Paradis med mur og nagelfast friværdi, ej ~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-06 12:28

Siden kl 9 har jeg siddet laidback på min fars havestol og en
Nettohoppesportsbold til 39 kr og læst avis og tastet på den bærbare
og ladt min nøgne krop bage af solen. Der er læ i min have. Vinen er
på køl = sneen på plænen der omgiver mit læsted.

Et paradis som denne have i mit ubelånte hus findes få hundred steder
i DK og færre steder i central hovedstad.

Ubelånt, men enig kreditmafia vil ikke låne til mig, fordi jeg er mig.

Vi har ikke lighed - jo lighed for loven og rimelig religionslighed,
men ikke vedr så vigtigt et spørgsmål som om jeg kan veksle tusind
hund-sedler til 200 plovmænd.

Eller en stabel guldbarrer til markedsværdien.

At låne i total sikkerhed bør ikke afhænge af om man kan lide de
glistrupske meninger jeg står for. Men det gør det

Enhver professionel ejendomsmægler kan hvis han vil abstrahere fra
skidt og politiske budskaber - og alle de store kreditforeninger har
haft sådan karl herude. Men når man er revisionist, så er sund fornuft
ikke afgørende