Stem på den lille Laban
Fra : Lars J. Helbo

Dato : 20-03-06 16:32

Politiken beretter i dag, at Abu Laban er instillet til en Bad
Democracy Award:

Ifølge Politiken ligger han kun på en anden plads; men det er forkert,
se selv her:

http://www.opendemocracy.net/bad_democracy/index.jsp

blandt de seks kandidater ligger han nu på en klar første plads med
hele 62% af stemmerne. Det ser næsten ud som om en del læsere af
Politiken har ønsket at give am deres støtte. Det kan man da kun hilse
velkomment.......

Fra : Per Rønne

Dato : 20-03-06 17:18

Lars J. Helbo <fornavn@efternavn.org> wrote:

> [...]
> hele 62% af stemmerne. Det ser næsten ud som om en del læsere af
> Politiken har ønsket at give am deres støtte. Det kan man da kun hilse

73% nu. Museveni på en 2. plads med 8% efterfulgt af Tzipi Livni
[hvem?], kong Gyanendra [Nepal], Nursultan Nazarbayev [Kazakhstan] og
Barrrick Gold [hvem?].

Det ser ud til at labanen er sikret en sejr.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-03-06 17:52

On Mon, 20 Mar 2006 17:17:48 +0100, Per Rønne wrote:

> 73% nu.

79%, det er næsten hviderussiske tal

> Det ser ud til at labanen er sikret en sejr.

/|\
/\
Bruno

Fra : Per Rønne

Dato : 20-03-06 17:53

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> 73% nu.

79% - der må være virkelig mange der går ind på hjemmesiden ... vel især
fra Danmark ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 20-03-06 17:42

On Mon, 20 Mar 2006 16:31:47 +0100, Lars J. Helbo

Han har 79% nu...

Fra : frede

Dato : 20-03-06 18:45

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Han har 79% nu...

Så er han oppe på 82%

Fra : Svend Poulsen

Dato : 20-03-06 19:36

"frede" <nomail@please.invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Så er han oppe på 82%

83% nu

kunne godt tænke mig at vide hvor mange der stemmer

Svend

Fra : Per Rønne

Dato : 20-03-06 20:06

Svend Poulsen <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote:

> "frede" <nomail@please.invalid.com> skrev i en meddelelse

> 83% nu
>
> kunne godt tænke mig at vide hvor mange der stemmer

Mindst 100 - ellers kunne man ikke lave en stigning på 1%point.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-03-06 21:07

On Mon, 20 Mar 2006 20:05:49 +0100, Per Rønne wrote:

> Mindst 100 - ellers kunne man ikke lave en stigning på 1%point.

Nogen der ved hvad den største valgsejr var på?

Jeg tænker på at hvis Laban'en får mere end 90%, så er der vel nogle som vil
kalde det valgsvindel.

Det ville da være slemt, manden er jo demokratisk udpeget som den Laban han
er.

/|\
/\
Bruno

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 20-03-06 21:41

On Mon, 20 Mar 2006 21:06:34 +0100, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

>Jeg tænker på at hvis Laban'en får mere end 90%, så er der vel nogle som vil
>kalde det valgsvindel.

Nej, nej, husk på, at der også skal lægges moms til, så alt under 125%
må være helt i orden.

Fra : Thomas J.

Dato : 21-03-06 11:05

Den Mon, 20 Mar 2006 21:06:34 +0100 sendte Bruno Christensen
<news@lphund.dk> følgende røgsignaler:

>Jeg tænker på at hvis Laban'en får mere end 90%, så er der vel nogle som vil
>kalde det valgsvindel.

Han har 90% af stemmerne nu (han fik også min).

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Bruno Christensen

Dato : 21-03-06 12:47

On Tue, 21 Mar 2006 11:04:35 +0100, Thomas J. wrote:

> Han har 90% af stemmerne nu (han fik også min).

91% og 10% til deling, så de sjove tal kommer nu.

/|\
/\
Bruno

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-03-06 12:08

Thomas J. wrote:
> Den Mon, 20 Mar 2006 21:06:34 +0100 sendte Bruno Christensen
> <news@lphund.dk> følgende røgsignaler:

> Han har 90% af stemmerne nu (han fik også min).

Abu Laban 91%

Barrick Gold 1%

King Gyanendra 2%

Nursultan Nazarbayev 1%