hundekirkegård hvor?
Fra : sigurno

Dato : 21-03-06 13:18

Er der nogen der ved om det er sandt, at der er en hundekirkegård på Amager
et sted?

Mvh.

Sigurno

Fra : Christina Jensen

Dato : 21-03-06 13:56

hejsa jeg har faktisk hørt om det, men jeg ved desværre ikke hvor, prøv at
søge på nettet, eller spørg din dyrlæge.

hilsen christina

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 21-03-06 17:37

Den ligger ved vandtårnet i Tårnby - skal du have den helt nøjagtige adresse
kan du finde det på Kraks vil jeg tro

hilsen Pia

Fra : Søren LH

Dato : 21-03-06 19:39

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Den ligger ved vandtårnet i Tårnby - skal du have den helt nøjagtige
> adresse
> kan du finde det på Kraks vil jeg tro
>
> hilsen Pia

Den ligger på Glamsbjergvej lige ved Sneserevej, overfor Tårnby Skoles
fodboldbane.

Mvh
Søren
(som er vokset op i kvarteret og derfor altid har betragtet en
hundekirkegård om en helt almindelig ting)

Fra : Jlitgov

Dato : 22-03-06 13:40

Jeg kan se at kirkegården ved Tårnby har en hjemmeside. den er
desværre dårligt opdateret og deres adresse side virker ikke:
http://users.cybercity.dk/~bse21935/home.htm

Men der er en list over andre gravpladser hvis nogen har interesse.

Hilsen Janne
www.litgov.dk

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 22-03-06 15:25

gad vide hvor mange hunde kirkegårde der egentlig findes i Danmark ? der er
en her i Horsens og så den i Tårnby ......... andre steder ?

Pia

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-03-06 17:09

Pia skrev
<gad vide hvor mange hunde kirkegårde der egentlig findes i Danmark ?>

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/docs/dyregravpladser

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : jopa

Dato : 23-03-06 16:09

Pia Palmblad Wright skriblede bla:
> gad vide hvor mange hunde kirkegårde der egentlig findes i Danmark ?
> der er en her i Horsens og så den i Tårnby ......... andre steder ?

Herovre bruger vi mest Daka

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 23-03-06 18:59

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Pia Palmblad Wright skriblede bla:
> >

> Herovre bruger vi mest Daka
>
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk
>

> måske er ordet hunde kirkegårde ikke det rigtige men det forstår alle da -
modsat hvad er Daka ?

Pia

Fra : jopa

Dato : 23-03-06 19:36

Pia Palmblad Wright skriblede bla:

Det er en destruktions fabrik hvor døde dyr bla køer grise osv bliver
forarbejdet til kød og benmel.
Det skulle blot ses som en joke.
Da jeg personligt aldrig kunne finde på at blive begravet og belemre mine
efterkommere med det, kunne jeg ligeledes aldrig finde på at begrave et dyr.
Men respekterer da at folk kan have en anden form for behov for at huske
deres døde dyr.
Jeg kan sagtens huske og glæde mig over minderne selvom mine hunde er blevet
brændt, eller lavet til kød og benmel.
Det var så lidt >OT>

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Keldo

Dato : 23-03-06 08:10

hvorherrebevares!

Fra : jopa

Dato : 23-03-06 18:14

Keldo skriblede bla:
> hvorherrebevares!

Det kan du bruge i Kirken
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 23-03-06 18:37

Keldo wrote:
> hvorherrebevares!

Det var da en dum bemærkning,
hvad med at have en smule respekt for andres følelser.
Det er heller ikke lige min stil med hundekirkegård,
men det må andre da selv om.

/Jens