staten og EU og tiltuskede sig
uretmæssigt hundredtusindvis af kroner i braklægningsstøtte.

10 sekunders brainstorm vedr kredsen om den nuværende regering og såkaldt
"moral".

Fra : Tveskaeg

Dato : 22-03-06 14:47

On Wed, 22 Mar 2006 14:26:04 +0100, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

> [...]
>uretmæssigt hundredtusindvis af kroner i braklægningsstøtte.
>
>10 sekunders brainstorm vedr kredsen om den nuværende regering og såkaldt

Sagen om foghs kreative bogføring blev lækket af erik skov christensen
der, på det tidspunkt, var ministersekretær for finansminister henning
dyremose.

Erik skov christensen er foriøvrigt gift med henriette kjær og sagen
om deres ubetalte regninger mener mange var en tak for sidst fra
venstre.

Da engel senere blev formand for de konservative ville han udnævne
erik skov christensen som presse sekretær for de konservative. Det fik
Uffe elleman til at ringe engell op og og meddele at man i venstre
ville betragte en sådan udnævnelse som en krigserklæring.

Det er en offentlig hemmelighed at en del personer i venstres og de
konservatives folketingsgrupper har det mere end svært med hinanden.

Fra : Konrad

Dato : 22-03-06 15:32

Tveskaeg wrote:

(...)
> Det er en offentlig hemmelighed at en del personer i venstres og de
> konservatives folketingsgrupper har det mere end svært med hinanden.

Det samme gælder jo med al tydelighed blandt imamerne og andre fremtrædende
muslimer - så også her ligner de åbenbart hinanden.