TDC*s BeskedRobot - fejl ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-03-06 10:20

Hej

Er der andre end mig der oplever fejl på TDC's "BeskedRobot" for tiden ?

Jeg har i årevis benyttet denne tjeneste til at få sendt en sms til min
mobiltelefon når der ankommer email til min postkasse, men for en 2-3
dage siden stoppede dette pludselig, og nu er det ikke muligt at logge
ind på BeskedRobot, får blot en melding om at jeg benytter forkert ID,
hvilket jeg selvfølgelig ikke gør...

Og nej, jeg har endnu ikke rettet henvendelse til TDC Mobil og spurgt
der.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Kim S

Dato : 22-03-06 13:35

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Er der andre end mig der oplever fejl på TDC's "BeskedRobot" for tiden ?

Jeps...Jeg får osse fejl for tiden. De må have lidt problemer med det.

Mvh, Kim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-03-06 23:59

Kim S skrev:

> "Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en
> meddelelse news:ee5222tkufanb8j15ilqknr82ua5us7ko1@130.225.247.90...

> Jeps...Jeg får osse fejl for tiden. De må have lidt problemer med det.

Jepz - samme hér!
Hans

Fra : Fischer

Dato : 24-03-06 05:16

> Jepz - samme hér!

Og her ....
Det er meget ustabilt, men der kommer da lidt SMS en gang imellem.

Er der nogen der kender brugbare alternativer som ikke koster en formue?
Jeg skal også helst have mine mails til at ende med en SMS på et Telmore
nummer.

*Fischer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-03-06 23:23

Fischer skrev:

> Og her ....
> Det er meget ustabilt, men der kommer da lidt SMS en gang imellem.

Det plejer at komme op efter en uge

> Er der nogen der kender brugbare alternativer som ikke koster en
> formue?

Ikke noget der er mere stabilt.
Hans

Fra : Michael Kjærsgård