nokia 6230i
Fra : jens.thorup@gmail.co~

Dato : 21-03-06 16:44

Hej. Jeg har en næsten ny nokia 6230i fra januar måned. Men jeg har
et problem med at den går ud nogle gange. Er der nogle der har haft
samme problem eller kender noget til hvad man kan gøre??
mvh jtn

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-03-06 17:26

Nej....

Har selv en og den virker perfek.
Måske kan en opdatering hjælpe, den nyeste er v.3.70.

/A

Fra : jtn

Dato : 21-03-06 20:31

sådan en opdatering, er det noget man selv kan gøre?

mvh jtn

Fra : Nicolai

Dato : 21-03-06 23:19

<jens.thorup@gmail.com> wrote in message

>Hej. Jeg har en næsten ny nokia 6230i fra januar måned. Men jeg har
>et problem med at den går ud nogle gange. Er der nogle der har haft
>samme problem eller kender noget til hvad man kan gøre??

Mange har mange problemer med den telefon. Ovenstående problem har jeg også
haft, plus at den frøs osv osv.
Min egen, som jeg havde i 5 mdr, blev skiftet ud til en SE w800i.

Så i mit tilfælde, blev problemet løst ved at sælge skidtet.

>mvh jtn

Nicolai

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-03-06 07:38

Har selv en der funger upåklageligt, og jeg kender mange der også har en og
de virker 100% perfekt...

Så jeg ved ikke lige hvad du gør forkert.

/A

Fra : Nicolai

Dato : 22-03-06 13:12

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Har selv en der funger upåklageligt, og jeg kender mange der også har en
> og de virker 100% perfekt...
>
> Så jeg ved ikke lige hvad du gør forkert.

Jeg gør intet forkert, men tjek selv historien over 6230i og alle dens fejl.

Fra : jtn

Dato : 22-03-06 08:52

Den fungere fint udover det. Jeg har snakket med telia, da det er dem
der har sendt den til mig.
De siger at de har haft en del nokia 6230i her i det nye år, som lige
pluslig slukker af sig selv.

jtn

Fra : Nicolai

Dato : 22-03-06 13:14

>Den fungere fint udover det. Jeg har snakket med telia, da det er dem
>der har sendt den til mig.

Også ordbogen?

>De siger at de har haft en del nokia 6230i her i det nye år, som lige
>pluslig slukker af sig selv.

Men siden den kom frem, har fejllisten været enorm. Det, lagt til at
softwaren i den er meget ringe i forhold til SE w800i, specielt mp3 delen.

Fra : Jimboo

Dato : 22-03-06 21:50

De siger at de har haft en del nokia 6230i her i det nye år, som lige
pluslig slukker af sig selv.

Det gjorde min også engang i januar, den har ikke kunne tændes siden.

-kurt

Fra : Mendoza

Dato : 22-03-06 16:51

jens.thorup@gmail.com wrote:
> Hej. Jeg har en næsten ny nokia 6230i fra januar måned. Men jeg har
> et problem med at den går ud nogle gange. Er der nogle der har haft
> samme problem eller kender noget til hvad man kan gøre??

Lås hoveddøren.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-03-06 17:17

Den var dagens vits !